Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČeský trh v červenci 2011: Kia Cee'd nejprodávanějším dováženým vozem nižší střední třídy
56 komentářů
Dixik2
V tabulce je chyba,že je to statistika za červen.Má být červenec.
Jinak příjemné auto na ježdění
Jinak příjemné auto na ježdění
Díky za upozornění, zůstal mi tam předchozí měsíc. Vždy edituji tabulku z předešlého měsíce, jen jsem zapomněl opravit hlavičku. Omlouvám se, už jsem tak učinil.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Wolfsteen
Je zajímavé sledovat i vývoj mezi měsíci jednoto roku. Např. u Fordu vyprodávali F2 a měli v červnu prodej 726. Nyní F3 prodej poloviční...
krultheking
7 kousku velostra, tomu rikam pekny start do vod, ve kterych se pohybuje A3, premier a giulieta
:yes😒br /> pozn. nikde nevidim siro, to ma samostatnou tridu ?
:yes😒br /> pozn. nikde nevidim siro, to ma samostatnou tridu ?
Nerez
Opel se v tomto měsící moc nepředvedl, ani Astra ani Corsa nejsou na pozicích, které si zaslouží a kde bych je tak rád viděl. A Leon také nic moc, asi edice Copa moc netáhne ;-\
Seatu Leon v porovnání s Kia Ceed bych osobně mohl vytknout malo místa na zadních sedladlech a paletu motorů. Na tu 1.2 TSI v Leonu se mi před měsícem postěžoval kamarad, že údajně to poctivě sežere 9 litru benzínu na 100 km a mimochodem jenom Bůh ví, jakou to má životnost. Třeba Hyundai i30 v akci Trikolor někde ve Trutnově se dá sehnat zhruba za 310 tisíc korun v naftě 1.6 (66 kW). Předpokládám, že za tu silnější naftu 1.6 (85kW) by člověk připlatil těch 20.000 Kč a je to větší kus auta s lepším motorem za stejné peníze jako Leon. Já jsem osobně uvažoval o koupi Seatu Leon nebo Seatu Altea, jelikož teď vlastním Ibizu z roku 2006. Jsou to designově krásná auta. Nicméně, s tou tragickou 1.2 TSI za 330.000 Kč bych si to nekoupil. A tím pro mě asi love story u Seata bohužel končí.
Ak považuje VW za svojho najväčšieho konkurenta koncern Hyundai/Kia, tak je jasné, že kórejská konkurencia je reálna.
Z "dampingových" cien prešli "odborníci" na to, že dlhá záruka Kie je vlastne o ničom ....
No predstava, že po 6 rokoch môžu niečo reklamovať je pre mnohých nepochopiteľné ... ale to na tých zárukách to nič nemení ... Hyundai/Kia si nemôžu dovoliť neuznávať oprávnené reklamácie, lebo to by rýchlo skončili ...to by trh nezniesol a mohli by to zabaliť ....
A ako som kedysi uz pisal, nas vozovy park tvori asi 30 aut vsetkych moznych znaciek a zo skusenosti zatial maju najlepsie spravanie sa Kia a Mazda, najhorsie Skoda a VW...ale kazdy vie, ze je to o ludoch. Ti nechceli uznat skoro nic, strasne.
A ten boj vyhlasila nie Kia ale VW -v odkaze.
2. bud jsi ten clanek necetl nebo mu nerozumel
Treba si pozrieť i cenníky ... z najacnejšieho vozidla sa Ceed posunul do stredu ...a to je pre firmu dosť veľký pokrok ...
Stačí si pozieť cenníky nového Picanta ... to už neboduje cenou, ale výbavou, zárukami a kvalitou ...
Zkus ten stred, kam se mel ceed dostat, trochu rozvest... 😄
O jinem modelu zacal psat az kdyz jsem ja napsal ze s Ceedem to moc slavne nevypada, cehoz si jaksi nevsimnul. A jestli je pravda to co pise pogo pak ani celkove to neni buhvico. Ale hlavne je treba co nejvic blekotat o "múdrych" co kdysi cosi >😁
Mozna to pro tebe novinka ale zjisti si kolik objemu prodeje Kia dela Ceed u nas v porovnani s ostatnimi modely, asi to pro tebe bude novinka.
I přes tyto ceny a záruky to Ceedu stačí v Německu jen 1/35 prodejů Golfu.
Pořád nechápu, o jaké kvalitě Golfu se tady mele - výrobce sám říká délkou záruky - po dvou letech se vám to bude srá-t, dáváme od toho ruce pryč :😉
Tak na talianskom trhu má Kia pokles -10% oproti minulému roku. Kde sa v tabuľke nachádza v predajoch Cee´d neviem, pretože štatistika je len do 75-tého miesta.
Vo Francúzsku je na peknom 83. mieste s 2931ks za1/2rok
V Nemecku, čo je naljepší trh pre Cee´d v Európe je na peknom 89. mieste s 3754 ks za 1/2rok.
Akú záruku ponúka Ford, Renault, Peugeot a iní ak si nepriplatíš? Ako si verí v kvalitu Kia, keď musí ponúknuť 7 rokov záruky, aby som si to kúpil. Dĺžka záruky nehovorí nič o kvalite. Len o tom, že prípadné chyby zostanú doma pod pokrievkou. A verejnosť sa nedozvie, že sa to auto kazí, pretože to nebude figurovať v oficiálnych štatistikách. Kia/H zmenila taktiku a namiesto nízkych cien ponúka dlhšiu záručnú dobu na výrobok, ktorých prípadne chyby zaplatí i tak zákaznik vo vyššej nákupnej cene ako by bežne mohli požadovať.
Je videt, ze o fungovani jakekoli vyrobni firmy bohuzel nemas ani paru.
V dnešnej dobe sú vo výrobných firmách najlepšie platení pracovníci, ktorí sa starajú o programovú výdrž materiálov. Výrobok, či jeho časť musí vydržať maximálne danú dobu, ktorú spočítal ekonóm, aby zákaznikovi jemne naznačil, že si má kúpiť nový výrobok. A je jedno, či to je práčka, žehlička, či auto. Všetko sú to spotrebné veci a auto je najhoršia "investícia" akú môže človek v živote urobiť.
To že niekto maká na linke v Nošoviciach, z neho nerobí odborníka. 😄
Čím více si stojím za svou prací,tím více také věřím v kvalitní (spolehlivý) produkt a ručím za něj více.Nevěřím svému produktu,neručím za něj. 😉
Takže některé díly u VW vydrží programově 2 roky a Kie 7let?Co je lepší?
On ten Abacus asi také má zřejmě nějaké zkušenosti. >😁
Áno poviem Ti je fantastický pocit, keď po troch mesiacoch prevádzky Soulu rozoberajú nové auto, pre kompletnú výmenu automatickej prevodovky. (záver servisáka bol, že ten automat vraj nie je konštrukčne dostatočne prispôsobený pre daný model, ale sa s tým nikto nebabre, pretože ich aj tak veľa v automate nepredávajú)
Čo máte všetci s tým VW? Ak mieriš na mňa, tak posledné VW, ktoré som asi rok jazdil bol Golf GTD II a bol to prelom rokov 1990 - 91.
P.S. zrejme na rozdiel od teba nejaké skúsenosti mám. Hlavne nemusím písať .... že BY SOM SI to auto kúpil KEBY.....
Do žehličky sa namontuje špirála, ktorá bude mať programovanú životnosť napr. 4 roky. Ak "odíde" v záruke smola - výrobca uhýba reklamácii.(alebo ju jednoducho nahradí novou, pretože ekonóm dopredu napočítal straty - investície do reklamácie)
Ak odíde vo štvrtom roku - hurá! zákazník kupuje novú žehličku a výrobca ďalej výrába.
Ak sa do 6-tich rokov žehlička nepokazí, výrobca najprv vyhodí ekonóma a technika, pretože sa mu podarilo vyrobiť "nepokaziteľný výrobok" a neskôr zavrie firmu, pretože už všetci "spokojní" zákaznici žehličky majú.
Podstatu kapitalizmu nezmení ani desaťročná záruka. Dostali sme sa do sveta, kde ľudia musia konzumovať, konzumovať a konzumovať. Ak sa ten kolobeh zastaví, tak bude mať problém i predavač zmrzliny a nie to len celý automotive group.
Za 2. Kia si neverí o nič viac ako iní výrobcovia - len našla nový marketingový nástroj ako prilákať ľudí k zakúpeniu ich výrobku.
Za 3. Čo máte stále s tým VW? Ford má tiež len dva roky. A to mi je už nejaká značka. Veď to bol ten Henry, čo postavil tento svet na kolesá.... 😄
Ešte raz sa pýtam. Čo máte všetci z Golfom? U Focusa tiež nie je kolonka - predĺženie záruky.
P.s. odporúčam navštíviť predajňu VW. Mne pri otázke predĺžená záruka priniesli text zmluvy s možnosťou formy pripoistenia na dobu 1 - 2 -3 roky. Takýto princíp dnes využíva Mazda a neviem, či rovnakú formu nepoužíva i Peugeot. Jedná sa o formu poistenia.
PS: mas tam malou, ale docela zasadni chybu - ta tva "programova" vydrz se v pripade aut pocita na kilometry. Nebo snad chces tvrdit, ze auto, ktere bude nekde stat 10 let se najednou zacne * stejne jako to, s kterym majitel najezdi 50 tis. rocne?
P.s. doposiaľ mi nikto v servise Kia netvrdil, že by tam celý deň spali. Len to, že prípadné poruchy zavinené vadami výrobku odstránia bezúplatne v rámci záruky.
A tu záruku si môžem ( ak chcem) priplatiť i u iných značiek alebo pri využití ich lízingu dostanem v cene (napr. Renault, Opel...).
Pre mňa osobne je viac otravné chodiť do servisu, pre nepredvídané opravy ako to, kto to zaplatí. Mne osobne sa podarilo "stratiť v servise" viac času ako stala oprava. Jednoducho, čas strávený neustálym "opravovaním" bol pre mňa "drahší". A to nezaplatí žiadna záruka.
Nahore si proste napsal blabol, tecka
Prečo európsky zákazník uprednostnil kratšiu záruku (5rokov) pred dlhšou zárukou (7rokov)?
Štatistiky predaja Kia/Hyundai si vieš nájsť.
Pre mňa záruka nie je modlou. A našťastie ani vlastníctvo akejkoľvek značky auta. 😄
Konecne si dospel k zaveru, ze kupa auta nie je len a len o zaruke.
Nabuduce, ked kruzok Kia funs bude zase omielat modlu zaruky, Ti tieto slova pripomeniem.
tolko k pravopisnemu okienku.