Ekonomika
Vidím to podobně, i když některé srovnávačky (včetně anglických) dávají současné Ečko před 5er (F10), podobně to zjevně vidí třeba zdejší redaktor Lukáš Vaverka. Já s tím ale nesouhlasím a volil bych určitě mezi Audi a BMW. Jako sedan spíš 5er a jako kombi (nejlépe v podobě cross-allroad) A6.
Napsala jsem, že PRODEJNí výsledky (tentokrát) cca "odpovídají" MÝM představám o "kvalitě"
Tzn. že audi je na DRUHÉM místě za BMW 5 (a před Mercedes Benz a dalšími 😉 ) - OPRAVDU z toho "dekódujete" význam který jste napsal:
"Opět se ti podařilo napsat to po čem toužíš v každém příspěvku vztahujícímu se ke koncernu - koncern a neúspěch"?? >😒]
Jediné na co jsem si "postěžovala", bylo že "lépe mohl dopadnout Jaguar XF.."
PS: To by mne MOC zajímalo, jak tohle zvládnete vysvětlit 😄
Tzn. že audi je na DRUHÉM místě za BMW 5 (a před Mercedes Benz a dalšími 😉 ) - OPRAVDU z toho "dekódujete" význam který jste napsal:
"Opět se ti podařilo napsat to po čem toužíš v každém příspěvku vztahujícímu se ke koncernu - koncern a neúspěch"?? >😒]
Jediné na co jsem si "postěžovala", bylo že "lépe mohl dopadnout Jaguar XF.."
PS: To by mne MOC zajímalo, jak tohle zvládnete vysvětlit 😄
Jojo, E39 byla perfektní... tak perfektní, že bylo možná potřeba udělat krok stranou, aby pak F10 mohla použít to nejlepší z obou... chladná precizní impozantnost E39 se snoubí s dynamikou E60 a pokud bych teď měl kupovat rodinné auto za pár milionů, neváhal bych ani vteřinu.
A6 je ale taky výborná. Je sice mnohem usedlejší než 5, ale třeba zkrácení předního převisu nebo zajímavější tvarování zádě jsou přesně ty drobnosti, díky kterým mám pocit, že za nejkratší konec tahá ve vyšší střední Mercedes.
A6 je ale taky výborná. Je sice mnohem usedlejší než 5, ale třeba zkrácení předního převisu nebo zajímavější tvarování zádě jsou přesně ty drobnosti, díky kterým mám pocit, že za nejkratší konec tahá ve vyšší střední Mercedes.
A6 a BMW 5 jsou nudné plečky. Pro nás fajnšmekry je daleko zajímavější souboj vozů v prostředku tabulky. Jak jste již určitě uhodli, mám na mysli vozy, které v této třídě voli gentlemani, a totiž Mercedes CLS a Renault Latitude. Latitude vyhrál červnový duel o jeden prodaný kus, ovšem CLSko vede o čtyři kousky v celém pololetí. Který z těchto dvou premiantů byste volili vy?
Dva modely Audi? Myslíš to, že má nový akorát sedan a kombík s Allroadem jsou jen doprodejová záležitost?
Opět se ti podařilo napsat to po čem toužíš v každém příspěvku vztahujícímu se ke koncernu "koncern" a "neúspěch"
EDIT: A co je na Allroadu jiného, že ho považuješ za jiný model? Rozděluješ i prodeje Octavie a Octavie Scout?
Opět se ti podařilo napsat to po čem toužíš v každém příspěvku vztahujícímu se ke koncernu "koncern" a "neúspěch"
EDIT: A co je na Allroadu jiného, že ho považuješ za jiný model? Rozděluješ i prodeje Octavie a Octavie Scout?
Podľa fotiek som si tiež myslel, že panel je nezmyselne široký a obmedzuje vodiča, ktorý sedí nohami od seba. Vyskúšal som naživo bmw5 aj audi a6 a žiaden stiesnený pocit som nemal. Všade na mňa "dýchal" luxus a kvalita spracovania.
Či bavorák alebo štyri kruhy :yes: Pri kúpe jedného z tejto dvojice majiteľ chybu neurobí a nič sa mu pariť nebude.
Či bavorák alebo štyri kruhy :yes: Pri kúpe jedného z tejto dvojice majiteľ chybu neurobí a nič sa mu pariť nebude.
Český trh za první pololetí 2011 - TO komentuji 😉
1) napsala jsem "cca"
2) bmw 5 versus DVA modely audi (tenhle "trik" u vw MOC rádi používají 😄 )= 415 verus 254
3) mb E u mne má "mínus" za (levnou) přední nápravu :no: a mělo by se ho prodat cca stejně jako audi - aby to odpovídalo MÝM představám 😉
1) napsala jsem "cca"
2) bmw 5 versus DVA modely audi (tenhle "trik" u vw MOC rádi používají 😄 )= 415 verus 254
3) mb E u mne má "mínus" za (levnou) přední nápravu :no: a mělo by se ho prodat cca stejně jako audi - aby to odpovídalo MÝM představám 😉
Tak pokud jednoduše přiřazuješ "tuctovost" vozům podle toho, jak dobře/hodně se prodávají na našem trhu, pak je podle tvé logiky právě 5er v tomto pololetí "tuctovější" než, ta A6ka. 😲 😉
Jisté není nic, ale můžem se klidně vsadit... 😉
Současná 5er F10 je pěkná, zvlášť v M-paketu, po E60 celkově určitě krok správným směrem.... i když designově částečně i krok zpátky k E39, což je ovšem dobře.
Současná 5er F10 je pěkná, zvlášť v M-paketu, po E60 celkově určitě krok správným směrem.... i když designově částečně i krok zpátky k E39, což je ovšem dobře.
Tuctovky? Odkud jsi, ze tam mate A6 za tuctovky? Taky mi neni uplne jasny, proc sem motas Superb, povazujes ho snad za vyssi stredni nebo v nem vidis jakoukoliv jinou souvislost s clankem?
Jinak co se prodeju tyce, A6ka evidentne konkurenci zvalcuje. Pokud je schopna dostat se na spici prodeju bez kombiku i mimoradne uspesny allroad derivace, nebude po nabehnuti techto verzi do prodeje vubec co resit. Neni se pritom cemu divit, A6 je zkratka fantasticka kara, v nejbeznejsi tridni konfiguraci 3l V6 diesel + 4x4 + kopec extra vybavy podle me nejlepsi nabidka na trhu.
Jinak co se prodeju tyce, A6ka evidentne konkurenci zvalcuje. Pokud je schopna dostat se na spici prodeju bez kombiku i mimoradne uspesny allroad derivace, nebude po nabehnuti techto verzi do prodeje vubec co resit. Neni se pritom cemu divit, A6 je zkratka fantasticka kara, v nejbeznejsi tridni konfiguraci 3l V6 diesel + 4x4 + kopec extra vybavy podle me nejlepsi nabidka na trhu.
Tak jasně, tuctovky se vždycky budou prodávat líp... Můžeš být rád,že do té tabulky není zařazený Superb! 😉
To se uvidí. Dobrá pozice Audi u nás je fakt, ale s každou generací se karty míchají znovu. Z měsíčních výsledků těžko něco usuzovat, pro mě je každopádně nejvíce sexy BMW.
Jestli to přijde ještě letos, nebo až v dalším kalendářním roce je celkem jedno, každopádně je (opět a velmi pravděpodobně) spíš jen otázkou času (náběh Avantu/Allroadu), kdy bude na českém trhu A6 znovu nejprodávanější ve své třídě...Už aktuální výsledky samotného sedanu nové A6 to potvrzují...
Vzhledem k tomu, že u A6 byla varianta Avant hodně oblíbená a i Allroad se těšil oblibě, dá se předpokládat že rozdíl na konci roku bude značně menší a přiznám se, že se neodvažuji ani hádat, kdo bude na konci roku nakonec nejúspěšnější. Podobné to bylo, když přišla nová A8. Za poslední měsíc se jí prodalo tolik, že nakonec vyhrála celý rok i přes ztrátu, kterou měla se starým modelem v průběhu roku.
Potom především píšeš o nástupu nové A6, která přesto, že je na trhu jen chvíli a hlavně zatím byla jen jako sedan, porazila výrazněji (ve srovnávaném měsíci) i výbornou 5er a MB-E dokonce už i za celé pololetí! 😉
PS: A opravdový fajnšmekr (dle mne) volí Alpina B5 Bi-Turbo :yes: 😄