Šéf kanadské společnosti Magna International, která pravděpodobně kapitálově vstoupí do německé automobilky Opel, uvedl, že by mohlo po vstupu Magny přijít o práci až 10 500 pracovníků Opelu.
Ale tak ono se s propouštěním počítalo už před prodejem Magně (i když v Německu o nějaká ta místa míň), tak bych z toho nedělal zase takovou kovbojku. Lidí je mi líto, ale jinak to prostě nejde, na platech se dá ušetřit balík.
to je pravda, rusko je jak usa, prostě ty menší berou jako kolonie, já udělal pro opel co jsem mohl, máme ve firmě dvě insignie, německý standart za solidní cenu, vectra b má 10 let a jenom se mění tlumiče, kdyby to neskřípalo klidně bych tam vydržel ....
ale uvidíme co bude, k koncernovému autu nejdu, to radši bmw, ale na 5 podle mých představ nemám holt 3 když opel zkrachuje nebo to půjde někam do pryč, jinak Insignie super, sice se ty 16 V motory musí točit ale to ovládání světel + pohodlné sedačky jsem ještě neviděl, komfort za přijatelnou cenu
Pro mě neni rozhodující to, že změnili oficiální název, nebo přišli o část uzemí. Dokud tu zemi budou řídit lidi, jako je Putin, budu jí mít na stejný úrovni jako KLDR nebo Írán... :-! A od dětství mám alergii na všechno, co jen trochu "smrdí" po Rusku, nebo rusech... Proto nemůžu překousnout, že jim už patří značky, jako LDV, TVR a teď i částečně Opel :no: o značkách z jinýho, než automobilovýho odvětví ani nemluvě... 8-s
SSSR neexistuje už 18let, tedy zanikl v době když jsi prochcával plenky. Ale můžeme být rádi, že po reformě školství umíš aspoň číst a psát (děkuji za ty slova Sire Humphrey)
...hlavně, že nechtěli Opel prodat Fiatu, protože by propustil 2500 zaměstnanců. Teď ho budou mít částečně sověti a s prácí se rozloučí 10 500 lidí. Nehledě na to, že na prodávání jakýchkoliv západních firem do rukou bolševiků mám svůj názor... :no::-!