Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Mitsubishi 1,8 MIVEC (102 kW): Nový čtyřválec i se stop-start systémem

21 komentářů

no ja najedu tak 10tis. / rok .... takze je mi spotreba celkem fuk ... hledam neco o co se nebudu muset starat (zmrzla nafta, olej, DPF, atd ...) a co bude nejmene poruchove .... kdo ma tedy dobre benziny do SUV?
Mino 1
Aha. Tak potom preto maju benzinove motory podla firmy Continental este potencial 35% uspory paliva kdezto diesle len zhruba polovicny. Tak to mi potom po tvojej analyze odlahlo...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
jsou stejně překonané jako parní stroj. Mají totiž malou kompresi a tím mizernou energetickou účinnost. Diesel není žádný zázrak, ale je mnohem lepší alternativou, než jakýkoliv benzínový motor.
Ahoj, prosim nemate nekdo realnou zkusenost s 2.0 a 2.4 benzinem v novem Outlanderu? Diky
berann
Co si pamatuju ze školy, tak střídavý proud teče z alternátoru
kornel
..casto jazdim, ako spolujazdec v Lancer 1.8 Mivec.. nie je to zly motor, ale do tych cca 3500-4000 ot. to je na dany objem a papierovy vykon pomerne leniva bzdocha.. treba ho tocit a tocit a drzat vo vyssich otackach, aby ste nemali pocit, ze sa veziete v Ikaruse :no:
Napr. taka Toyota Auris 1.6 VVTi vo mne z hladiska zrychlenia a pruznosti, zanechala lepsi dojem..
_patrik
Myslel jsem si to. Opravdu pěkná cena za pěkné auto
mhq
[odkaz]

>😁
Sadros
Kamarade na ceny v ČR nehleď...
tektek
"Další úpravou je odolnější baterie a převodník střídavého proudu, aby se zamezilo přerušení dodávky elektřiny pro autorádio nebo navigaci při vypnutí motoru stop-start systémem. "

Japonci mají autorádio na střídavý proud? V autě? Anebo je zvenku zásuvka, když se vypne motor, dá se auto do zásuvky a rádio hraje dál a navigace naviguje?

No není mi tedy úplně jasné, co tím chtěl autor říci.
Avatar - Anonym
Anonym
Mitsubishi nebylo první. Prvním autem s přímým vsřikováním benzínu byl Mercedes 300 SL z 50. let 😉
Johnn
Dvě Carismy 1,8GDI znám velmi dobře,problémy měli jiné,než motor.Jenže je to moc malý vzorek.Bez problémů jezdily (a o jedné vím že stále jezdí) na 95,98oktanovej benál nebyl tušim ani předepsanej.Spotřeba na delší trasy pod 6litrů,na hodně krátké (asi 1km do práce) každý den 9-10litrů.Nevím jestli jsem u nich neslyšel spíše něco o praskajících hlavách,ale to už si nevzpomínám.
Všem díky za odpovědi. :yes:
Mino 1
a preto treba len chvalit Mazdu za znizovanie hmotnosti svojich aut, tak sa aj jazda s atmosferou moze znovu stat zabavnejsou. Je fakt, ze dnesne vozy su tak tazke, ze atmosfery s mensim objemom sa uz dost trapia a potom tym trpi aj spotreba.
Avatar - Dan0044
Dan0044
to Johnn: proč se tomu dnes vyhýbají?? Jednoduché, protože to byl prů*er jako pr*se. Mitsubishi byla první automobilka, která přišla s přímým vstřikem GDI a taktéž jí rychle opustila po tom, když zjistila, jak moc je to problémové. Tyto motory byly (a stále jsou!) velmi náchylné na kvalitu paliva, což v případě naší ruské ropy je docela problém. Ty firmy, co to nyní dělají, chtějí jen z lidí vytřískat více peněz. Už jsem potkal několik lidí, co mi řekli, že jim vstřiky odešli už po 30 000 (především vw - samozřejmě některým vydrží déle). Takže proto. No a proč nemají turbo? Vyšší provozní a výrobní náklady, vyšší cena, musí mít vyšší odolnost vůči tlakům, atd. Na běžné ježdění se dostatečně silná atmosféra vyplatí spíš (a věřte, že 1.8 MIVEC je poměrně dobrý motor)
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
sky active je poslední atmo naděje. Motory atmosfér, se ženou otáčkama k stále větším výkonům, ale dole jezdí díky zvětšené váze aut hůř než před 20ti lety. Na dnešní auta je dostatečný krouťák až z atmo 2,5. 150 koní 250 nm a spotřeba by musela být jako u 1,6 turbo.
_patrik
Safra, Intense s 370k s tímhle motorem... to ti tedy gratuluju. Oficiálně vidím ceny kolem 500k+.
Avatar - del42sa
del42sa
spíše jsem zvědavý na ty motory sky active od Mazdy...
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Tak castecne to muze byt otazka ceny za turbinu, ale tu bych rekl ze vyvazi komplikovany ovladani ventilu. A nebo je to zacileni na USA trh, kde se zatim turba v malych zakladnich motorech uplatnuji jen u sportaku.
milanSUV
Mitsubishi je automobilka, která přeplňované motory umí dělat takovím způsobem jako nikdo jiný, takže asi mají dost pádný důvod proč vyrábějí i atmosférické motory. Jestli je důvodem spotřeba, spolehlivost atd.. newím, ale důvod tady určitě bude 😄
Sadros
jsem tomu rád, že je tento motor stále atmosférický ...
Koupil jsem si před 4měsící Mitsu Lancer sportsedan 103kW Intense, právě s tímto motorem a jsem maximálně spokojen, je to skvělý motor. Ma paradní projev na to aby mě bavil s dlouhodobou spotřebou 6,9l. Za 370000,- to pro mě byla nejlepší a nejlehčí volba
Johnn
Proč má tento motor stále atmosférické plnění,když má turbo prý tolik výhod.
A to už měli kombinaci přímý vstřik,turbo v roce 2000.[odkaz]
Proč se tomu dnes vyhýbají.