Samozřejmě že mně taková myšlenka napadla taky, ale taky to, že pokud by vyjížděli někam do města, jel bych s nimi, vlastně s ním jako spolujezdec a za druhé chodím na stejnou stk a už ty hochy trochu znám. Tak vím komu bych své auto svěřil...
tak jasne ze nie, prides s teplym, ale kym zacnu nieco robit motor vychladne. Ono stacilo mi ked som videl servisakov v audi, zima, -10C, auta odstavene na zadnom parkovisku, Jozo zakrici ze zdvihak je volny, jebino nasadne do auta a vystreli na jednotku vytocenu do nebies aby tych posratych 50m preletel co najrychlejsie. Gumy piskaju a div ze nenabere zdvihak, ako mu vsetky 4 kolesa cvakaju (ABS), lebo su mokre na liatej podlahe. Keby to bolo moje auto, ruky mu dolamem, chrapunovi....
No a prave preto nemam mylne predstavy ze by sa nejaky panaci na STK spravali rozumnejsie.
a ako sa testuje ABS a ESP cez diagnostiku? Asi tak ze diagnostika napise "bez zavad" a hotovo? To ale nie je testovanie, to je kontrola. Ked niekto pise o skusobnej jazde, o potrebe volneho placu v mestach a o testovani ABS/ESP, tak logicky to vyzera ze to niekto chce skusat prakticky. Pripojit diagnostiku a na klzkom povrchu nechat reagovat ABS, to nieco prinesie, ale nechat to stat a akoze diagnostikou otestovat ABS, to je naco dobre, prosim?
Je to tam napsané. Takže stačí číst. Asistenční systémy se budou kontrolovat pomocí připojení na diagnostiku. K čemu bude ta testovací jízda rychlostí min. 8km/h, netuším.
uz vidim tu SR a CZ lobby aby sa to zaviedlo aj u nas. Servisaci by tak mali o ukon (a pracu) viac a kto by sa nechcel povozit, ze ano. ;-\
Zaujimalo by ma ale, ako chce skusat ABS a ESP? To si myslia ze akoze dam mamlasovi (technikovi) na STK kluce od auta do ruky a necham ho na uzavretom areali dupat na brzdy aby akoze vyskusla ABS a nebodaj hadzat auto do smyku aby vyskusal ESP??? (Predpokladam ze so studenym motorom a po skuske to hned odstavi a vypne) :no::no::no: Tak to teda nie....