Bezpečnost
twistedTSD
0
Naprosto katastrofální výsledek. V životě bych nechtěl auto, které má ubohé a trapné 4 hvězdy z 5 a 86% ochranu řidiče. Měli by to zakázat....Ty ses zase vyznamenal. :-!
Přejít do diskuze
Vidím, že ti konečně došlo, že v tý svý hlavě máš opravdu naděláno, i když ty sám si myslíš opak. :-!
Jak se dá na tuto "Nová Kia a pouze 4 hvězdy, no není to na ručník?" otázku odpovědět "- byli"? 8-s
Předpoklad se ukázal jako správný...
Předpoklad se ukázal jako správný...
Je mi az zle ako tu citam niektore prispevky hlavne ti co sa vysmievaju KIi preto,lebo nema 4 hviezdy lebo nema v standarte ESP...
Vazeny aj ten VW jetta nema v standarte ESP na niektorych trhoch EU tak preco ma 5 hviezd? poodbne je na tom aj VW sciroco ci ako sa to pise....
Hyu a Kia je 4 najvacsi vyrobca aut na sveta a zrejme ich nevyraba na sklad takze uz by ste mali zahodit tie vase predsudky hodne tak akurat na nejakeho dedincana co max. bol v zivote v hlavnom meste....
Bye....
Vazeny aj ten VW jetta nema v standarte ESP na niektorych trhoch EU tak preco ma 5 hviezd? poodbne je na tom aj VW sciroco ci ako sa to pise....
Hyu a Kia je 4 najvacsi vyrobca aut na sveta a zrejme ich nevyraba na sklad takze uz by ste mali zahodit tie vase predsudky hodne tak akurat na nejakeho dedincana co max. bol v zivote v hlavnom meste....
Bye....
Asi někdo v číně něco špatně obšlehnul, jinak to přeci není možné, když ostatní mají 5 hvězd.
Chlapečku, zhluboka se nadechni, zamysli se, a přečti si můj úplně první příspěvek.
Pak si na něho zkus s chladnou hlavou odpovědět (sám pro sebe), poté se pokus o normální reakci s nadhledem. Snad, i když o tom osobně pochybuju, ti to dojde. :-!
Pak si na něho zkus s chladnou hlavou odpovědět (sám pro sebe), poté se pokus o normální reakci s nadhledem. Snad, i když o tom osobně pochybuju, ti to dojde. :-!
Hosi, vy dva si opravdu muzete podat ruky!
Stejne nechapavi, stejne nevtipni.. ;-\
Nejste brachove? A rodice zrejme taky byli pribuzni 8-s
Stejne nechapavi, stejne nevtipni.. ;-\
Nejste brachove? A rodice zrejme taky byli pribuzni 8-s
Ruka v ruke s inými úpadkami. Upadá žiaľ aj kvalita článkov a tým pádom klesá počet kvalitných ľudí v diskusiách a nahrádza ich plebs.
EuroNCAP vždy bere nejzákladnější model v EU. Když jednou přišli tuším Fordu u jednoho z menších aut na to, že ho v UK nabízí bez kolenního airbagu v základu, zatímco na ostatních trzích, kde je levostranná verze, je kolenní airbag v základu, tak testy provedli znovu s UK verzí. Výhoda tohoto přístupu je, že většina výrobců nabízí prakticky veškerou bezpečnostní výbavu v základu. Nevýhoda je, že nemám tušení, jak bezpečné je plně vybavené auto.
Jako informace pro kupce až ne tak důležitá. Pointa (podle mě) je ve vytváření tlaku na automobilky. Jediné, co mě na jejich testech zajímá, je míra deformace prostoru pro posádku. Popřípadě nějaké jejich poznatky z testování.
Jako informace pro kupce až ne tak důležitá. Pointa (podle mě) je ve vytváření tlaku na automobilky. Jediné, co mě na jejich testech zajímá, je míra deformace prostoru pro posádku. Popřípadě nějaké jejich poznatky z testování.
Koukám, že ty diskuse tady poslední dobou nejsou diskusí o vozech, ale vzájemné úrážení. Neustálé obhajování "své značky". Smutné ;-\
promiň, je mi jasné, že s vou rychlostí chápání si nemůžu dovolit žádný přklep a měl jsem to po sobě ještě jednou přečíst. Asi všem ostatním dojde že tam chybí "a" ale asi jsem tě přecenil, když jsem čekal, že by to mohlo dojít i tobě. Takže se ještě jednou omlouvám.
Víš, augustine, ty dveře se prostě otevřít neměly a puntík. Jistě to může být náhoda 1:1000, ale na place zkrátka žádné "jenže" a "jenom" neplatí. Proto říkám, že jediný způsob, jak tuhle penalizaci smazat, je poslat Picanto znovu do testu. No a začít montovat ESC standardně a náklady kompenzovat jinde. Je to vlastně úplně jednoduché - dokonce ani žádnou bužírku na ukotvení pásů a podobně nemusejí nikam navlékat. Samotná ochrana posádky v hlavních kolonkách (dospělý pasažér, dětský pasažér) je v pořádku, to už jsme si řekli, není důvod to jakkoli dál mělnit.
Ahoj :yes: Ještě sem doplním, jak je to s tím (ne)započítáváním ESP do bodů v kolonce Bezpečnostní asistenční systémy (Safety Assist). Pokud je ESP nebo jeho ekvivalent osazovaný jako volitelný, započte ho NCAP pouze tehdy, pokud "lze očekávat", že prodeje takto vybavených vozů budou tvořit 95 % a více z prodaného objemu. Myslím, že formulace "(ne)lze očekávat" je rozkošná, protože umožňuje komisaři vnést do sveřepě objektivizovaného testu rozmarný prvek osobního stanoviska. Takže třeba u Jetty (2011) usoudil komisař: "Electronic stability control is currently optional in Bulgaria, Estonia, Lithuania and Latvia. It is standard equipment throughout the remainder of Europe and its sales as standard are e😜ected to exceed Euro NCAP's 2011 requirement of 95 percent." Tedy že Jetta magický limit pokoří. Abych nevypadal zaujatě, podobně to dopředu věděl komisař taky u i20 (2009): "The great majority of cars sold are e😜ected to be fitted with ESC as standard." Čili že převážná většina ESP mít bude. No, člověk by spíš čekal, že u modelů, kde je ESP volitelné, se uplatní nějaký jednotný penalizační koeficient, aby se výrobci zamysleli a začali ho montovat standardně... a aby tohle měřítko bylo porovnatelné mezi výrobci a modely.
Jediny, kdo tady evidentne ma problem s pochopenim cehokoliv jsi zjevne ty, strejdo. Jak typicke... 8-s :no:
kupis toho drobca vo vybave s esp alebo si esp dokupis a razom mas auto s piatimi hviezdami, verim, ze to dokazes pochopit 😉 uz to tu bolo viackrat vysvetlene preco iba styri hviezdy 😉
Korejský bakeliťák získal čtyři hvězdy v testu Euro NCAP. Co je na tom nepochopitelného? Ta omáčka okolo nikoho nezajímá, výsledek testu jsou zoufalé čtyři hvězdy...
V pohodě, jen Roomster získal pět hvězdiček. Fabii uniklo pět hvězdiček o vlásek, stržený jeden bod za otevřené dveře při bočním nárazu, Škoda nechtěla test opakovat.
Jen težko se dalo nechytit. Už z podstaty věci, kdy je picanto designově spíše kopie tatry 815 se zimní pluhovou úpravou, než ostatních aut ve třídě.
Kaktusi, jestli jsi tu nadsázku s odkazem na design picanta nepochopil, tak ze sebe neděláš šaška, ale rovnou blbečka.
No, ono tebe pobrat je obecne docela problem. Ale tak co, tobe to nevadi, rodice si zvykli... >😒]
Vím, že pokud tu necituju zrovna tabulky, či ceníky, tak to nejsi schopen vůbec pobrat. >😁
Zrovna u A6 bych případně mohl i prakticky, ale u těchto nepříjemných "aktiivit" dávám přednost teorii před praxí, tak nějak obecně... 😉
Co to meles??? Na tu tvoji Cinu nepotrebuju nadhled, to je proste blabol na n-tou s nadhledem i bez!
Ale ale ale...
Takových případů je určitě víc. Nicméně, zatím co Octavia v podstatě končí (nová přijde příští rok), tak Picanto s čtyřma hvězdama začíná. 😉
Takových případů je určitě víc. Nicméně, zatím co Octavia v podstatě končí (nová přijde příští rok), tak Picanto s čtyřma hvězdama začíná. 😉
Tak, ja myslim, ze vsem je jasne ze vysledky napric tridami nejsou srovnatelne - rozdilna hmotnost a velikost deformacnich zon dela sve. Zalezi pak s cim se clovek srazi - pokud s T815 tak je v podstate jedno, v cem sedis. 😉
Já jen nastavuji zrcadlo těm, kteří se tu mohli zvencnout z toho, jak Fabia či Růmstr dostal taky jen čtyři hvězdy. Najděte články a pročtěte diskuze - pokud si to nepamatujete. 😉
V Číně se toho prodává... A jsou snad Číňani horší lidi než my? 😉
Nadhled chlapci, nadhled.
Nadhled chlapci, nadhled.
"I když měl nejmenší vůz srpnové skupiny velmi dobré výsledky v oblasti ochrany dospělých i dětí, slabší ochrana chodců a mezery v asistenčních systémech jej nakonec poslaly mezi čtyřhvězdičkové automobily."
Chapani psaneho textu ti evidentne dela problemy.
Chapani psaneho textu ti evidentne dela problemy.
Ano, to je pravda, byla tedy testována ještě podle mírnějších pravidel? Tím snad ještě hůř, ne? Navíc je o dvě třídy větší auto!
(Tím nechci říci, že mám něco proti oktávce, vůbec ne, jeden čas jsem o ní i uvažoval, jen prostě nemám rád takové odsuzující kecy bez zohlednění souvislostí.)
(Tím nechci říci, že mám něco proti oktávce, vůbec ne, jeden čas jsem o ní i uvažoval, jen prostě nemám rád takové odsuzující kecy bez zohlednění souvislostí.)
Rovnaky nazor Kryshna! Co to vybavy, uz to nie je ta stara "dobra" 😉 Kia ale za tu bezpecnost (hore mam odkaz na test) ma za mna :yes: Ja by som si to ESP kupil, takze by som to mal 5 hviezd 😄
Ked sa pozeram na ten Crash-test [odkaz] nevidim tam ziadnu slabinu. Tie dvere....myslim, ze to otvorenie je tak nepatrne, ze tam nic nehrozi. Navyse pri tal malom aute su dvere pri naraze omnoho viac deformovatelne, lebo zaberaju väcsiu cast. Ale ten test sa mi zda naozaj dobry. Jazdec je "pomerne" dobre chraneny a nie je tam ziadnej vyraznej slabiny [odkaz] Ako to vidite vy?
Rozmýšľaš, akoby si nemal v hlave mozog ale kus lajna. Keby si sa aspoň namáhal ten článok čítať a pozrieť si tabulku, prde...
K té první větě - pokud člověk umí bourat přesně podle norem NCAP, může to být teoreticky pravda..., osobně bych ovšem raději boural v té A6 i kdyby měla jen jednu hvězdičku... 😉
😉 Já se divím ,že ten žabák má 4 ..................Nechtěl bych v tom prodělat čelní náraz. :no: Ostatně jako ve všech krátkých čumákách
Hneď bolo jasné, kto a ako sa toho chytí. Môžete si s jossalitom a strýčkom Bobom podať ruky. Jeden za osemnásť a ostatní dvaja bez dvoch za dvadsať... :-!
Citace z clanku😒br />
"I když měl nejmenší vůz srpnové skupiny velmi dobré výsledky v oblasti ochrany dospělých i dětí, slabší ochrana chodců a mezery v asistenčních systémech jej nakonec poslaly mezi čtyřhvězdičkové automobily."
Alespon si to precti, at tady porad ze sebe nedelas saska - i s jossalitem a strejdou.
Autor si da tu praci a vyslovne to tam napise, aby i takovi jako ty to pochopili, a ono nic...
Staci pak najet na www.euroncap.com a podivat se na vysledky dalsich vozu a clovek zjisti, ze je tam docela dost vozu, ktere posadce poskytuji horsi ochranu nez Picanto, ale diky ESP tech 5 hvezd dostali. Namatkou - C-classe, Audi A1, Mitsubishi ASX a v ochrane deti treba takovy Passat se 77 procenty - na rodinny kocar docela malo, rekl bych.
Alespon si to precti, at tady porad ze sebe nedelas saska - i s jossalitem a strejdou.
Autor si da tu praci a vyslovne to tam napise, aby i takovi jako ty to pochopili, a ono nic...
Staci pak najet na www.euroncap.com a podivat se na vysledky dalsich vozu a clovek zjisti, ze je tam docela dost vozu, ktere posadce poskytuji horsi ochranu nez Picanto, ale diky ESP tech 5 hvezd dostali. Namatkou - C-classe, Audi A1, Mitsubishi ASX a v ochrane deti treba takovy Passat se 77 procenty - na rodinny kocar docela malo, rekl bych.
Byť za vola stále, bez ohľadu na dátum a vek, to je ešte väčší "úspech" - tak aspoň v niečom si šampión. :-!
Je možno si vzpomenou třeba na Kia Venga(ať jsme doma 😉 ) na poprvé to byly taky pouze čtyři hvězdičky, přidali "bužírku" na konec bezp. pásu u řidiče a už to šlo na max. Dnes je již celá metodika přidělování hvězdiček tak trochu zcestná a pokuď vím, chystá se značná změna, ne jen zpřísnění. Vždyť není normální, aby při pětihvězdičkové škále bylo udělováno stále jen 4-5 hvězd, občas úchylka se třemi a jinak nic. Proč je pak ta škála pěti? Nesnažím se však Kia Picanto omlouvat, pravdu má Patrik, s takovou "haubnou" to mělo být hvězdiček 6.
Hmm, čtyři hvězdy jako Octavia, je to skutečně na ručník - pak ale důsledně v obou případech!!!
A ještě bych prosil vyjádření k Aveu. Neproběhly tady nedávno kecy v tom smyslu, že když první generace má 2*, druhá nemůže být o nic lepší ??? >😁 >😁 >😁
A ještě bych prosil vyjádření k Aveu. Neproběhly tady nedávno kecy v tom smyslu, že když první generace má 2*, druhá nemůže být o nic lepší ??? >😁 >😁 >😁
a co si rekne clovek co naboura v A6 za 2mil a dopadne hur nez clovek v Chevrolet Aveo nebo HYU i40? >😒]
Kazdopadne k Picantu... trosku se tu odehrava lov malovernych, pritom pokud jde o ochranu posadky dopadlo male auticko docela dobre, ze to mohlo byt i lepsi to ano (a asi taky po drobnych upravach do roku bude tak jak to udelalo uz hodne vyrobcu, treba i Skoda pokud se nepletu s Roomstrem).
Takze uvidime co Kia a reparat.
Kazdopadne k Picantu... trosku se tu odehrava lov malovernych, pritom pokud jde o ochranu posadky dopadlo male auticko docela dobre, ze to mohlo byt i lepsi to ano (a asi taky po drobnych upravach do roku bude tak jak to udelalo uz hodne vyrobcu, treba i Skoda pokud se nepletu s Roomstrem).
Takze uvidime co Kia a reparat.
S překvapením koukám na pěkný výsledek nového Chevy Aveo. Ač se to zvenku nezdá, to auto se oproti minulé generaci zřejmě posunulo o pěkný kus dopředu. :yes:
Ano, ESP jim NCAP odmítla započítat, protože není ve standardu a protože NCAP "nepředpokládá, že objem prodeje takto vybavených aut bude splňovat požadavky NCAP". Ale hlavní penalizace byla za to, že se při bočním nárazu otevřely zadní dveře na straně nárazu - i když při náročnějším nárazu na kůl se neotevřely. Tohle jsou věci, které většina výrobců vyřeší tím, že auto pošle po čase znovu na test. Mně osobně víc vadí nízké skóre za ochranu chodců - i když to karilaz nahoře píše posměšně, je na tom, co říká, kus pravdy: Picanto je zepředu velice svalnatě namaskované, designu to extra neprospělo, ale myslel jsem, že je to oběť za propracování haubny, masky a nárazníku tak, aby ochrana chodců byla ok. A tohle není šance zlepšit až do nové generace. Na druhé straně v tomhle nevyniká ani třeba Aveo, DS5, takové Polo, Swift mají smíšený výsledek atd. Každopádně ochrana posádky a dětí je v Picantu v pořádku.
Hejno antikorejských supů je tu... :-!
Male Picanto sice nezabodovalo a KIAckou cenouvou taktiku nijak neschvaluji a nechapu (prece jen uz to nejsou vozy jako pred par lety - neprustrelny argument pomeru cena/vybava/uzitna hodnota zmizel v nenavratnu), ale budme realni.
Hlavni kazic vysledku je jinde nedostatecna elektronicka vybava A navic u teto tridy je cislo 4 naprosto bezna vec.
Kazdopadne korejsky Chevy splnil ocekavani... >😒] :yes: Co vy na to 😄
Male Picanto sice nezabodovalo a KIAckou cenouvou taktiku nijak neschvaluji a nechapu (prece jen uz to nejsou vozy jako pred par lety - neprustrelny argument pomeru cena/vybava/uzitna hodnota zmizel v nenavratnu), ale budme realni.
Hlavni kazic vysledku je jinde nedostatecna elektronicka vybava A navic u teto tridy je cislo 4 naprosto bezna vec.
Kazdopadne korejsky Chevy splnil ocekavani... >😒] :yes: Co vy na to 😄
Presne to som si tiez vsimol. Ampera ma slabsiu ocharnu v podstate vsetkeho - dospalych, deti aj chodcov, ale vdaka elektronike dostala o 1 hviezdu viacej. Ked korejci daju ESP do zakladu, tak tiez budu mat 5 hviezd, ale ucinejsiu ochranu.
Ono je to hlavne o hmotnosti. Cim tazsie auto, tym horsie vysledky alebo tym tazsie sa robi ucinna deformacna ochrana. Z toho potom plynie, ze ked narazim s Landcruiserom do betonu, tak dopadnem horsie, ako keby som narazil v Picante. Opacna situaca nastane, ak tieto 2 auta poslem proti sebe, co je castejsi sposob zrazky, preto ten nakupny trend, ze vacsie auto je bezpecnejsie.
Ono je to hlavne o hmotnosti. Cim tazsie auto, tym horsie vysledky alebo tym tazsie sa robi ucinna deformacna ochrana. Z toho potom plynie, ze ked narazim s Landcruiserom do betonu, tak dopadnem horsie, ako keby som narazil v Picante. Opacna situaca nastane, ak tieto 2 auta poslem proti sebe, co je castejsi sposob zrazky, preto ten nakupny trend, ze vacsie auto je bezpecnejsie.
Asi to bude kvoli asistencnym systemom (ESP) v zakladnej vybave kde ma len 43%. Napriklad Ampera dopadla este horise ale len vdaka ESP ma 5*. Aj ked nechapem podla coho sa davaju tie * ked nie podla bodov, Picanto 91b a Ampera 89b...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Zisk čtyř hvězd, v testu Euro NCAP, je fantastický výsledek, zvláště pak přihlédneme-li k faktu, že test proběhl v roce 2011.
Výborně, Kia >😁 :yes:
Výborně, Kia >😁 :yes:
Taky to nějak nechápu. Auto, které z poloviny tvoří přední nárazník. Spíše by jsem předpokládal, že jim to tu zátarasu díky tý radlici projede >😁