Je to v naftě, kelímky to kolem budíků nemá, i bez složení sedadel máš vzadu obrovskou rovnou plochu - malé letiště ;-) A šrouby na motoru jsou 100% ocelové >:-[]
Prostě si sedíš na vedení. Posed má v tomto případě s podvozkem prd společného. Bláboly to jsou, protože Qashqai je crossover a ty mluvíš o nějakých "primárně stavěných SUV." S Tiguanem mají stejnou světlou výšku a Tiguan je o téměř 9 cm vyšší. Já neříkám, že se v těch autech sedí stejně, ani, že je z nich stejný výhled, ale sedadla v Tiguanu mají velkorysé možnosti nastavení a výšku si zvolit můžeš. Proto k tvojí otázce, je to podvozkem, odpovídám - ne, není. Co je na tom těžkého pochopit? Si připadám, že diskutuji s pětiletým dítětem. V Tiguanu jsem si ve Švédsku něco odjel, ale možná že ty jsi jezdil s nějakou sociální verzí bez výškového nastavení.
Ano, toto se dá akceptovat i z mojí strany. Q3 je bohužel nepěkná a nevyvážená s obrovským předkusem. za jedno z nejhezčích SUV stále považuji novou X3.
Psal jsi: "jinak se sedi niz asi proto, ze to ma podvozek Golf plus nebo se pletu ???"
Zopakuji to: Pleteš se. Světlou výšku má na úrovni segmentu, stejný podvozek jako Golf Plus nemá, ale sdílejí platformu (jestli vůbec víš, co to platforma je). Dál se k tomu vyjadřovat nebudu, protože tvůj příspěvek je jeden blábol větší než druhý. Promiň.
:-! tohel je další ze série aut se čtyřma kruhama, který jsou možná nadupaný technikou, ale za dva-tři roky vypadají jako mnoehm starší, jejich užitná hodnota je poloviční, než kolik je třeba při první koupi zaplatit a nic moc parádního to opravdu není... španělsko převlečený na steril-design, technika na odjetí 8 let.... nene - ty prachy bych za tohle malý prdítko nedal ani náhodou !
...ne nizsi, ale stejny. Napr. v kaskaji sedis vic vzprimene a mas lepsi rozhled, sedis vys nez rozdil nejakych x cm podvozku. Sice je pravda, ze zase je min mista nad hlavou. A neni pravda, ze si muzes dat sedadlo vys, sedi se tam proste jinak jak v jinych primarne stavenych SUV, dat si vys sedadlo nepomuze.
Soudruzi z Ingolstadtu se inspirovali u soudruhů ze Zwickau a Eisenachu?
Tam volnoběžka fungovala před pěti desetiletími.U Trabantu jen na nejvyšším stupni,u Wartburga vypínatelná na všech.Taktéž v rámci snížení spotřeby...výhodou byla neskutečně plynulá jízda bez cukání...skoro jako s automatem,jen lehce přidat plyn.
Se všemi efficiency dynamics a podobnejma blbinama můžou jít do kopru,pokud se nesníží hmotnosti aut...
Holt 100 lidí 100 chutí, mně se třeba nejvíc líbí ten gazik od Mercedesu, nějaké to BLK nebo MLK se snad chystá a pokud to bude malý gazík tak to bude super, prošlápnutá PETka taky celkem jde, u Audi nezkousnu hlavně zadní partii a otevírání dveří kufru i s komplet svítilnami, auto pak vypadá jak zpátky na výrobní lince :*)
Tak to jo, já s X1 nemám problém, i když je pravdou, že by mohla vypadat více jako SUV než zvýšené kombi. Ale např. X3 nemá v designu ve třídě konkurenci.
Pro mě rozhodně ano! Q3 je jedním slovem tragédie, Q5 je menší tragédie a Q7 už se dá snést, ale to se bavíme pouze o fotkách. V reálu jsou všechny neskutečně bachraté a ošklivé, takže pohled na ně jen na vlastní nebezpečí >:-[]
Dělám si samozřejmě legraci, ale faktem je, že tohle opravdu nejsou hezká auta...
...mne to prijde stejny jak Tiguan, myslim uvnitr, jinak se sedi niz asi proto, ze to ma podvozek Golf plus nebo se pletu ??? U mne to ma prave v tomto minus (i ten Tiguan), kdyz uz takove auto, tak hlavni vyhoda je, ze mam na silnici pres mensi auta lepsi rozhled, kdezto v tomto ne ;-\
Bachrata a nevyvazena? Tak to jsme kazdy videl jiny auto, Q3 mne ze vsech SUVcek (nepocitam tedy crossky jako Kaskaj) pripada jednoznacne nejstihlejsi a nejodlehcenejsi, hlavne kvuli vemi progresivne pojaty zadi, ktera jakoby patrila sportovnimu hatchbacku. I pres vysoky boky si pritom prinejmensim pocitove drzi aspon minimalni uroven zaskleni, takze se nejedna o takovyho opevnence jako treba Sportage. Svoje samozrejme taky hrajou v realu opravdu skromny rozmery, coz neni nejaka zasluha Audi ale predem dana vlastnost.
Na X1 vyslednej efekt kazdopadne staci, byt nejhezci Qckovou Audinou zustava nepochybne Q5. Ta je koneckoncu spolu s XC60 a Evoque imho designove vubec nejstravitelnejsim SUVckem na trhu, coz samozrejme nemuze zastrit, ze za pozadovanou sumu clovek sezene mnohem hezci vozy s klasicky tvarovanou karoserii.
V bílé krémové stává občas na parkovišti vedle mě a ta se ještě nechá. Ovšem parodické závodní zbarvení a la soutěžní Audi Quattro co vídávám na showroomech je strašlivej úlet ;-\
Keď sme už pri tých farbách, včera som mal tú "česť" ísť asi 70 km po diaľnici za A1 v základnej červenej. Doteraz ľutujem, že ten vehykel čo som sa v ňom viezol nemal silnejší motor... 8-s
Súhlas. O dizajnovej medzimodelovej politike Audi si môžeme myslieť svoje, ale faktom je, že sa to ľuďom páči a kupujú to. Dizajn je typické Audi, očakávateľný, ničím neprekvapujúci, podobný, ako ostatné Qčka. A to je možno to, čo záujemcovia o Q3 chcú: získať kúpou najmenšieho SUV od Audi trochu imidžu väčších esúvéčiek so štyrmi kruhmi. Audi im to umožní. A trh to zoberie.
Ad porovnanie s X1: Kvé trojka nie je žiadna Cindy Crawford, ale X1 je Roseanne, nad ktorou musí zvíťaziť každý konkurent. >:-[]
Audi na to kopírování vlastních modelů jednou dojede, ale zatím se jim vede. Otec si koupil Q5, protože GLK vypadá jak GAZík a X3 bylo ještě 1.generace. Sám tvrdí, že předchozí CX 7 byla hezčí, ale jízda v Q5 je daleko na vyšší úrovni.
Q3 se bude taky dařit. X1 vypadá jak prošlápnutá PETka a MBéčko nemá nic.