Bezpečnost
Zisk čtyř hvězd, v testu Euro NCAP, je fantastický výsledek, zvláště pak přihlédneme-li k faktu, že test proběhl v roce 2011.
Výborně, Kia >😁 :yes:
Výborně, Kia >😁 :yes:
Byť za vola stále, bez ohľadu na dátum a vek, to je ešte väčší "úspech" - tak aspoň v niečom si šampión. :-!
Hejno antikorejských supů je tu... :-!
Male Picanto sice nezabodovalo a KIAckou cenouvou taktiku nijak neschvaluji a nechapu (prece jen uz to nejsou vozy jako pred par lety - neprustrelny argument pomeru cena/vybava/uzitna hodnota zmizel v nenavratnu), ale budme realni.
Hlavni kazic vysledku je jinde nedostatecna elektronicka vybava A navic u teto tridy je cislo 4 naprosto bezna vec.
Kazdopadne korejsky Chevy splnil ocekavani... >😒] :yes: Co vy na to 😄
Male Picanto sice nezabodovalo a KIAckou cenouvou taktiku nijak neschvaluji a nechapu (prece jen uz to nejsou vozy jako pred par lety - neprustrelny argument pomeru cena/vybava/uzitna hodnota zmizel v nenavratnu), ale budme realni.
Hlavni kazic vysledku je jinde nedostatecna elektronicka vybava A navic u teto tridy je cislo 4 naprosto bezna vec.
Kazdopadne korejsky Chevy splnil ocekavani... >😒] :yes: Co vy na to 😄
S překvapením koukám na pěkný výsledek nového Chevy Aveo. Ač se to zvenku nezdá, to auto se oproti minulé generaci zřejmě posunulo o pěkný kus dopředu. :yes:
a co si rekne clovek co naboura v A6 za 2mil a dopadne hur nez clovek v Chevrolet Aveo nebo HYU i40? >😒]
Kazdopadne k Picantu... trosku se tu odehrava lov malovernych, pritom pokud jde o ochranu posadky dopadlo male auticko docela dobre, ze to mohlo byt i lepsi to ano (a asi taky po drobnych upravach do roku bude tak jak to udelalo uz hodne vyrobcu, treba i Skoda pokud se nepletu s Roomstrem).
Takze uvidime co Kia a reparat.
Kazdopadne k Picantu... trosku se tu odehrava lov malovernych, pritom pokud jde o ochranu posadky dopadlo male auticko docela dobre, ze to mohlo byt i lepsi to ano (a asi taky po drobnych upravach do roku bude tak jak to udelalo uz hodne vyrobcu, treba i Skoda pokud se nepletu s Roomstrem).
Takze uvidime co Kia a reparat.
K té první větě - pokud člověk umí bourat přesně podle norem NCAP, může to být teoreticky pravda..., osobně bych ovšem raději boural v té A6 i kdyby měla jen jednu hvězdičku... 😉
Ale tiež len teoreticky... 😉
😉 Já se divím ,že ten žabák má 4 ..................Nechtěl bych v tom prodělat čelní náraz. :no: Ostatně jako ve všech krátkých čumákách
Rozmýšľaš, akoby si nemal v hlave mozog ale kus lajna. Keby si sa aspoň namáhal ten článok čítať a pozrieť si tabulku, prde...
"I když měl nejmenší vůz srpnové skupiny velmi dobré výsledky v oblasti ochrany dospělých i dětí, slabší ochrana chodců a mezery v asistenčních systémech jej nakonec poslaly mezi čtyřhvězdičkové automobily."
Chapani psaneho textu ti evidentne dela problemy.
Chapani psaneho textu ti evidentne dela problemy.
Korejský bakeliťák získal čtyři hvězdy v testu Euro NCAP. Co je na tom nepochopitelného? Ta omáčka okolo nikoho nezajímá, výsledek testu jsou zoufalé čtyři hvězdy...
Koukám, že ty diskuse tady poslední dobou nejsou diskusí o vozech, ale vzájemné úrážení. Neustálé obhajování "své značky". Smutné ;-\
Asi někdo v číně něco špatně obšlehnul, jinak to přeci není možné, když ostatní mají 5 hvězd.
Je mi az zle ako tu citam niektore prispevky hlavne ti co sa vysmievaju KIi preto,lebo nema 4 hviezdy lebo nema v standarte ESP...
Vazeny aj ten VW jetta nema v standarte ESP na niektorych trhoch EU tak preco ma 5 hviezd? poodbne je na tom aj VW sciroco ci ako sa to pise....
Hyu a Kia je 4 najvacsi vyrobca aut na sveta a zrejme ich nevyraba na sklad takze uz by ste mali zahodit tie vase predsudky hodne tak akurat na nejakeho dedincana co max. bol v zivote v hlavnom meste....
Bye....
Vazeny aj ten VW jetta nema v standarte ESP na niektorych trhoch EU tak preco ma 5 hviezd? poodbne je na tom aj VW sciroco ci ako sa to pise....
Hyu a Kia je 4 najvacsi vyrobca aut na sveta a zrejme ich nevyraba na sklad takze uz by ste mali zahodit tie vase predsudky hodne tak akurat na nejakeho dedincana co max. bol v zivote v hlavnom meste....
Bye....
[odkaz]
[odkaz]
Ono je to hlavne o hmotnosti. Cim tazsie auto, tym horsie vysledky alebo tym tazsie sa robi ucinna deformacna ochrana. Z toho potom plynie, ze ked narazim s Landcruiserom do betonu, tak dopadnem horsie, ako keby som narazil v Picante. Opacna situaca nastane, ak tieto 2 auta poslem proti sebe, co je castejsi sposob zrazky, preto ten nakupny trend, ze vacsie auto je bezpecnejsie.
Jako informace pro kupce až ne tak důležitá. Pointa (podle mě) je ve vytváření tlaku na automobilky. Jediné, co mě na jejich testech zajímá, je míra deformace prostoru pro posádku. Popřípadě nějaké jejich poznatky z testování.
Alespon si to precti, at tady porad ze sebe nedelas saska - i s jossalitem a strejdou.
Autor si da tu praci a vyslovne to tam napise, aby i takovi jako ty to pochopili, a ono nic...
Staci pak najet na www.euroncap.com a podivat se na vysledky dalsich vozu a clovek zjisti, ze je tam docela dost vozu, ktere posadce poskytuji horsi ochranu nez Picanto, ale diky ESP tech 5 hvezd dostali. Namatkou - C-classe, Audi A1, Mitsubishi ASX a v ochrane deti treba takovy Passat se 77 procenty - na rodinny kocar docela malo, rekl bych.
Stejne nechapavi, stejne nevtipni.. ;-\
Nejste brachove? A rodice zrejme taky byli pribuzni 8-s
Pak si na něho zkus s chladnou hlavou odpovědět (sám pro sebe), poté se pokus o normální reakci s nadhledem. Snad, i když o tom osobně pochybuju, ti to dojde. :-!
Předpoklad se ukázal jako správný...
A ještě bych prosil vyjádření k Aveu. Neproběhly tady nedávno kecy v tom smyslu, že když první generace má 2*, druhá nemůže být o nic lepší ??? >😁 >😁 >😁
(Tím nechci říci, že mám něco proti oktávce, vůbec ne, jeden čas jsem o ní i uvažoval, jen prostě nemám rád takové odsuzující kecy bez zohlednění souvislostí.)
Takových případů je určitě víc. Nicméně, zatím co Octavia v podstatě končí (nová přijde příští rok), tak Picanto s čtyřma hvězdama začíná. 😉
Nadhled chlapci, nadhled.