To zase není tak úplně, tedy vůbec pravda. Možná je to spíše dáno tím, že naše společnost je schopna prohřešky němců přehlížet a italů ne... po všech 2,0 TDI PD a 2,5 TDI by už tady žádné TDI, pokud by bylo italské, nemělo šanci bez přejmenování.
Souhlasím jenov oce si koupí neforemné auto se zastaralou technikou, protože zapadne do velkého stáda a splyne s davem blonďáků s modrejma očima čistá rasa
Ano to jméno je pouze uměle vytvořeno povahou němců, stéle trvá to co prohlásil Hitler že německá rasa je čistá a nejlepší, a tato demagogije je ve všem průmyslu a lidé začínají myslet fašisticky
Jaká fatální chyba!!!!správný krok neboť lepšího motoru ve s
Jaká fatální chyba toto může napsat zaostalec jako jsou němečtí výrobci kteří jenom kopírují a nic dokonalého nevymyslí, vždyť motory JTD montují až od roku 2008 a Fiat od roku 1998 to máme deset let pozadu hlavně že AUDI má náskok díky technice!!!!!!!!!!! Je promiňte já těm skopčákům ubližuji oni vlastě umí udělat plynové komory a válku!!!!!!!!!!!
já si také myslím, že v evropě má motor TDI trochu lepší jméno než turbodiesely od fiatu...ale zatím se to montuje jen do suzuki v indii a tam je jim to dle mého šumafuk... :yes:
PS. jinak diesely od fiatu dle mého rozhodně nejsou špatné...jen si v našich končinách o nich myslíme svoje...
Nehodnotím, zda je to dobře, či špatně technicky, konstatuji, jak se pravděpodobně zachová německý spotřebitel, když dostane informaci, že namísto TDI je pod kapotou Suzuki Fiat... :no:
Ad GTI: člověk, který se domnívá, že v 70 letech mohl Žigulem jezdit jen kovaný komunista, není můj přítel, ale bloud.
to ano...třeba ten 2.0 MultiJet co je ve Freemontu..by v Kizashi byl docela dobrý...i když já si myslím že pro suzuki kizashi není evropský trh primárním...spíš asijský a americký...a tam nafta moc nevoní...ale zase když by je to nic nestálo(nákup od fiatu) tak proč nezkusit trhnout i v evropě, dle mého kizashi je stylové a přiměřeně schopné auto jen ta očesaná nabídka je problém... ;-)
teď by mě jen zajímalo zda bude suzuki dostávat i nějaké větší diesely...do takového kizashi by se nějaký dvoulitr diesel jistě hodil...pokud chtěji v evropě prodávat v nějak rozumných číslech ;-)