Frankfurt 2011
To je super,že se tak dobře prodává, aspoň vím jistě, co mi příští rok dají v USA autopůjčovně 😜
No a hlavně - v Japonsku se pár měsíců nevyrábělo....takže to je asi stejné, jako kdyby někdo vykřikoval, že předběhl Bolta, protože ten zrovna seděl na lavičce.
Myslím si, že to rozpětí 2 vteřin bude dáno 3,6 V6 manuál/automat. Konec konců na tom videu je vidět, že to 2,4 dává okolo 10 vteřin ...
prej POLO 😄
Příště začně srovnávat Fiat500 s Lincolnem Towncar >😁 >😁 >😁
Ty si komik že většího těžko pohledat >😒] >😁
Příště začně srovnávat Fiat500 s Lincolnem Towncar >😁 >😁 >😁
Ty si komik že většího těžko pohledat >😒] >😁
Jak vidíš na tvém odkaze, tak automat 3,6 V6 to dává za 8,5s, takže 2,4i bude asi těch 10,2s [odkaz]
Jinak by se německá produkce měla dost stydět ... :-!
Jinak by se německá produkce měla dost stydět ... :-!
To netuším na kolik to Fiat nacení.
Uvidíme.
V USA stojí 26 400 USD základ.
Limited s V6kou stojí 31 400 a pak je ještě verze S, ta stojí 32 000 USD.
Tady sou testy
[odkaz]
[odkaz]
Uvidíme.
V USA stojí 26 400 USD základ.
Limited s V6kou stojí 31 400 a pak je ještě verze S, ta stojí 32 000 USD.
Tady sou testy
[odkaz]
[odkaz]
Já jsem zapoměl že se ti to nehodí do krámu, tak to zůžíš na kabrio. Pod jeepem to zase bylo jinak. No bariku sni dál své sny o nejlepších autech z USA a já už budu jen přihlížet diskuzo a bavit nad tvými příspěvky.
1600 kg, jo hýbe to s tím slušně, a to tam tehdá byl 4kvalt automat a 203 Hp.
Ted je tam 6tikvalt a 290 HP.
To musí být ještě někde úplně jinde.
Ted je tam 6tikvalt a 290 HP.
To musí být ještě někde úplně jinde.
Logan MCV je kabrio? že sem si nevšim, No ale když vezmeš flexu, tak se to při troše dobrý vůle >😁 😄
A pokud si to myslel bez ohledu na kategorie, zabudol si Na Ladu a Hindustan 😄
A pokud si to myslel bez ohledu na kategorie, zabudol si Na Ladu a Hindustan 😄
No jenže at počítám jak chci, Oktávka mi teda v kombinaci cena, výkon, zábava nějak nevychází. Evropa má i jiné zančky a pak jsou tu korejci, že >😁
Nejprodávnější je pořád GM a Ford jestli sis nevšiml.
Toyota byla dlouhá léta třetí, letos jí to už 2 měsíce nevyšlo díky zemětřesní a tnehle měsí obhájila s odřenejma ušima....
že je Camry neprodávanější sedan je sice hezký, ale ono jeden model jaro nedělá.
A ty další modely Toyoty už tak úspěšné nejsou, proti GM a Fordu.
Toyota byla dlouhá léta třetí, letos jí to už 2 měsíce nevyšlo díky zemětřesní a tnehle měsí obhájila s odřenejma ušima....
že je Camry neprodávanější sedan je sice hezký, ale ono jeden model jaro nedělá.
A ty další modely Toyoty už tak úspěšné nejsou, proti GM a Fordu.
podle této tvojí "logiky" alá "koupili by si američani něco, co je takový šrot" stačí místo 200tky dosadit tebou nenáviděné Oktávky, Golfy a místo američanů Čechy, Němce....
Tak bylo smutný, když na domácím trhu, kde je tolik automobilek, vyhrávala prodeje Japonská automobilka. Ale aspn něco mají Italská a Americká auta společného. V Usa je (nebo aspoň dlouho byla) nejprodávanější Toyota a v Itálii ve své třídě zase NĚMECKÝ Golf >😒]
Jinak chrysler už 4 měsíce za sebou porazil Hondu a na Toytou tentokrát chybělo pouze 6 tis ks aut. 😄
"Koupili by si američani něco, co by bylo takový šrot?" - Vzhledem ke vkusu američanů... ano, koupili. >😒] Další věc je, že předpokládám, že se tam Sebring prodával za podstatně nižší cenu, než například 3er cabrio nebo to Camaro. Oprav mě, pokud se pletu.
Tak samozřejmě, že to nemůže být luxus, ale za ty peníze takové auto v Evropě nedostaneš. Tak 6V s tím musí pěkně cvičit 😄
Já jen jen ve verzi z roku 2004 a 2002.
S 2,7 V6 velmi svižný kabriolet, uvnitř velmi tichý.
Nebyl to žádný luxus, ale za peníze co byl v USA - nebylo co řešit.
S 2,7 V6 velmi svižný kabriolet, uvnitř velmi tichý.
Nebyl to žádný luxus, ale za peníze co byl v USA - nebylo co řešit.
Sebring convertible 2001-2005 - neprodávanější americký kabrlet v USA bez rozdílu značky, Mustang, Camaro, japonci, prémie - všichni se dívalai jen z uctivé dálky a tiše záviděli.
Koupili by si američani něco, co by bylo takový šrot?
Asi ne že. Nejlepší 4místný kabrioet na trhu vzhledem k ceně, elegantní design (kabriilet u Sebringu vypdal vždy líp jak sedan, i ten 07-10 šel v kabriu jakž tkaž snést) a solidní motory a výbava. Velmi oblíbený u žen a viděl už sem ho hvyskotvat se asi ve 30ti us filmech....
Bohužel se to přerušilo tou novou generací Sebringa, ale je rozhodně nač navazovat.
Koupili by si američani něco, co by bylo takový šrot?
Asi ne že. Nejlepší 4místný kabrioet na trhu vzhledem k ceně, elegantní design (kabriilet u Sebringu vypdal vždy líp jak sedan, i ten 07-10 šel v kabriu jakž tkaž snést) a solidní motory a výbava. Velmi oblíbený u žen a viděl už sem ho hvyskotvat se asi ve 30ti us filmech....
Bohužel se to přerušilo tou novou generací Sebringa, ale je rozhodně nač navazovat.
Americké auta jsou kvalitní, dlouho vydrží. Pravda, provedení interiéru nebylo srovna něco extra, ale to už se dnes taky změnilo. Měl jsem možnost se povozit v grand voyageru a musím říct, že mě tento vůz mile překvapil.
Několikátý článek o přeznačkovaném Chrysleru během posledních dní je jasnou známkou toho, na co se nejvíc kliká a kde je potenciál pro dlouhou diskuzi. >😒] Jinak si nemyslím, že by motor byl největším handicapem... tím je totiž už samotný auto. :-!
Mě se chce zas politovat ty co maj Oktávku se základní naftou či benzínem a v základní socka výbavě.
Proti tomu je ta 200ka luxus.
Proti tomu je ta 200ka luxus.
Nevypadá zle, parametry motoru pěkné, ale asi bych si to taky nekoupil. Mohli se trochu více snažit odlišit lancii od chrysleru. Proti technice nic nemám, ale s designem si mohli pohrát. Taky zase na druhou stranu je potom otázka ceny
Nejúspěšnější model značky, v červenci se prodalo 6509 ks v USA a pozooor, srpen zaznamenal rekord s 10 861 ks.
Takže ty posměšky sou fajn, ale Chrysler netáhne momentálně Town and Country (Vyoager) ale právě ta 200ka....
Asi si američani nemyslí že je to šunt 😄
Pro srovnání Sebringu se loni prodalo 4 498 ks....
Takže posun v kvalitě musí být zantelný, Sebring nikdo nechtěl a 200ku chtějí.
Celá taublka prodeje zde [odkaz]
Takže ty posměšky sou fajn, ale Chrysler netáhne momentálně Town and Country (Vyoager) ale právě ta 200ka....
Asi si američani nemyslí že je to šunt 😄
Pro srovnání Sebringu se loni prodalo 4 498 ks....
Takže posun v kvalitě musí být zantelný, Sebring nikdo nechtěl a 200ku chtějí.
Celá taublka prodeje zde [odkaz]
No takže tohle je zas auto na nic, takže klasika - šedý dovoz rulezz a 200C z USA s 3,6 V6😒br />
2,4 v tomhle kábriu nedává vůbec smysl, jako auto na víkendy to chce trošku víc šemíků aby byla radost z jízdy.
Tož nevím, ale asi nebudu jediný komu tohle příjde šílený😒br />
1. to auto vypadá na první pohled jak amerika (a jako s Chryslerem s ním problém nemám, je celkem fešný), Lancia by historicky měla vypadat jinak, evropsky, italsky, prostě jinak
2. jeden motor, i to benzinový, čtyřválec. To snad ani nebudu komentovat....
3. kde se tohle může prodávat? Tohle snad nekoupí ani taloši
Přebastlenej Voyager, ok, nevypadá špatně, 300ka taky celkem ok jako Thema, ale tohle se jim fakt nepovedlo.
1. to auto vypadá na první pohled jak amerika (a jako s Chryslerem s ním problém nemám, je celkem fešný), Lancia by historicky měla vypadat jinak, evropsky, italsky, prostě jinak
2. jeden motor, i to benzinový, čtyřválec. To snad ani nebudu komentovat....
3. kde se tohle může prodávat? Tohle snad nekoupí ani taloši
Přebastlenej Voyager, ok, nevypadá špatně, 300ka taky celkem ok jako Thema, ale tohle se jim fakt nepovedlo.
Mám dojem,že u Fiatu.Když MotorTec otvíral novej autosalon,tak měli v tiskové zprávě.že budou prodávat Lanciu Themu a Voyager.
Dieselová masírka nemá konce, opravdu se cabrio s ročním nájezdem 10.000 km a 6-7mi měsíčním využitím kupuje kvůli provozním nákladům ? To je pro taxikáře ? :no😒br />
Co třeba napsat "pánové, zapomeňte na otravný zvuk dieselu, tady máte na talíři vybrané menu, kterým je tichý atmosférický motor, pro cabrio jako dělaný" ...
Co třeba napsat "pánové, zapomeňte na otravný zvuk dieselu, tady máte na talíři vybrané menu, kterým je tichý atmosférický motor, pro cabrio jako dělaný" ...
Když vidím parametry těch ostatních, tak se mi nezdá, že by atmosférická Flavia s nejnižším Nm měla nejlepší zrychlení 7,7s.
Ale vskutku, i na naše poměry a za euro-svazácké ceny nabízejí US azuta zpravdila hodně. Sebring byl vždycky levný kabrio pro 4. Vejde se do něj nejvíc lidí a nejmíň stojí, přitom to neni špatný auto, navíc tady v EU nebude vypdat vůbec levně mezi těmi pežoty apod za podobný ceny. Nejvíc auta za nejmíň. Tenhle recept funguje už hodně dlouho...