Frankfurt 2011
Ak sa v blízkej dobe objavia vo výrobe podobné deriváty, začne to byť fakt zaujímavé. Tak teda dúfam že neostanú len pri 3dv. a 5dv. prevedení.
Hmm takhle nějak podobně vypadá Fiat Panda 4x4 co se asi už 3 roky vyrábí.
"Jakožto terénní verze má Cross Up! o 15 mm vyšší světlou výšku."
Páni redaktori, naučte sa sa, prosím, písať. Výška môže byť väčšia alebo menšia, nie nižšia či vyššia. Vyzerá to rovnako smiešne, ako keď má butik nad vchodom reklamu "Ponúkame lacnejšie ceny". Kto má ovládať tieto veci ak nie vy? Alebo už nie je nutné ovládať materčinu na úrovni, stačí cudzí jazyk na rýchle preklady zahraničných článkov? 8-s
Páni redaktori, naučte sa sa, prosím, písať. Výška môže byť väčšia alebo menšia, nie nižšia či vyššia. Vyzerá to rovnako smiešne, ako keď má butik nad vchodom reklamu "Ponúkame lacnejšie ceny". Kto má ovládať tieto veci ak nie vy? Alebo už nie je nutné ovládať materčinu na úrovni, stačí cudzí jazyk na rýchle preklady zahraničných článkov? 8-s
Tohle vypadá dobře, líbí se mi celkové proporce, hlavně zadní dveře sahající až k víku kufru. Důležitější než samotná Cross mutace je přitom příslib pětidveřového Up, u Cross zřejmě půjde opět jen o stylovku, podobně jako třeba u Fabie - zvýšený podvozek, nějaké ty plasty, nízkoprofilové gumy, standardní pohon předních kol. V tomhle je Panda 4x4 důslednější...
Jako spokojený majitel Citroenu C1 jsem z nové Pandy (původně jsem Pandu chtěl) rozpačitý, z třídveřového UP jsem byl znechucený, ale z pětidveřového Up jsem nadšenej. Pokud to nebude delší jako třidvířko a bude to dělat i Škodovka, tak to bude první koncernový auto, který by mě mohlo zaujmout i jako zákazníka, pokud by se začala C1ka kazit. Zatím mám ale najeto 105 000 km (za necelé 4 roky) a bez jediné chybičky. I svíčky jsou ještě původní , jen obložení předních kol vyměněno v 95 000 km (před cestou do Saint Tropez) a zadní obložení chci vyměnit ještě tento podzim před první technickou. 😄
Miniauta jsou supeeeeer.
Miniauta jsou supeeeeer.
dikes
Pro porovnání😒br /> Up! - 2420 mm
i10 - 2380 mm
Spark - 2375 mm
Twingo - 2367 mm
Splash - 2360 mm
Kolíňáci - 2340 mm
Panda - 2299 mm
Jo a 5d by měla být ještě prodloužená, takže ještě větší rozvor.
Aj fox bol v triede jedným z najväčších.
Srovnání s konkurencí😒br /> Splash - 3715 mm
Spark - 3640 mm
i10 - 3565 mm
Up! - 3540 mm
Panda - 3538 mm
Kolíňáci - 3430 mm
😉
PS: Mám srovnat i zavazadlové prostory? Tam zasazuje Up! ostatním naprosté K.O. :-!
V tejto triede nie je rázvor príliš určujúci, čo sa týka vnútorného priestoru. Zadné sedadlá sú už prakticky medzi zadnými podbehmi, nie pred nimi, poloha predných kolies je určujúca skôr čo sa týka priestoru na chodidlá vodiča a spolujazdca vpredu.
Ale ako som už písal, minimálny "čumáčik" dáva tušiť dobré priestorové pomery v interiéri. Akurát som zvedavý na crash test, aby sa pri tom spomalení nesfarbili figuríny na žlto, prípadne ešte horšie...
Len píšem, že v kategórii mini sa prechcávanie kto má dlhší rázvor nenosí tak, ako je tomu trebárs v strednej triede. Tieto autá sú o inom.
Ale zkus si sám pročíst na různých webech ony "první jízdy". Na řízení si tam nestěžoval fakt nikdo. Spíš naopak. 😉
Jde vidět, že si neztratil smysl pro peprný humor. To cením. >😁