Frankfurt 2011
Metropolitní původ je jasný a designový směr udávaný potentním konceptem limuzíny od Citroënu je zřejmý i ze stejné stylizace úvodních fotografií.
Přesto, nebo spíš právě proto je HX1 fantastický dělo... Pokud se do série dostane "jen" 50% z konceptu, odskočí Peugeot konkurenci kamsi za obzor do prémiových dálek.
Vypadá to na hybridní trefu, protože jestli se chce Peugeot něčím vymezit proti konkurenci a nabídnout zajímavý produkt, musí být především zajímavý, velmi zajímavý! A to HX1 určitě je :yes😒br />
300 koní, 4x4, HUD, interiér z jiného času a prostoru, repro v hlavových opěrkách a... a především spousta stylu. Pětimetrový vesmír má své jméno, tak už aby tu byl! :yes:
Přesto, nebo spíš právě proto je HX1 fantastický dělo... Pokud se do série dostane "jen" 50% z konceptu, odskočí Peugeot konkurenci kamsi za obzor do prémiových dálek.
Vypadá to na hybridní trefu, protože jestli se chce Peugeot něčím vymezit proti konkurenci a nabídnout zajímavý produkt, musí být především zajímavý, velmi zajímavý! A to HX1 určitě je :yes😒br />
300 koní, 4x4, HUD, interiér z jiného času a prostoru, repro v hlavových opěrkách a... a především spousta stylu. Pětimetrový vesmír má své jméno, tak už aby tu byl! :yes:
SOUHLASím - a těší mne (a docela zajímá) kombinace výborného 2.2 HDi + docela silného elektromotoru, to by MOHL být "interesantní" pohon! :yes: 😉
když už mluvíte o tom "interesantním pohonu"😒br />
C-metisse měl dva elektromotory vzadu a ve předu šestiválec 2,7HDi 😉 :yes😒br />
Motor: 2.7l V6 HDi 255kW/440Nm na přední nápravě a dva elektromotory TM4 s electrodynamickým systémem o výkonu 2x15 kW/400Nm na zadní nápravě.
0–100 km/h: 6.2 s
Nejvyšší rychlost: omezena na 250 km/h
Spotřeba: 6.5 litrů na 100 kilometrů
:yes: :yes: :yes:
C-metisse měl dva elektromotory vzadu a ve předu šestiválec 2,7HDi 😉 :yes😒br />
Motor: 2.7l V6 HDi 255kW/440Nm na přední nápravě a dva elektromotory TM4 s electrodynamickým systémem o výkonu 2x15 kW/400Nm na zadní nápravě.
0–100 km/h: 6.2 s
Nejvyšší rychlost: omezena na 250 km/h
Spotřeba: 6.5 litrů na 100 kilometrů
:yes: :yes: :yes:
No to je ale ten "vývoj" - po V6 2.7 následoval V6 3.0 a současný (zde v konceptu použitý) 2.2 HDi má STEJNÝ výkon (i točivý moment) jako kdysi míval onen "nejklutivovanější diesel všech dob" V6 2.7 HDi 😉
PS: Já také radějí "více" (nejen válců 😄 ), ale ..
PS: Já také radějí "více" (nejen válců 😄 ), ale ..
no možná by měl "dnešní C-Metisse" ve předu 3.0 HDi 177kW a vzadu dva 70kW elektrické motory. :yes: a zrychlení na 100km/h za 4,5s 😉
Ten původní byl 2006 a navíc měl hydraulický podvozek 😉 [odkaz]
Ten původní byl 2006 a navíc měl hydraulický podvozek 😉 [odkaz]
No JÁ bych byla URČITĚ "pro", ale bohužel praxe ukazuje že lidé (dražší sofistikovanější) podvozky až tak NEchtějí ... tak i výrobce který by se snad i CHTĚL "snažit" prostě NEmá šanci (a musí se "přizpůsobit" masovým standardům 😐
PS: Ano "posílení" už tak velmi příjemně "zabírajícího" V6 3.0 HDi dvěma 70ti kW elektromotory by mohlo být HODNĚ zajímavé... :yes: 😉
(ale "chápu" že se ho NEdočkáme... ;-\
PPS: No nic, i ta kombinace současného 2.2 HDi 150 kW + elektromotoru JE "zajímavá" 😄
PS: Ano "posílení" už tak velmi příjemně "zabírajícího" V6 3.0 HDi dvěma 70ti kW elektromotory by mohlo být HODNĚ zajímavé... :yes: 😉
(ale "chápu" že se ho NEdočkáme... ;-\
PPS: No nic, i ta kombinace současného 2.2 HDi 150 kW + elektromotoru JE "zajímavá" 😄
design Peugeotu HX1 představuje mix předchozích konceptů😒br />
33% Citroen Metropolis ,ale ne opravdová limuzína
33% Citroen DS5 (světla, linie), ale ne tolik eklektický
33% Citroen C-Métisse 33% (4 dveře jako LamborghiniEst.), ale ne tak sportovní
1% Peugeot
😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
PS: Eklekticismus (nebo eklektismus, z řec. ek-lektos, vybraný) je v obecné rovině způsob tvorby a práce, který čerpá z cizích vzorů nebo děl starších období a mísí je dohromady. ... 😉
metropolis ma napadol hned,avsak nie kvoli tomu,ze som tam uvidel nejake dizajnove linie,ale kvoli dojmu,ktory vo mne tato studia evokuje.
je uzasna.suhlasim so SamanAR-om,velka skoda,ze taketo nadherne umelecke diela sa redukuju do nudnej sede seriovej vyroby...