Já se nikterak nestydím za to, že mám už 15 let Fordy, byť se někdy jmenují Volvo ;-) . Se svým Mondeem se tady dělím a než jsem si ho koupil, kromě PR odděleními ovlivněných testů jsem si přečetl i názory skutečných majitelů na Moje.auto.cz. Hledal jsem i i40, ale zdejší obhajovatelé na něj buď nemají, nebo si ho (snad) koupí a pak se za něj stydí. Počet i40 na Moje.auto.cz je 0. 8-s
P.S. Samozřejmě mám pochopení i pro názory typu kam se Ford hrabe na VW (Škodu, Pažouta, jakéhokoli Japonce ....) nebo "prémie je Prémie". Jednoduše tu super i40 nikdo nekupuje. Podle mého skromného, neobjektivního a nekvalifikovaného názoru proto, že cena neodpovídá kvalitě a image. A protože Mondeo mám čerstvě, o i40 jsem uvažoval, ale rychle přestal, protože nejsem miliardář a 600.000 Kč jsou pro mě peníze :-!
O 0,6s, viz zdejší katalog... a hlavně, za ty peníze, co Civic stojí, už by měl být srovnáván s 1,4 TSI 118 kW a tam už je pomalejší i ve zrychlení. ;-)
To máš jeden test vrcholné motorizace na úrovni středu ostatních. A spotřebě bych až tolik nevěřil, to chce ještě počkat na to, až se na spritmonitoru ukážou reálnější čísla. Kdo ví, jestli s tím autem udělali opravdu dostatečné množství km. ;-) V zázrak od Hyundaie nevěřím, i jinde to je porovnatelné, třeba 1,6 CRDi a 1,6 TDI [odkaz]
[odkaz]
Chlape, 21. století znamená v prémii možnost individualizace a čím je zboží dražší, tím si lépe vybereš. Samozřejmě, pokud je i40 jen obyč. spotřebák a obyč. spotřebákem z Asie chce zůstat, ať zůstane, jen tu cenu by měl upravit na úroveň tomu danou.
A já třeba mám při vybírání auta rád velký výběr motorizací, barev, kol, dekorů interiéru, exteriérových doplňků, příslušenství atd. Tady je... :-|
Právě,že Civic je o 0,9s rychlejší 0-100km/hod. a větší max. rychlost.
Jsou zde odkazy na německý test,kde pružnost 1,7CRDI v i40 hodnotí z konkurentů nejlépe a spotřebu taktéž.
S tím rozdílem, že Honda má u Civicu před Golfem náskok 13 kW, přesto je 0,6 s pomalejší z nuly na sto. A je to jiná konstrukce, to máš recht.
Tady i40 je z nuly na sto nejpomalejší. A jestli je pružný nebo ne, to je druhá věc, ono klidně může být nejen pomalý z 0-100, ale i nepružný. A o nějakých zázracích se nikde nepíše.
No však se po novém roce půjdu vydat a jsem zvědavý, jestli mě přesvědčí 1,7 CRDi o tom, že má na dvoulitry typu HDI 103 kW v 508 SW nebo ne... z mých známých, co byli, nepřesvědčil.
Jinak ano, neříkám, že pro normální ježdění to nestačí, popravdě já bych si vystačil v Superbu na mé ježdění i 1,6 TDI, sice bych se z toho neradoval, to je pravda.
A když člověk slyší o tom útoku na evropské trhy a plánu na 60t prodaných kusů a u nás se prodá skoro nejméně z celé třídy, tak něco nehraje.
Ano vrcholné nabídky konkurentů jsou jinde.Souhlas.
Ale dojmy jsou jen dojmy.Když není změřeno,to co může být,tak se můžeme jen a jen dohadovat.Když řekneš nelíbí se mi to,tak dobrá,proč ne.
Ale to neplatí pro měřitelné parametry.
Osobně se mi nelíbí spíše přístupy v hodnocení.Když se řekne že 1,8VTEC v Civiku je dobrý,má lepší akceleraci než 1,4TSI 90kw při podobné spotřebě,tak mnozí ( i ty) budou tvrdit,že důležitá je pružnost a ta je u turbobenzínů lepší.
Tady je zase důležitý jeden parametr akcelerace a pružnost ne?Proč?
No tak si třeba přečti první dojmy z i40 tady na webu a přečti si těch testů více. A hlavně se zaměř, co je vrchol nabídky jinde, třeba u C5 nebo 508, Passatu i Mondea.
Spíše věřím těm testům,kde nevychází z pocitů,ale z měření,co se dá tedy změřit.Pružnost i spotřeba určitě měřit jdou.Takže pocit je jen pocit,nic víc.
Proč myslíš? Pokud už se rodina zmůže na auto tehle třídy a nevolí jinak, třeba ve vodách MPV a SUV, čili může si to dovolit, tak právě 125 kW Passat je pro řidiče rozumnější volbou, je pružnější, má kratší převody, něco málo více spotřebuje, ale to u rodinného auta není až tak důležité jako u Fleetu, kde ta 103 kW verze s delšími převody na dálniční přesuny dává větší smysl.
A tak je to u více aut
Samozřejmě, je to minimální vzorek, česká rodina má tak na Megana Generation nebo i30, v horším případě na Thalii a v nejhorším na ojetinu. Němci zase volí často i skromnější varianty, viz častá základní motorizace pro A6, češi spíše silnější.
Jj, určitě v jeho případě rozhoduje znáček na kapotě... chápu, že podle sebe soudíš ostatní.
1,5 sekundy za stejně výkonnými diesely není zrovna málo a podobné zrychlení má Fabia 1,2 TSI, takže dost trapas pro řidiče nejsilnější motorizace i40.
A pružnost? Podívej se do tabulky ařekni v čem jsou čísla lepší než jinde. Mám pocit, že nevidíš, co vidět máš.
No právě že jo a od té doby se rozsah výbavy zase rozšířil.Nebo možná stárnu,ale nebaví mě hledat každou pitomost vlastně u spotřebního zboží.To mě spíše bavilo u domu,kde to je na více let.
Tady vezmeš nejvíšší paket a máš vystaráno.
Navíc ta individualizace je náběh na takovou malou zlodějinu.
Byl na to dobrý fór.Zěmědělec prodává krávu.Základní cena levná,ale pohon 4x4,protismyková výbava,kožený paket,dvoukomorové spalování...nepamatuji si to přesně,bylo toho dost,ale cena se zvedla výrazně,nad cenou obvyklou,vlastně za nic.ale třeba to někomu vyhovuje.Kompletní produkt je ale vždy lepší.
No to se nedivím,co je v garáži to se počítá.Věřím spíše redaktorům kteří měřili.
Akcelerace,hodně často se zde tvrdí,že zrychlení z 0-100km/hod není vypovídající,protože například při předjíždění je důležitější ona pružnost.Je to uváděno vždy v diskuzích o turbobenzínech versus atmosféry.
Jak tak koukám tak rozhoduje většinou znáček na kapotě,ne parametry. :-!
A kolik je celkový prodej třídy na SK? Jestli tam má vůbec Mondeo nějaký úspěch, celkově totiž Ford na SK tolik nefrčí jako v ČR. V ČR je ten poměr 1:7
Tak jeden z mých známých má jeden z posledních vyrobených Modeí II s 2,0 TDCi s tuším 96 kW, takže je to typický kupec střední třídy. Vyrazil s tím Mondeem do showroomu, že si otestuje 100kW auto a když se vrátil, tak konstatuje, že auto "OK", nic extra, ale nic vyloženě hrozného, jen ten motor je na to auto slabý a o dost slabší než jeho současné auto. A nevěřím, že když hned přesedl z jednoho do druhého, tak najednou zapomněl na srovnání.
A i tabulkově na tom i40 není nikterak extra, ani nejvýkonnější diesel nezrychlí z 0-100 pod 10 vteřin. To je podle tebe v pořádku?
hodně lidí ho chválí, ale nikdy si ho nekoupí >:D >:D >:D buď na něj nemají nebo si ve finále koupí OII a mají plnou hubu keců, jak je i40 úžasná >:-[]
Hodně lidí ho tady chválí (já nad ním neohrnuji nos, jen bych za něj nedal víc než půl milionu). Proboha, proč jsem ještě nikdy neviděl někoho, kdo si ho taky koupí :-O
Známí?Dojmy,nebo měřili časy?Na to že se některým,zde nadiskuzi,nelíbí ani design a přitom většina nelení a projede si to auto,tak tady něco nesedí.
Většinou co se komukoliv nelíbí,tak tím neztrácí čas zkušením.
Motor je tichý,celé auto komfortní,tak pocity mohou býti utlumeny,takže rozhodující jsou měřené hodnoty.A jestliže je vynikající pružnost,společně se spotřebou tak není co řešit.
Nezvelicuj,osobne bych v tejto triede momentalne tiez asi volil 508...i ked i40 sa mi paci dizajnovo velmi tiez a nebudem ju zatracovat,resp cas ukaze co prinesu (motory/ceny).
Proč by měl dělat "evropské" interiéry??? Jsou v mnohém originální a především - kvalitní!!! AUTOTIP ke kvalitě interiéru i40: "Spáry v interiéru jsou tenké jako vlas a žádné vrzání - to svědčí o KVALITĚ výroby." (25/12/2011)
Nemám proč přesvědčovat, klid >:D - píši svůj názor! Mně se extravagance rozumného zjevu jen líbí! A máš tam jednu fotku, určitý úhel pohledu - pozor - auto se vnímá většinou jako CELEK! Pak ve skutečnosti a v reálu auto vypadá docela jinak než na fotkách... jen opakuji ke vzhledu: "...budu chválit VZHLED jeho karoserie. Model i40 patří k dalším z řady POHLEDNÝCH korejských aut. Na střední třídu mi přijde docela odvážný, dynamický a zároveň důstojný a reprezentativní." - [odkaz]
To se píše ve všech testech které jsem četl mimo auto.cz, při pomalé jízdě pohoda, tabáček. Při rychlé jízdě a zvláště při zatížení zadní náprava odskajuje, vybočuje, prostě nestíhá.
Proč by tě měl přesvědčovat, tobě se nelíbí jiným ano.Takže měl pravdu když napsal že jsi měl tvou správu důležitou pro celý svět jak je to hnusný xicht doplnit o informaci že je hnusný pro tebe, tečka.
Píšete, že se ovládání světel přizpůsobilo evropskému typu, tím myslíte to v Golfu, ve skutečnosti to ale není celoevropsky platné.
Francouzská auta mají již po generace ovládání na páčce světel: 205, 206, 207; R19, Megane všech generací, Laguny všech generací, 406, 407, 309, 306, 307, 308... naopak mě nenapadá, které francouzské auto má ovládání tak jako VW :-O
Hyundai se jen snaží kopírovat a kopíruje od toho, kdo podle něj to má teoreticky dle aktuálních nejvyšších prodejů nejlepší a taky je to dáno umístěním vývojového středicka v Německu. Ve skutečnosti je to jedno, dokonce je ovládání světel na páčce pod volantem blíže po ruce.
Shrnuto: Francie stále patří do Evropy, jestli budou ještě dlouho v EU, to se nevím, to ale neví nikdo u žádného státu >:D
Ovládání světel? Jaký francouzský vůz má ovládání podobné "golfímu" ovladači déle než jednu, dvě generace? A kolik z vyráběných modelů to tak má? Možná se mýlím, pak bych to samozřejmě opravil ;-)
Marně se namáháš, Hyundai je prostě nejlepší... sice nemá žádné pořádné motory pro i40, ale jednou snad je bude mít, až zjistí, že mu ujel vlak, majitelé si už odskakování zadní nápravy doma řeší sami... ale je to nejlepší český výrobce automobilů, sám to tvrdí, tak se tu prosím tě s rejža klubem nehádej ;-) A to, že jsou lepší a levnější evropské volby, to sem netahej.
PS: za ty peníze, co tenhle kus stojí, je pomalu 508 GT a to je prosím lepší jízda.
Viděl bych to na kapacitní důvody. Přece jenom těch kár prodávají po Evropě skoro dvakrát tolik co loni, s čímž nejspíš takhle rychle nepočítali.
Takže budou muset někde postavit novou motorárnu, aby stíhali.
Pouzijem odkaz kolegu dole - ohladne motorov
[odkaz]
A k individualizacii...no v ponuke mas 3 stupne vybavy,ktore obsahuju postupne skoro vsetko...nic ine nepotrebujes,resp. co ti chyba? neviem co riešiš ,tak je to prehladne aj zakaznik chce vediet co dostane za tie prachy a nie hole auto skladat doplnok po doplnku,co nakoniec vyjde aj drahsie.
Nejde jen o motor, navíc dojem testéra je jen jakýsi hint jak auto jezdí, osobní zkušenost je pro utvoření názoru daleko lepší. Vyšší spotřeba se dá přičíst na vrub "syrovému" motoru, ale nehodlám spekulovat. 2.0 GDI je takový základní motor pro ty, jenž chtějí atmosféru. Dynamika asi bude na hraně, nicméně zákl. motorizace nejsou "žádné terno" u většiny automobilek. Většina lidí stejně sáhne po 2.2 CRDi, který podle mně bude v i40 příští rok, nebo po turbo 1.6 T-GDI. Je pravda, že i40 chybí motory, to se ale příští rok změní. Samozřejmě, že to teď i40 škodí, ale uvidíme prodeje příští rok.K tomu motoru 2.0. Je hezké, že ji jako alternativu k motorům do budoucna Hyundai nabízí. Většina automobilek atmosféry nenabízí a veze se na vlně downsizingu, je sympatické, že Korejci a Japonci jdou "proti proudu."
Perfektně? Již více mých známých se bylo svézt novou i40, byli všichni spokojení, jen 1,7 CRDi je nepřesvědčil svými parametry, takže někde je asi problém. O tom, že už je i40 na okraji, pomalu není nutno pochybovat.
A nemohou být někdy pakety lepší?Koupíš nejvyšší výbavu a možná tam bude něco co jiní ani v individualizaci nenabízí ;-) ,tady máš jistotu že náhodou na něco nezapomeneš.
Pro většinové prodeje 1,7CRDI stačí,pružný,úsporný (dvoulitrový konkurenti jsou na to i hůře).
Závodníci musí jinam,ono celé auto je směrováno spíše komfortně.
Když chce silnější,půjde jinam.Nejprodávanější v této třídě jsou dieselové motorizace o objemu dvou litrů při výkonu okolo 100kw.
Toto 1,7 CRDI perfektně splní,pružností i spotřebou je lepší než konkurenti.
[odkaz]
Při pronikání na trh je téměř vždy lepší zaměřit se na střed poptávky než na okraje,pokud tedy nechce být na okraji trvale.
Jde tu také (dost důležité) o flotilové emise,jinak mohli nasadit třeba motorizace Sonaty, to by ale Evropa neunesla.
Hodně se toho tady o už na téma atmosféra/přeplňování v minulosti napsalo, srovnávat to nelze, oba světy maj své klady a zápory, ty vaše vteřiny taky plujou na vodě, 0-100 věc jedna, pružné zrychlení věc druhá, papírové hodnoty které jsou udávány s přesností +-1 vteřina věc další.
Tak dobrá :-) A co třeba takový Superb 1,6 TDI CR 77kW také základní motorizace. Ale souhlasím, silný naftový dvoulitr nyní pro i40 chybí.Nechápu proč do i40 zatím nedávají dvoulitr se 135kW který dávají do ix35, alespoň prozatím.
1.) pokud považuješ mých 35 za důchod, fajn, mě to neva, btw nemám být náhodou cílovka...
2.) jenže Japonci se s Mondeem a Passatem moc nesrovnávají, Hyundai jo :no:
3.) jo tak to mi ukaž, mají pouze navíc 3 pakety + navigaci,ISG, střešní okno a metalízu, thats all folks >:D, motory 2 benzinové atmosféry a 1 nízkoobjemový turbodiesel (2 varianty) - tomu tedy opravdu říkám možnost individualizace, nebuď k smíchu ;-)
4.) nikomu nic necpu ani nepřesvědčuju, vyjadřuji jen svůj názor, což si ty evidentně nepochopil ;-)
1. Kecáš...houby prekombinovaný...mozno pre dochodcov jak ty
2. Turbobenzín...no nemaju ho ani vsetci japonci a ziju s tým...na druhu stranu 1,6T-GDi tu je a j elen otazka casu,kedy bude v i40
3.individualizacia...kua sak to maju jak ostatní,zase kecy
4. to ze ti unika dovod,je nam jasne,unika ti viac vecí,ale preco musis o tom presviedcat ostatných... :no:
ale nemůžeš srovnávat takhle.. když srovnáváš zrychlení záleží taky na převodovce a kroutícím momentu který mají přeplňovaný motory větší . a jsou to jen čísla na papíře v reálu jsou všechny auta někde jinde. pochubuju že se budeš s těmahle autama rozjíždět pod plným plynem aby si na stovce byl za těch 9,4 což nikdy nebudeš.rozdly mezi těmahle autama co si vypsal jsou nic v reálu to nemáš šanci poznat a 130kw vs 118kw není taky takový rozdíl.
S tím vyzkoušením s tebou nesouhlasím, tohle auto má prostě až moc překombinovaný exteriér. Pro spoustu lídí je to prostě moc. Mě osobně se nelíbí a rozhodně bych si ho do výběru nedal, obvzláště, když nenabízí žádnou výhodu oproti zavedené konkurenci. Brand nic moc, design je subjektivní (zrovna dnes jsem jedno potkal v bílé a je to děs :no: ), cena vysoká, chybí turbobenzin a turbodiesel 2.0l, cena relativně na Hyundai vysoká, takže proč to zkoušet...
Jako manažerské auto ho taky nevidím. Musí být méně výrazné s velkou možností individualizace (výbava, motory), servisní výhodnost a slušnou splátku a jak víme, leasingovky moc korejcům nefandí, takže velká část splátky je servis. V tom na Passat, Mondeo, Superb fakt ztrácí :no:
Pro rodinu ho taky nevidím, jelikož ta raději sáhne po středním MPV než kombi střední třídy, má víc prostoru a ještě ušetří... ;-)
Takže mi nějak uniká důvod, proč ho zkoušet... >:D
Radši pozor a ironii stranou! Icescent už tapetuje pod článkem vedle [odkaz] ! Za chvíli nám to vysvětlí i tady s i40tkou >:-[] ! Čekej EXCELENTNÍ písmo ŠPIČKOVÉ linky od Mistra!
!
Já se všem těm odsudkům týkajícím se i40 musím smát. Autor jasně píše, že mu i40 připomína Mondeo interiérem, nikoli exteriérem, takže vlastně nevím, proč by ho měl podle některých, "přepisovat." To, jak si i40 povede, ukážou až prodeje a ano, teď nabídkou motorů oproti konkurenci objektivně ztrácí, ale to už v příštím roce bude jinak. Jízdní vlastnosti jsou lepší než u těžkého dieselu a že je auto podvozkově o chlup horší než Mondeo? To skutečně bude potenciální majitel zkoumat limity podvozku u managerského kombi? Na to jsou tu jiné značky a jiná karosářská provedení, (hot-hatche atd.). Co se týká cen, tak v článku bylo jasně zmíněno, že Hyundai i40 přecenil a teď vychází výhodněji. Navíc, podle toho co vím, nabízí Hyundai na i40 standardně slevu 10%, a to o ni zákazník nemusí ani požádat. Z reakcí některých přispěvatelů mám někdy pocit, že auto by mělo mít praktičnost Superbu, zrychlení Veyronu, pohodlí Citroenu C6 a jízdní vlastnosti Imprezy STi. Neříkám, že i40 je tou nejlepší volbou na trhu, ale za vyzkoušení určitě stojí.
Plně s tebou souhlasím. Hyundai je prostě předražený...ten by měl stát nějakých 700 000tisíc v plné výbavě. Musí se prostě brát v potaz i cena při následném prodeji a ať se to majitelovi hyundaie líbí nebo ne, tak prodejní cena bude výrazně slabší, než u cenově srovnatelného, za to technicky mnohem vyspělejšího mondea...
A kde se v článku psalo, že zadní náprava připomíná chcíplé korejské poníky? Mezi náma, já bych za i40 ty peníze nedal ani náhodou, zvlášť, když si za podobné peníze mohu koupit passata a nebo o opravdu málo dražší mondeo...
Přesně tak, vtip je v tom, že Mondeo s tímto motorem (stejným jako GDI) je už skoro neprodejné a to je proti i40 aspoň o 100.000 Kč levnější, většina lidí raději koupí Ecoboosta (krom toho, že je rychlejší, má o litr menší spotřebu).
Nemohu se zbavit vlezlého dojmu, že korejští koně jsou nějak slabší než evropští, nedávno tady byl test nějakého korejce z B segmentu, který měl při 100 koních horší zrychlení než většina ostatních aut téže velikosti se 75 koníky (myslím, že to bylo Aveo).
Mondeo je o mnoho lacinější než tento korejský vůz, podobné Mondeo Combi stojí reálně cca 600.000 Kč a to je už velký rozdíl. Auto není špatné, přišlo mi téměř na úrovni Mondea (jen jsem v něm seděl ale nejel). Za 499.000 by to mohli s tímto vozem opravdu myslet vážně. Zatím si z nás jen utahují >:D
jo máš recht...ještě před fl. to bylo mnohem horší...a když si tam nějakej blázen objednal dřevo tak to zazdil uplně... ;-) musime však také brát v potaz jeho věk...je mnohem starší než jeho konkurenti... :-)
Měl jsem možnost vyzkoušet obě auta, jak i40 tak Mondeo.
A tak trochu souhlasím, že by i40 interiérem neměla být spojována s Mondeem.
To by totiž byla urážka interiéru v i40. To co je v Mondeu je asi tak 100 let za opicema oproti i40.
Když jsem se posadil do i40, bylo mi v ten moment jedno, že se mi i40 z venku nelíbí, ale když jsem se posadil do Mondea, v tu ránu se mi přesatlo líbit, i když z venku vypadá skvěle.
Interiér je takovej divnej, pocit z něho jako když to do sebe nepasuje a někdo tam ty plasty narval z nouze. A to nebyl jen můj názor, ale dalších cca 6 lidí, kteří byli se mnou na testovací jízdě.
Takže za mně, mondeo z venku super, ze vnitř tragédie.
Nechci ti do toho kecat, ale EuroCarBody oceneni nema nic splecneho s designem ve smyslu vnejsiho vzhledu. Tam se hodnoti technicka uroven konstrukce karoserie, pouziti pokrokovych materialu, bezpecnost atd.
Nic to ovsem nemeni na faktu, ze i40 patri mezi nejphlednejsi vozy stredni tridy a vetsine lidi se libi.
Ne. Ptal ses těch, co dělají v Nošovicích a co tam dělají? Víš, kde je vývojové centrum Hyundai? Kde byl Hyundai založen? Hyundai je tak český asi jako Toyota, Peugeot a Citroen... nebo Audi slovenské. 8-s
Ano, tento "hnusný ksicht" získal PRVNÍ, NEJLEPŠÍ A PRESTIŽNÍ CENU - Hyundai i40 získal EuroCarBody Golden Award za rok 2011 - Ať se vám nový fluidní design automobilky líbí nebo ne, mezi odborníky si získává nejen on svou přízeň. O lecčems hovoří nejvyšší ocenění na konferenci EuroCarBody! A jinde: "Už asi ani nepřekvapí, že budu chválit VZHLED jeho karoserie. Model i40 patří k dalším z řady POHLEDNÝCH korejských aut. Na střední třídu mi přijde docela odvážný, dynamický a zároveň důstojný a reprezentativní." - [odkaz]
Příště aspoň férově napiš: Ten ksicht je hnusný pro mě... ;-)
uplne stejne jako Skodovka. taky patri nemcum, vyrabi v CZ, tak je to vyrobce ceskych vozu, ne? :-)
nejkvalitnejsi vyrobce...je to tim, ze tovarna v Nosovicich se stala nejkvalitnejsim vyrobcem v CR, ziskala Narodni cenu kvality za rok 2011, tzn. ze jeji vyrobky a sluzby jsou kvalitnejsi nez jina automobilka vyrabejici v CR ale i nez jakykoli jiny vyrobce vyrabejici v CR, at jsou to jogurty, nebo neco jieho...alespon tak nejak se to pise v tiskovce...
jinak i40 nazivo omnoho hezci, nez na fotkach a musim rict, ze jezdi fakt dobre...jen ta cena no...
slr, v clanku je jasne napisane, ze cena toho auta je este podla stareho cennika, ktory hyundai prehodnotil, nehovoriac o tom, ze auta sa za cennikove ceny nepredavaju ale ked chces - podla konfiguratoru stoji i40 s 2.0GDi, balikom Premium a automatom 774tis. Podobne vybavene Mondeo 2.0EB Titanium S stoji 840tis. Ale ano viem, je tu este vybava Enterprise za 709tis, co je vyborna ponuka - ale to je akcna cena a zda sa, ze horsia ako v pripade Premium u i40.
Ja by som teda cenu i40 priliz neriesil. Zvysok je o osobnych preferenciach.
Mám na mysli zejména duch interiéru, který z fotek není tak úplně patrný: zavazadlový prostor, ovládání vyhřívání sedadel, celková konstrukce interiéru, materiály...zkrátka jsem se posadil dovnitř a vzpomněl jsem si okamžitě na Mondeo. Samozřejmě to neberte jako měřitelný fakt, je to můj pocit po týdenním soužití s autem.
Co se týče podobnosti designové, tak ta je opravdu asi spíše blíž Focusu.
podstatne drahsi nez co? >:D kouknikolik stoji 2,0Ecoboost..709 v kombajnu....s paradni vybavou..kůži.vetrane sedacky...xenony....prihod asistenty v packetu za 45 tis a navi....a jsi na 800 tisicich...s vybavou lepsi nez hyundai...s motorem o tridu dal :D:D:D Kolik ze to stoji ten vybaveny hyundai v testu? 829tis? ehm...s jakym ze to motorem a prevodovkou? jaj >:D ups....
jj vzždyť říkám......že článek je k ničemu...přepsat...znova.....nic proti Hyundai nemám..ba naopk....fandím....díky němu se Evropské automobilky musí zase více snažit...být lepší :-)
ale můžeš srovnávat...právě že ano...bud si najdeš stejné parametry ..nebo cenu....nebo velikost...vždy se dají srovnat.
Btw u mě mínus za i40 že nenabízí nic víc :-) diesl malo, benzin malo, automat...katastrofa...zrychleni u diesl s aut. za 12,5 vt na sto....co to jako jeee? >:D nebo kolik to bylo
Samozřejmě že má, ale jen pro i35 2.0 - 100kW a silnější 2.0 - 135kW Pro i40 se silnější diesely připravují. Sice nechápu proč nenasadili do i40 vedle 1,7 - 100kW i silnější 2.0 - 135kW, ale uvidíme s čím H příjde.
1,7 je základní motorizace v dieselu pro i40, stejně tak jako 1,6TDi pro oktávku, čili žádný zázrak, to souhlasím.Nicméně se nejedná o konečnou motorizaci ba dokonce o vrcholnou.Souhlasím že 1,7 v i40 mnoho muziky nenadělá, ale počkejme si.
Mě ten článek celý přijde jako mimoň...vlastně je to Korejské Mondeo..které jako Mondeo nevypadá ani z venku ani ze vnitř...nejezdí..jako Mondeo......a je za více peněz? Tak k čemu ten název :D:D
At si laskavě redakce opraví ceny aspon u Mondea. A pak hned uvidí jak je i40 nevýhodná.
Cena Mondea Enterprise 1,6 Ecoboost je u kombiku 629 tis a u Trend a stejny motor 529tis.!!!!
A kdyz se podivate na vybavu co ma Enterprise ve stadnartu (kuze, ventilovane vyhrivane seacky...atd)...tak at se jde i40 zahrabat....a ne zadne cenove zadupani.
To je tak tezke se podivat na ceniky, kdyz uz o tom v clanku pisu a zminuji s durazem? Odbornost nad odbornost :-)
Ale potenciálneho záujemcu nezaujíma, ako dosiahli výrobcovia daný výkon (pri použití rovnakého paliva). Výkon je objektívna fyzikálna veličina, čo iné je primárne pre porovnanie dynamiky (porovnateľne veľkého) vozidla? Aké objektívne porovnanie chceš? Dostávaš sa na tenký ľad tvrdenia "atmosférický" výkon nie je rovnaký ako "preplňovaný" výkon. 130 kW bude vždy 130 kW, to je fyzika. A ak výkonnejší motor je pri porovnateľných podmienkach slabší/pomalší, ako menej výkonný, potom je niečo zle z hľadiska efektivity jeho prenosu na vozovku. A to s nominálnym výkonom už nemá veľa spoločné.
Sice se jedná o benzínové agregáty aut Passat, Mondeo, i40, ale auta Passat a Mondeo mají agregáty přeplňované, kdežto i40 atmosférický. Takže ve zrychlení a dynamice nelze provést objektivní srovnání.
Autore, viděl jste někdy Mondeo zevnitř? Viz citace: "Usednete-li za volant testované i40, dost možná mi dáte za pravdu. Design interiéru, tvar páky voliče automatu, tlačítka, logika ovládání...o kopírování samozřejmě nemůže být ani řeč, jen si podle mého názoru vzali konstruktéři jako vzor úspěšné Mondeo, jehož duch v kabině cítím." Vždyť ta auta snad nemají v interiéru jediný společný prvek. Pardon, až na ten otočný ovladač světel. určitě víte, že na něj Hyundai nepřechází globálně, i v nových modelech?
Ford Mondeo interiér, aby se pan autor poučil...
[odkaz]
Nie som priaznivcom vykrikovania, že XY zadupe Hyundai do zeme a pod., ale keď už to začal autor, žiada sa porovnať.
K Mondeu, ku ktorému ho pripodobňuje autor, prihoďme ešte referenčný Passat a pozrime sa na čísla: [odkaz]
i40 so svojimi 130 kW valcuje nominálne výrazne slabšie 118 kW motory Mondea a Passatu... výkonom na papieri.
Pri porovnaní dynamických parametrov sa už tých 130 kW kdesi stráca: zrýchlenie: i40/Mondeo/Passat: 9,5s/9,3s/8,5s,
maximálka: 213/215/220.
Pri porovnateľnom výkone poviem OK, pri nezanedbateľne vyššom výkone to už je bieda. A to je len papier. Realita tipujem bude subjektívne ešte horšia, čo je pri absencii turba ale logické.
To, že sa cenovo Hyundai umravnil, je rozumné a logické a snáď to tomuto "kórejskému Mondeu" >:D pomôže aspoň k polovičným predajom toho Mondea.
No to si nekoupíš, ale k 2.0 se soft turbem ano a to mi přijde jako zcela optimální motorizace na takto velké kombajny. Daleko rychlejší, nesrovnatelně lepší v zatáčkách s menší spotřebou.
Reklama na i40 je všude, dnes a denně jsme masírování adorujícími články a reportážemi a výsledek - dvacet prodaných i40 za listopad >:-[]
Mimochodem bastl klub Hujinday již pokročil, nyní je možno si prohlédnout detailní fotky aparátu, který vylepšuje již tak špičkové jízdní vlastnosti modelu ix20.
Pohodlí OK, interiér OK, ale 0-100 za 10,8 s, Vmax=200, 130kW, nestíhající automat a zadní náprava při rychlé jízdě zase dávají vzpomenout na chcíplé korejské poníky a předchůdce. i40 se od Sonaty moc neposunula, výsledná známka 8,19 je vyšší ale ne o moc:
[odkaz]
Stále je co zlepšovat.