divím se že po odpadnutí trojčete Galaxy který se rozhodl jít vlastní cestou(díkybohu) nerozšířili nějakej derivát tohoto auta se znakem škody...docela by ušetřily a škoda by stejně nějaké velké MPV v nabídce potřebovala...ošklivý a malý roomster poptávku jistě neuspokojí... ;-)
Máš pravdu, nie je nič krajšie ako čakať v zime s deťmi na zadnej sedačke na asistenčnú službu, keď to tvoja sada na opravu pneu nezvláda... Alebo používaš montážnu penu?
Pre mňa je to jedno z kritérii. Ak máš iné, tvoj problém...
Ne, nezapomněl. Espace nemá se SAG nic společného (kromě umístění v tabulkách spolehlivosti). Sharan, Galaxy a Alhambra byla naprosto totožná auta vyráběná na jedné lince v Portugalsku, teď je to už bez Galaxy. Proto ta krabička. Jesli se jako ojeté prodává lépe Sharan než Alhambra, je to ... úsměvné a možná by tento fakt stál za samostatný rozbor.
Máš pravdu, Emzáku, ale silně mi to připomíná značně profláklý vtip s naprosto stejnou krabičkou sirek, na jedné je nalepený znak VW a na druhé seatí Esko.Tak to totiž ve skutečnosti je...
Trochu mě pobavily poslední výsledky TÜV, kde se na čestných posledních místech v kategorii x-let vyskytuje již tradičně trojice Sharan, Galaxy a Alhambra. Můžeme se hádat, které z těchto aut je lepší :-)
několikanásobně vrátí říkáš? hmm >:D
Nedávno jsem sháněl pro rodinného příslušníka velké ojeté MPV (volba se zúžila právě na Sharan - Alhambra) a ze skušeností s dovozci vím, že rozdíl je minimální. Volba nakonec padla na Sharan, ale nebylo to kvůli ceně, ale pro požadovanou motorizaci a výbavu, kterou tento konkrétní vůz měl. Podívej se do bazarů, rozdíl v ceně není velký, je zhruba takový, jako jsi zaplatil navíc při koupi funglovky. U Sharanu platíš hlavně za značku VW.
S tvou logikou by byl tedy nevýhodný i nákup dvojčat Citigo a Mii ;-)
Seatem je cokoliv, co se pod jeho značkou prodává. Má snad Seat nějaký vlastní styl, tradici nebo historii?
Freemont má s Fiatem společné - nic. Auto z jiného světa, odlišné kultury a filozofie jako cokoli z původní produkce Fiatu.
Už jsi v tom seděl? Na to, jak je to auto zvenku velké, uvnitř byl dojem spíš opačný. Sedadla ve druhé řade jsou dost poddimenzována, takový C4 je má větší a výše posazené, o Scéniku ani nemluvě. Lehce archaické tvary interiéru taky nejsou nic moc. 125 kW je fajn porce, smůla, že není k máni pro čtyřkolku, o kterou nyní jde.
Chtít velké MPV, je problém vybrat. Nabídka není velká.
az taka katastrofa to nebude, ak by sa kupovalo len podla budcej zostatkovej hodnoty, tak by sme lietali len na vw, nastastie realita je ina. Nepoznam moc ludi co pri kupe auta riesi jehi predajnu cenu
Musím reagovat na nevýhodnost Sharanu vs Alhambra. Jelikož jsem zrovna dneska po 2měsíčním čekání (stihli to o měsíc dříve) dával příkaz k úhradě na Sharan TDI 125kw, manuál, tak vím, že nesmíte slepě věřit ceníkům.
Seat se na stejnou cenu jako VW, při výbavě Highline a několika doplňkům nedostal, papír snese všechno...
A to nemám žádné předsudky vůči Seatu, ale VW se určitě bude prodávat jako ojetý o něco dráž.
Booooože...... ty budeš bavič v áčkách, což? "Peníze vložené navíc na počátku se kupci při prodeji několikanásobně vrátí! Kdo zná, tak ví... " Tohle by mělo najít své místo ve skriptech na vysokých školách ekonomických..... 8-s
.... když už tady někdo toho Freemonta nakousnul, myslím, že srovnávací test auta výše vs. Freemont by byl mimořádně zajímavý. Jednak proto, že každé auto k uchopení kategorie MPV přistupuje trošku jinak a jednak už proto, že americký Fiat je sám o sobě předmětem mnoha zábavných diskusí....
každopádně Freemont se 120kW (4x4) stojí 710 tyček a podobně vybavená Alhambra (čili určitě ta nejvyšší výbava) se slabším motorem stojí 850.... ;-)
Přesně tak... Tito lidé se už od koupě Fiatu bojí toho,že se jim lidé budou posmívat a pak bohužel ragují agresivně při sebemenší zmíňce jména jejich značky... Autor samozřejmě nehodlal vstupovat na tenký led porovnáváním,kdo ze značek je vlastně svojí značkou,ale že Alhambra je prostě MPV a Freemont mutant mezi kombíkem a MPV...
A přemýšlel jsi někdy nad cenou, až to auto budeš prodávat, nebo jseš smířený s tím, že to auto kupuješ na doživotí? ;-) Samozřejmě že mnohem lepší investicí je Sharan!!! Peníze vložené navíc na počátku se kupci při prodeji několikanásobně vrátí! Kdo zná, tak ví... A kdo nezná,tak buď jen tlachá na diskuzních fórech,nebo jednou zaplače :-) Pokud by někdo argumetoval tím, že se mu Alhambra prostě líbí víc, tak to naprosto chápu, ale z ekonomického hlediska je to katastrofa...
Je to pekné. Dokonca by som povedal, že by som ju uprednostnil pred S-MAX/ Galaxy. Ale jeden nedostatok, kvôli ktorému si ho nekúpim (tak isto aj Ford) je, že nemá rezervu. Bez rezervy na takom veľkom aute ani na krok...
V článku je zmíněna nepravost Freemontu, ptám se tedy o kolik je pravá Alhambra? Kdo je víc Seatem a kdo víc Fiatem? Mám pocit, že to vychází nastejno. Ale u Seatu to nevadí, nicméně u Fiatu je nutno zmínit původ Freemontu i v článku o Alhambře :no:
europska fullsize mpv kategoria nema tolko zastupcou ako ine triedy,ale pokial ide o mna a jak hovorieva jeden diskuter >:-[] kupil by som ihned >:D podla mna je alhambra podarena/viac jak sharan/ ten seatovsky štyl dodava tomu autu šmrc a určitu lahkost pri impozantnych rozmeroch,aut vyššej strednej... alhambra som všetkym čo treba 2.0 tdi 125 kW je spravna volba pre rodinu a cena je tiež primerana