Dieselová masírka nemá konce, opravdu se cabrio s ročním nájezdem 10.000 km a 6-7mi měsíčním využitím kupuje kvůli provozním nákladům ? To je pro taxikáře ? :no:
Co třeba napsat "pánové, zapomeňte na otravný zvuk dieselu, tady máte na talíři vybrané menu, kterým je tichý atmosférický motor, pro cabrio jako dělaný" ...
Tož nevím, ale asi nebudu jediný komu tohle příjde šílený:
1. to auto vypadá na první pohled jak amerika (a jako s Chryslerem s ním problém nemám, je celkem fešný), Lancia by historicky měla vypadat jinak, evropsky, italsky, prostě jinak
2. jeden motor, i to benzinový, čtyřválec. To snad ani nebudu komentovat....
3. kde se tohle může prodávat? Tohle snad nekoupí ani taloši
Přebastlenej Voyager, ok, nevypadá špatně, 300ka taky celkem ok jako Thema, ale tohle se jim fakt nepovedlo.
Proč jen 4válec? 65% Sebringů cabrio v evropě bylo s V6
No takže tohle je zas auto na nic, takže klasika - šedý dovoz rulezz a 200C z USA s 3,6 V6:
2,4 v tomhle kábriu nedává vůbec smysl, jako auto na víkendy to chce trošku víc šemíků aby byla radost z jízdy.
Nejúspěšnější model značky, v červenci se prodalo 6509 ks v USA a pozooor, srpen zaznamenal rekord s 10 861 ks.
Takže ty posměšky sou fajn, ale Chrysler netáhne momentálně Town and Country (Vyoager) ale právě ta 200ka....
Asi si američani nemyslí že je to šunt :-)
Pro srovnání Sebringu se loni prodalo 4 498 ks....
Takže posun v kvalitě musí být zantelný, Sebring nikdo nechtěl a 200ku chtějí.
Americké auta jsou kvalitní, dlouho vydrží. Pravda, provedení interiéru nebylo srovna něco extra, ale to už se dnes taky změnilo. Měl jsem možnost se povozit v grand voyageru a musím říct, že mě tento vůz mile překvapil.
Tak bylo smutný, když na domácím trhu, kde je tolik automobilek, vyhrávala prodeje Japonská automobilka. Ale aspn něco mají Italská a Americká auta společného. V Usa je (nebo aspoň dlouho byla) nejprodávanější Toyota a v Itálii ve své třídě zase NĚMECKÝ Golf >:-[]
Nejprodávnější je pořád GM a Ford jestli sis nevšiml.
Toyota byla dlouhá léta třetí, letos jí to už 2 měsíce nevyšlo díky zemětřesní a tnehle měsí obhájila s odřenejma ušima....
že je Camry neprodávanější sedan je sice hezký, ale ono jeden model jaro nedělá.
A ty další modely Toyoty už tak úspěšné nejsou, proti GM a Fordu.
No a hlavně - v Japonsku se pár měsíců nevyrábělo....takže to je asi stejné, jako kdyby někdo vykřikoval, že předběhl Bolta, protože ten zrovna seděl na lavičce.
Nevypadá zle, parametry motoru pěkné, ale asi bych si to taky nekoupil. Mohli se trochu více snažit odlišit lancii od chrysleru. Proti technice nic nemám, ale s designem si mohli pohrát. Taky zase na druhou stranu je potom otázka ceny
Několikátý článek o přeznačkovaném Chrysleru během posledních dní je jasnou známkou toho, na co se nejvíc kliká a kde je potenciál pro dlouhou diskuzi. >:-[] Jinak si nemyslím, že by motor byl největším handicapem... tím je totiž už samotný auto. :-!
Já jen jen ve verzi z roku 2004 a 2002.
S 2,7 V6 velmi svižný kabriolet, uvnitř velmi tichý.
Nebyl to žádný luxus, ale za peníze co byl v USA - nebylo co řešit.
Sebring convertible 2001-2005 - neprodávanější americký kabrlet v USA bez rozdílu značky, Mustang, Camaro, japonci, prémie - všichni se dívalai jen z uctivé dálky a tiše záviděli.
Koupili by si američani něco, co by bylo takový šrot?
Asi ne že. Nejlepší 4místný kabrioet na trhu vzhledem k ceně, elegantní design (kabriilet u Sebringu vypdal vždy líp jak sedan, i ten 07-10 šel v kabriu jakž tkaž snést) a solidní motory a výbava. Velmi oblíbený u žen a viděl už sem ho hvyskotvat se asi ve 30ti us filmech....
Bohužel se to přerušilo tou novou generací Sebringa, ale je rozhodně nač navazovat.
"Koupili by si američani něco, co by bylo takový šrot?" - Vzhledem ke vkusu američanů... ano, koupili. >:-[] Další věc je, že předpokládám, že se tam Sebring prodával za podstatně nižší cenu, než například 3er cabrio nebo to Camaro. Oprav mě, pokud se pletu.
podle této tvojí "logiky" alá "koupili by si američani něco, co je takový šrot" stačí místo 200tky dosadit tebou nenáviděné Oktávky, Golfy a místo američanů Čechy, Němce....
Já jsem zapoměl že se ti to nehodí do krámu, tak to zůžíš na kabrio. Pod jeepem to zase bylo jinak. No bariku sni dál své sny o nejlepších autech z USA a já už budu jen přihlížet diskuzo a bavit nad tvými příspěvky.
No a kde je psáno že njlepší auta nejsou z USA? ;-) Tohle není o objektivních a holých faktech, to je o konkrétních a rozdílných potřebách. Kdyby sme v evropě potřebovali jezdit pravidelně ze španělska na slovensko, určitě by jsme nekupovali Golfy a podobně :-) Je to zajímavé, jak je to celé naruby. VW jsou v evropě modla, v USA noční můra a obráceně v případě amerik na našem starym kontinentu. Čím to je? Že by úplně odlišnýma potřebama?
Ale vskutku, i na naše poměry a za euro-svazácké ceny nabízejí US azuta zpravdila hodně. Sebring byl vždycky levný kabrio pro 4. Vejde se do něj nejvíc lidí a nejmíň stojí, přitom to neni špatný auto, navíc tady v EU nebude vypdat vůbec levně mezi těmi pežoty apod za podobný ceny. Nejvíc auta za nejmíň. Tenhle recept funguje už hodně dlouho...