Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
krultheking
0
(nejen) tohle auto si stejne vetsina kupcu koupi jen kvuli tomu, jak paradne vypada (zvenku), i kdyby jezdilo jak zebrinak
MariAchi
Kolik ze to vazi?!
Jednu a pul tuny?!
No potes 😲
Jen pro srovnani - jak Scirocco, tak Megane Coupe jsou o +-200kg lehci. To je jako by v Astre sedeli navic dva statni chlapi...
Jednu a pul tuny?!
No potes 😲
Jen pro srovnani - jak Scirocco, tak Megane Coupe jsou o +-200kg lehci. To je jako by v Astre sedeli navic dva statni chlapi...
Presne. Aby kompaktný trojdverák s ľahkou jednašestkou nad nápravou a výkonom 180 koní (toľko čo Golf IV GTI) bol iba primerane rýchly, to je trošku slabý výsledok a ide to zrejme výhradne na vrub hmotnosti. Len pre porovnanie priamy konkurent Focus 1,6EcoBoost má pohotovostnú hmotnosť 1258 kg. Ten rozdiel nepotrebuje komentár.
Když už se uchyluješ ke srovnávání, tak prosím srovnávej srovnatelné. Zaprvé fokál rozhodně není přímým konkurentem této verze astry, a to z velmi prozaického důvodu - třídvéř se totiž u současné generace nekoná ani konat nebude. 😄 S jistou dávkou nadsázky by se tento krok Fordu dal chápat jako určitou sebereflexi jeho top managementu. Ten si nejspíš plně uvědomuje, že za současné podoby tohoto segmentu trhu, kdy design hraje naprosto klíčovou roli, by se svou současnou, krutě nepovedenou designovou filosofií příliš mnoho zákazníků neoslovili. >😒] Ad hmotnost - opětovně srovnáváš hrušky s jabkama. Pohotovostní hmotnost fokála podle evropské metodiky měření totiž nečiní tebou uváděných 1258 kg, nýbrž necelých 1340 kg. To ovšem nic nemění na faktu, že astra je vzhledem ke své velikosti nechutně těžká.
čo do hmotnosti máš recht, Focus 5 dv. 1,6EcoBoost má pohotovostnú 1333 kg. Tých 1258 je bez vodiča (75 kg). Aj tak tam vidím neprimeraný hmotnostný rozdiel cca. 130 kg.
A keď Astru porovnáš s Golfom, tak je presne na hmotnosti Golfa GTI, t.j. dvojlitra s podstatne vyšším výkonom.
A keď Astru porovnáš s Golfom, tak je presne na hmotnosti Golfa GTI, t.j. dvojlitra s podstatne vyšším výkonom.
Predavat sa bude rovnako dobre, ci vazi 1200 alebo 1500 kg! Prave poslednu nedelu som bol pozvany do Autohaus VW (asi najväcsi predajca koncernovych vozov v AT) a som sa vlastnikom Herr Berger rozpraval. Jedine, na co sa ludia pri kupe pytaju je, ci je to TDI, potom na cenu. O nejakej otazke na hmotnost auta snad este za niekolko rokov predavania ani nepocul :-! . 90% ludi nekupuje auto podla testov, porovnavani, dokladnom zvazeni vyhod a nevyhod.
Ja nepsal o prodejich ani slovo.
Ale jinak souhlasim, v Rakousku ci Nemecku prodava jiste vzled. U nas asi spise ta cena - tedy ve vztahu "za ty prachy to zase tak spatne nevypada".
GTC je vizualne povedene, ale nejak si nemuzu vzpomenout, kdyze jsem to vubec nejakou Astru teto generace videl jinde nez za sklem autosalonu...
Ale jinak souhlasim, v Rakousku ci Nemecku prodava jiste vzled. U nas asi spise ta cena - tedy ve vztahu "za ty prachy to zase tak spatne nevypada".
GTC je vizualne povedene, ale nejak si nemuzu vzpomenout, kdyze jsem to vubec nejakou Astru teto generace videl jinde nez za sklem autosalonu...
Ja som ta spravne pochopil, moja reakcia sa ta tykala len nepriamo. 😉 Plne s tebou suhlasim ako i podo mno s "Iudexom". Inac nemyslim si, ze je to prave dizajn, co sa v AT a DE predava. Myslim si, ze je to skor povest VW, ktora tu je neotrasitelna. Naozaj neviem, co by sa muselo stat, aby kredit VW spadol. A i ked citam nemecke testy, tak sa citim z ako inej planety. Porovnavali tam Polo a Kia Rio: VW Polo bolo vitazom uz pred testom, ziadna dokladna analyza. Za to na Rio testovali vsetko, dokonca vzdusnost sedaciek, syntetiku ich zlozenia a snazili sa najst cokolvek, len aby ten VW vysiel z testu ako supervitaz.
Několik let potkávám cca 3 kusy GTC min. generace, každy v jiné barvě, všechny s paketem OPC - dodnes krása.
:yes: čakal som kedy to niekto napiše...naozaj kto videl tu astru?? ja neviem iste ma predaje v nemecku ,alebo niekde inde,ale nevidieť ju proste na cestach,prečo?? ano je to kvalitne velke auto,sice tažke,ale kvalitne v čom je chyba??
Jasné, že nik sa na hmotnosť pri kúpe pýtať nebude. Len aj laik si potom povie: sakra, má to 180 koní, prečo to nejde výrazne lepšie ako môj starý Golf so 150k? 😉
Alebo si povie "sakra, preco to ma taku vysoku spotrebu?". Ono tabulkova hodnota je pekna vec, ale v realnom nasadeni, kde treba zrychlovat a spomalovat, sa tie kila navyse prejavia aj na spotrebe...
Bohuzial, Opel odsunul otazku hmotnosti akosi bokom. Ci uz vezmeme Astru alebo Insigniu, tie vozy su v porovnani s triednou konkurenciou o dost tazsie. Podla mna to nie je spravny smer. Ovela viac sa mi pozdava pristup Mazdy, ktora sa snazi v kazdej dalsej generacii vahu znizovat...
Bohuzial, Opel odsunul otazku hmotnosti akosi bokom. Ci uz vezmeme Astru alebo Insigniu, tie vozy su v porovnani s triednou konkurenciou o dost tazsie. Podla mna to nie je spravny smer. Ovela viac sa mi pozdava pristup Mazdy, ktora sa snazi v kazdej dalsej generacii vahu znizovat...
Anonym
... to je zajímavá kombinace >😁
V 1.4 váží Astra 1392kg vč. řidiče 😉
tak 1392kg s 1.4 a 100 poníkama na kolech velikosti koňského povozu >😁 >😁
( přesně tolik váží předchozí generace třídveř Focusu ST s 2.5 turbínou)
( přesně tolik váží předchozí generace třídveř Focusu ST s 2.5 turbínou)
V základní výbavě ano ... "v plné palbě" má těch 1,5 tuny ... zrychlení z 0 na 100 za 14,5s mluví za vše. Prostě jedinečné Grand Turismo Coupé 😉
3_diamanty
to bude zive asi ako 40KW felda :yes: bravo
:yes😒br />
minimalna motorizacia je 88KW turbo bez pardonu, nizsi vykon je nepouzitelny 😉
:yes😒br />
minimalna motorizacia je 88KW turbo bez pardonu, nizsi vykon je nepouzitelny 😉
Ale kdyby to byl Hyundai, tak je kauf roku co? >😁