Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2011

Zpět na článek

Lancia Flavia oficiálně: Čtyřmístné kabrio jen se čtyřválcem

51 komentářů

Avatar - Vencos
Vencos
No a kde je psáno že njlepší auta nejsou z USA? 😉 Tohle není o objektivních a holých faktech, to je o konkrétních a rozdílných potřebách. Kdyby sme v evropě potřebovali jezdit pravidelně ze španělska na slovensko, určitě by jsme nekupovali Golfy a podobně 😄 Je to zajímavé, jak je to celé naruby. VW jsou v evropě modla, v USA noční můra a obráceně v případě amerik na našem starym kontinentu. Čím to je? Že by úplně odlišnýma potřebama?

Ale vskutku, i na naše poměry a za euro-svazácké ceny nabízejí US azuta zpravdila hodně. Sebring byl vždycky levný kabrio pro 4. Vejde se do něj nejvíc lidí a nejmíň stojí, přitom to neni špatný auto, navíc tady v EU nebude vypdat vůbec levně mezi těmi pežoty apod za podobný ceny. Nejvíc auta za nejmíň. Tenhle recept funguje už hodně dlouho...
Avatar - Vencos
Vencos
To je super,že se tak dobře prodává, aspoň vím jistě, co mi příští rok dají v USA autopůjčovně 😜
Avatar - Anonym
Anonym
GM a ford byli první i loni a to se v japonsku vyrábělo >😁
BeranK
No a hlavně - v Japonsku se pár měsíců nevyrábělo....takže to je asi stejné, jako kdyby někdo vykřikoval, že předběhl Bolta, protože ten zrovna seděl na lavičce.
Myslím si, že to rozpětí 2 vteřin bude dáno 3,6 V6 manuál/automat. Konec konců na tom videu je vidět, že to 2,4 dává okolo 10 vteřin ...
Avatar - Anonym
Anonym
No taky to bude tak 800 hádám no
Avatar - Anonym
Anonym
Se sundanou střechou >😁
je tam 6-5-8,5 s 😄
Avatar - Anonym
Anonym
prej POLO 😄

Příště začně srovnávat Fiat500 s Lincolnem Towncar >😁 >😁 >😁

Ty si komik že většího těžko pohledat >😒] >😁
italio
Tak to je velice pěkná cena
Jak vidíš na tvém odkaze, tak automat 3,6 V6 to dává za 8,5s, takže 2,4i bude asi těch 10,2s [odkaz]

Jinak by se německá produkce měla dost stydět ... :-!
Avatar - kari.laz
kari.laz
Polo 1,4 to má s automatem za 6,9 tak proč ne 2,4 za 7,7 😄 >😁 >😁
Klaudius
Ja som myslel niečo na tento spôsob. 😉
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
Konstatuji fakta.
Můžeš si to ověřit - [odkaz]

Máš to v grafu 😄
Avatar - Anonym
Anonym
3,6 V6 automat to dává za 6,5s co by to 2,4 manuál nedal za 7,7 s 😄 >😁 >😁
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
To netuším na kolik to Fiat nacení.
Uvidíme.
V USA stojí 26 400 USD základ.

Limited s V6kou stojí 31 400 a pak je ještě verze S, ta stojí 32 000 USD.

Tady sou testy
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak jsi si to zdůvodnil a můžeš být spokojený.Nezapomeň se pak pochválit. >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já jsem zapoměl že se ti to nehodí do krámu, tak to zůžíš na kabrio. Pod jeepem to zase bylo jinak. No bariku sni dál své sny o nejlepších autech z USA a já už budu jen přihlížet diskuzo a bavit nad tvými příspěvky.
Avatar - kari.laz
kari.laz
At počítám jak chci tak mě nevychází Amerika, tak si to pak přeber jak chceš. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
1600 kg, jo hýbe to s tím slušně, a to tam tehdá byl 4kvalt automat a 203 Hp.

Ted je tam 6tikvalt a 290 HP.
To musí být ještě někde úplně jinde.
Avatar - Anonym
Anonym
Logan MCV je kabrio? že sem si nevšim, No ale když vezmeš flexu, tak se to při troše dobrý vůle >😁 😄

A pokud si to myslel bez ohledu na kategorie, zabudol si Na Ladu a Hindustan 😄
Avatar - Anonym
Anonym
No jenže at počítám jak chci, Oktávka mi teda v kombinaci cena, výkon, zábava nějak nevychází. Evropa má i jiné zančky a pak jsou tu korejci, že >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Nejprodávnější je pořád GM a Ford jestli sis nevšiml.
Toyota byla dlouhá léta třetí, letos jí to už 2 měsíce nevyšlo díky zemětřesní a tnehle měsí obhájila s odřenejma ušima....

že je Camry neprodávanější sedan je sice hezký, ale ono jeden model jaro nedělá.
A ty další modely Toyoty už tak úspěšné nejsou, proti GM a Fordu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
V tom případě je Logan MCV nejlepší světová nabídka napříč celým automobilovým spektrem.
kuko
podle této tvojí "logiky" alá "koupili by si američani něco, co je takový šrot" stačí místo 200tky dosadit tebou nenáviděné Oktávky, Golfy a místo američanů Čechy, Němce....
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak bylo smutný, když na domácím trhu, kde je tolik automobilek, vyhrávala prodeje Japonská automobilka. Ale aspn něco mají Italská a Americká auta společného. V Usa je (nebo aspoň dlouho byla) nejprodávanější Toyota a v Itálii ve své třídě zase NĚMECKÝ Golf >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Klidně je polituj, od tebe to budou brát jako poklonu. 😉
Avatar - euro89
euro89
Stačí si jen vybrat: [odkaz]
[odkaz]
😉
Avatar - Anonym
Anonym
Jinak chrysler už 4 měsíce za sebou porazil Hondu a na Toytou tentokrát chybělo pouze 6 tis ks aut. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Tak jistě, ale cena je taky důležitý faktor, resp. poměr cena, výkon, výbava, vzhled.
Avatar - euro89
euro89
"Koupili by si američani něco, co by bylo takový šrot?" - Vzhledem ke vkusu američanů... ano, koupili. >😒] Další věc je, že předpokládám, že se tam Sebring prodával za podstatně nižší cenu, než například 3er cabrio nebo to Camaro. Oprav mě, pokud se pletu.
italio
:yes:
italio
A nevíš, za kolik se má tato lancia/chrysler 200 prodávat?
italio
Tak samozřejmě, že to nemůže být luxus, ale za ty peníze takové auto v Evropě nedostaneš. Tak 6V s tím musí pěkně cvičit 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Já jen jen ve verzi z roku 2004 a 2002.
S 2,7 V6 velmi svižný kabriolet, uvnitř velmi tichý.
Nebyl to žádný luxus, ale za peníze co byl v USA - nebylo co řešit.
Avatar - Anonym
Anonym
Sebring convertible 2001-2005 - neprodávanější americký kabrlet v USA bez rozdílu značky, Mustang, Camaro, japonci, prémie - všichni se dívalai jen z uctivé dálky a tiše záviděli.

Koupili by si američani něco, co by bylo takový šrot?
Asi ne že. Nejlepší 4místný kabrioet na trhu vzhledem k ceně, elegantní design (kabriilet u Sebringu vypdal vždy líp jak sedan, i ten 07-10 šel v kabriu jakž tkaž snést) a solidní motory a výbava. Velmi oblíbený u žen a viděl už sem ho hvyskotvat se asi ve 30ti us filmech....

Bohužel se to přerušilo tou novou generací Sebringa, ale je rozhodně nač navazovat.
italio
Americké auta jsou kvalitní, dlouho vydrží. Pravda, provedení interiéru nebylo srovna něco extra, ale to už se dnes taky změnilo. Měl jsem možnost se povozit v grand voyageru a musím říct, že mě tento vůz mile překvapil.
italio
A ty jsi s tím autem už jel, že máš takové řeči?
Avatar - euro89
euro89
Několikátý článek o přeznačkovaném Chrysleru během posledních dní je jasnou známkou toho, na co se nejvíc kliká a kde je potenciál pro dlouhou diskuzi. >😒] Jinak si nemyslím, že by motor byl největším handicapem... tím je totiž už samotný auto. :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Mě se chce zas politovat ty co maj Oktávku se základní naftou či benzínem a v základní socka výbavě.
Proti tomu je ta 200ka luxus.
Avatar - euro89
euro89
Aby byla "radost z jízdy", tak to chce spíš 135i nebo 335i Cabrio :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Skoro se mi je chce politovat >😒]
italio
Nevypadá zle, parametry motoru pěkné, ale asi bych si to taky nekoupil. Mohli se trochu více snažit odlišit lancii od chrysleru. Proti technice nic nemám, ale s designem si mohli pohrát. Taky zase na druhou stranu je potom otázka ceny
Avatar - Anonym
Anonym
Nejúspěšnější model značky, v červenci se prodalo 6509 ks v USA a pozooor, srpen zaznamenal rekord s 10 861 ks.
Takže ty posměšky sou fajn, ale Chrysler netáhne momentálně Town and Country (Vyoager) ale právě ta 200ka....

Asi si američani nemyslí že je to šunt 😄

Pro srovnání Sebringu se loni prodalo 4 498 ks....
Takže posun v kvalitě musí být zantelný, Sebring nikdo nechtěl a 200ku chtějí.

Celá taublka prodeje zde [odkaz]
Klaudius
Ja chcem Fulviu.
Klaudius
Zabudni na logiku. V tejto branži už dávno neplatí.
Avatar - Anonym
Anonym
No takže tohle je zas auto na nic, takže klasika - šedý dovoz rulezz a 200C z USA s 3,6 V6😒br /> 2,4 v tomhle kábriu nedává vůbec smysl, jako auto na víkendy to chce trošku víc šemíků aby byla radost z jízdy.
kuko
Tož nevím, ale asi nebudu jediný komu tohle příjde šílený😒br />
1. to auto vypadá na první pohled jak amerika (a jako s Chryslerem s ním problém nemám, je celkem fešný), Lancia by historicky měla vypadat jinak, evropsky, italsky, prostě jinak

2. jeden motor, i to benzinový, čtyřválec. To snad ani nebudu komentovat....

3. kde se tohle může prodávat? Tohle snad nekoupí ani taloši

Přebastlenej Voyager, ok, nevypadá špatně, 300ka taky celkem ok jako Thema, ale tohle se jim fakt nepovedlo.
Dixik2
Mám dojem,že u Fiatu.Když MotorTec otvíral novej autosalon,tak měli v tiskové zprávě.že budou prodávat Lanciu Themu a Voyager.
Dieselová masírka nemá konce, opravdu se cabrio s ročním nájezdem 10.000 km a 6-7mi měsíčním využitím kupuje kvůli provozním nákladům ? To je pro taxikáře ? :no😒br />
Co třeba napsat "pánové, zapomeňte na otravný zvuk dieselu, tady máte na talíři vybrané menu, kterým je tichý atmosférický motor, pro cabrio jako dělaný" ...
Když vidím parametry těch ostatních, tak se mi nezdá, že by atmosférická Flavia s nejnižším Nm měla nejlepší zrychlení 7,7s.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Kde budou garančky u Fiata nebo v Impextě.