Mas pravdu, nemel Volvo vubec kupovat a nechat ho, at po roce 2000 zkrachuje uplne samo. Ten slavny svaz konstrukteru automobilky Volvo si u FMC od zacatku vymohl velkou nezavislost, tak to ze dneska jsou tam, kde jsou, je hlavne jejich vina. U Fordu je meli sekat pres prsty daleko vice a hlavne je meli vice ucit setrit ve vyvoji, jako to umi treba u VW. Zadna diskuze jestli chces od Forda platformu atd.. 😉
Ronault.
0
Kde jsou? Volvo je na tom až tak zle?
Já bych řekl, že je to tím, že Ford potřebuje prachy aby sám přežil, tak se zbavuje čeho se dá.
kuko
0
bacha, padá na tebe výtah! >😒]
Deadlift
0
Jo zle. "Ztráta švédské automobilky vloni představovala 13 miliard švédských korun (1,3 miliardy eur), v prvním pololetí letošního roky dosáhla čtyř miliard švédských korun (400 milionů eur)."
[odkaz]
twistedTSD
0
:yes:
0
to je ale infantilní nesmysl
Righ
0
Jezismarja, to snad nemuzes myslet vazne...? Sam rozhodne nepatrim mezi fandy Fordu, spis naopak, ale obvinovat ho z potapeni Volva naprosto neodpovida skutecnosti. Ford se behem vlastnictvi Volva o nej staral velmi velkoryse, at uz se to tyka financni podpory nebo zaruceny nezavislosti na materskym koncernu. Vysledkem je dlouhodobe kvalitni, moderni modelovy portfolio a prinejmensim stejne vysoka prestiz jako v dobe samostatnosti znacky. To, ze v posledni dobe neslysime ze Svedska prave povzbudivy hospodarsky vysledky je predevsim odrazem krize v segmentu luxusnich automobilu, ktera zakonite tvrdeji dopada na mensi vyrobce nez na giganty typu MB nebo BMW. Slusnej pristup Fordu k Volvu vyjde dobre najevo, kdyz ho porovnas treba s tim, jak GM spravoval Saab.
Ze je Volvo v soucasny dobe na prodej je jednak dusledkem vyse zmineny odbytovy krize a jednak stale pokracujici restrukturalizace ve Fordu. Od doby, kdy byl Ford totalne v haji (mam na mysli situaci jeste pred soucasnou krizi) uplynulo sotva par let, ne-li mesicu. Je pritom logicky, ze se za svuj majetek snazi dostat co nejvic penez a nejakej lacinej sentiment v tom nehraje roli. Navic nevim o tom, ze by z Evropy vubec nejaka relevantni nabidka prisla, byt by treba nabizela nizsi cenu. A mimochodem - cela ta fobie vuci Cine je uplne mimo misu. Zkuste zapatrat v archivech, jakou povest mely v 50. letech (i pozdeji) vozy z Japonska. Ve zkratce slo o laciny sunt, nicmene behem nekolika desetileti se zaradily mezi spicku. Neco podobnyho momentalne probiha s korejskou produkci a v budoucnosti nas to nepochybne ceka i s Cinou. Je samozrejme otazka, jak dlouho to bude trvat a jestli uz nyni dozral cas na to, aby uspesne spravovali tak vyspelou automobilku jako je Volvo. Nezbyva nez doufat. 😉
Já bych řekl, že je to tím, že Ford potřebuje prachy aby sám přežil, tak se zbavuje čeho se dá.
[odkaz]
Ze je Volvo v soucasny dobe na prodej je jednak dusledkem vyse zmineny odbytovy krize a jednak stale pokracujici restrukturalizace ve Fordu. Od doby, kdy byl Ford totalne v haji (mam na mysli situaci jeste pred soucasnou krizi) uplynulo sotva par let, ne-li mesicu. Je pritom logicky, ze se za svuj majetek snazi dostat co nejvic penez a nejakej lacinej sentiment v tom nehraje roli. Navic nevim o tom, ze by z Evropy vubec nejaka relevantni nabidka prisla, byt by treba nabizela nizsi cenu. A mimochodem - cela ta fobie vuci Cine je uplne mimo misu. Zkuste zapatrat v archivech, jakou povest mely v 50. letech (i pozdeji) vozy z Japonska. Ve zkratce slo o laciny sunt, nicmene behem nekolika desetileti se zaradily mezi spicku. Neco podobnyho momentalne probiha s korejskou produkci a v budoucnosti nas to nepochybne ceka i s Cinou. Je samozrejme otazka, jak dlouho to bude trvat a jestli uz nyni dozral cas na to, aby uspesne spravovali tak vyspelou automobilku jako je Volvo. Nezbyva nez doufat. 😉