Ekonomika
A.M.O.L.A.D.
0
100 000 ks rocne po dobu tri let, tedy celkem 300 000 ks.....
U Suzuki pochopili, s kým je rozumné spolupracovat. Teď ještě aby už definitivně ukončili nešťastnou epizodu s lidovozem. :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
teď by mě jen zajímalo zda bude suzuki dostávat i nějaké větší diesely...do takového kizashi by se nějaký dvoulitr diesel jistě hodil...pokud chtěji v evropě prodávat v nějak rozumných číslech 😉
To je fakt, navic fiatu by to nemuselo vubec vadit, v evrope v teto tride nic nenabizi. Takze takova dohoda by mohla byt realna.
to ano...třeba ten 2.0 MultiJet co je ve Freemontu..by v Kizashi byl docela dobrý...i když já si myslím že pro suzuki kizashi není evropský trh primárním...spíš asijský a americký...a tam nafta moc nevoní...ale zase když by je to nic nestálo(nákup od fiatu) tak proč nezkusit trhnout i v evropě, dle mého kizashi je stylové a přiměřeně schopné auto jen ta očesaná nabídka je problém... 😉
protože s motorem TDI by si ty vozy v Evropě koupili lidé, kteří si je s motorem od Fiatu nikdy nekoupí. :no:
Mám pocit, že proti Multijetům nenamítá nic ani náš společný přítel GTI, tak proč ta příkrá slova?
Nehodnotím, zda je to dobře, či špatně technicky, konstatuji, jak se pravděpodobně zachová německý spotřebitel, když dostane informaci, že namísto TDI je pod kapotou Suzuki Fiat... :no😒br />
Ad GTI: člověk, který se domnívá, že v 70 letech mohl Žigulem jezdit jen kovaný komunista, není můj přítel, ale bloud.
vela ludi netusi od akeho vyrobcu je motor pod kapotou ich auta, takze im to bude pravdepodobne jedno 😉
já si také myslím, že v evropě má motor TDI trochu lepší jméno než turbodiesely od fiatu...ale zatím se to montuje jen do suzuki v indii a tam je jim to dle mého šumafuk... :yes😒br />
PS. jinak diesely od fiatu dle mého rozhodně nejsou špatné...jen si v našich končinách o nich myslíme svoje...
PS. jinak diesely od fiatu dle mého rozhodně nejsou špatné...jen si v našich končinách o nich myslíme svoje...
To zase není tak úplně, tedy vůbec pravda. Možná je to spíše dáno tím, že naše společnost je schopna prohřešky němců přehlížet a italů ne... po všech 2,0 TDI PD a 2,5 TDI by už tady žádné TDI, pokud by bylo italské, nemělo šanci bez přejmenování.
V Suzuki jsou Fiatí diesely už dávno, ne jen teď.
V Suzuki jsou Fiatí diesely už dávno, ne jen teď.
Že by "lidé v Evropě" byli až TAK "povrchní"? 😄
PS: Zrovna v 4válcových dieslech Tdi (přece) NENí "žádný zázrak" 😉
PS: Zrovna v 4válcových dieslech Tdi (přece) NENí "žádný zázrak" 😉
Jaká fatální chyba toto může napsat zaostalec jako jsou němečtí výrobci kteří jenom kopírují a nic dokonalého nevymyslí, vždyť motory JTD montují až od roku 2008 a Fiat od roku 1998 to máme deset let pozadu hlavně že AUDI má náskok díky technice!!!!!!!!!!! Je promiňte já těm skopčákům ubližuji oni vlastě umí udělat plynové komory a válku!!!!!!!!!!!