Jujky, teď jsi mne docela vychytal ;-) , nicméně jak jsem psal níže - rozhoduje stopáž.
Fluence je koncentrát, krátký, úderný koncentrát - toto má naprosto jinou délku výrazového prostoru, která ti umožňuje oproti tomu Renaultu použít jinou, kvalitnější "řeč". Zminimalizuj jej do podobné stopáže jako ono Fluence a jsem zvědav, co ti vyjde.
Ano, pokud na věc koukneš tak jak jsi nastínil, máš pravdu...
Samozřejmě, že jsem rozumněl, a obdobně byly myšleny řádky mé ;-) .
Co se týče toho Fluence - jde o koncentrovanou formu téhož - metráž VW několikanásobně překonává hektické a koncentrované Fluence.
A velikosti poskytnutého prostoru se tvůrce reklamy musí podřídit. Tudíž je právě díky naprosto rozdílnému výrazovému prostoru opravdu ale opravdu mylné automaticky spojovat či podsouvat totéž kvalitě nabízených produktů, ač se ti to přímo nabídlo do obvyklého schematu. To s tím nemá mnoho společného - ztlač tu reklamu do stejné stopáže a uvidíme, výsledný efekt bude jiný...
Andormedo, jenom, jestli ty jsi ten můj "západ slunce" správně pochopil... ;-)
Fluence...myslíš Alberta? Já jsem poslední, kdo by tuhle reklamu považoval za špatnou. Má akorát jeden podstatnej rozdíl - postrádá ironii. V horní reklamě ti hoši nejedou v Jettě a nehrají si v ní na bouráky, dozvídáš se pouze , že "takhle už to dál nepůjde"... V albertovi ti však naopak pouze naivisticky podsouvají že se můžeš opravdu cítíit jako v osmimetrové limuzíně... Tyhle dvě reklamy se fatálně liší tak jako se liší produkce Volkswagenu od produkce Renaultu.
Už jsem to psal výše - po zhlédnutí této "prý dokonalé" reklamy doufám nikoho nenapadne kopat do reklamy Renaultu na Fluence -šlo by o argumentační sebevraždu.
Opatrně s těmi zdrobnělinkami a romantickým dojetím ze západu "milého" jihoafrického slunce ( což jsem tady ještě mimochodem nezažil, aby se kdokoli takto rozplýval ) , z milých holek a milého auta >:-[] .
A opakuji vzhledem k místnímu kopání do reklamy na Fluence - jestli je toto tvůj vyzrálý sarkasmus a ironie, tak ať tě ani nenapadne, převlečen za mírně dementního ridera, hloupě se posmívat "popletenému" managerovi...
PS: Reklama mně nevadí, neuráží a nebýt "moudrých" dehonestujících románů, komentářů na podobný, časově kratší počin Renaultu, nereagoval bych...
Někdo to holt umí levou rukou, navíc ironicky, s nadhledem, znalostma a vědomím, že to musí mít dokonalou podtextovou šťávu. Jinýmu holt nezbejvá, než sehnat podměrečnýho kluka a zavalit ho u kanálu melounama uliční sexbomby...
Horní druh reklam není pro prosťáčka, kterej se domnívá, že Volkswagen právě začal lanařit v motorkářský komunitě. Jakmile nevyprskneš smíchy po sekvenci "mapa v ksichtě", jsi mrtvej muž, sni si dál svůj sen o milým autě, milý holce a milým západu slunce, tohle není svět pro tebe, tohle je svět vyzrálé ironie, vyzrálého sarkasmu, tohle je svět obrazů v jejichž rovinách se topíš jako chroust v půllitru braníku...
Ti chlapci na těch motorkách jsou takoví bezelstní, jde na nich vidět, jak by strašně chtěli, ale na motorku prostě nepatří. A o tom je ta reklama. ;-)
V zásade máš pravdu.
Stokrát takéto reklamy ako to čo beží v telke.
Akurát sa nemôžem zbaviť toho trapne smiešneho dojmu ako u mňa zanechávajú napr. sitcomy miestnej proveniencie.
Oba příspěvky, které se teď tady přede mnou objevily jsou přesně tím důvodem, proč u nás nejsou vtipné reklamy. Našinec prostě anglosasského nadhledu není schopen. Samozřejmě, že ten spot je logicky viděno kravina, ale vtipná. Našinec ovšem začne ihned vypočítávat proč to tak nejde, že je to nesmysl a podvod a... Njn, tak nám nezbyde než koukat na ty převážně z Německa převzaté nesmysly.
hehe a ještě by mohla kawasaki udělat reklamu s upocenýma cyklistama, co se jim znelíbí šlapat a nějáká firma na bycikly by zase mohla utvořit reklamau na téma "proč chodit pěšky,bycikl je rychlejší"
Vrcholem by byl reklama letecké společnosti, kde by se banda unuděných chlápků sunulka silnicí, ve svých nablýskaných Jettách, jeden by se pořád ptal "už tam budem?" a třetí by jen suše prohlásil "měli jsme radši letět"
pokud by všechny tyhle reklamy šly po sobě v pořáadí od chůze po letadlo, nejen že by to byla sranda,ale rovněž by to šlo použít jako rychlý a stručný výukový materiál o vývoji osobní dopravy!