Novinky
wolff
bravo...
Vyhlásili sme na auto.cz svatou válku AR? Vypadá to, že ano... Tak si to užijte... Vzhledem k prodejům AR u nás je to jistě užitečná práce a nejspíš (mě z neznámého důvodu) to někomu na hoře vadí, že se zde AR ještě vůbec prodává.
Kdo Vám tento úkol zadal..., tedy, už tak nějak nepředpokládám, že v redakci dělá jeden *** vedle ***a (co ani neumí anglicky bez schopnosti ctrl+c, ctrl+v, neboť jeho duševní schopnosti nejsou schopny učení elementárních znalostí), ale sem přesvědčen, že to co píšete píšete se záměrem...(notabene, pro Vás na rozdíl třeba od mne, Murphyho a nebo šášulky Barichela je to co tvoříte PRÁCE, nějak placená).
Takže... včerejší zpackaný nadpis, jste už opravili a teď zase tohle? Můžete si blahopřát, ale s takovými chybami, Vám na to stádo přestane skákat.... Jak asi bduete psát, až AR bude mít v nabídce víc než jen dva modely (a podle všeho to nebdue trvat douho).
Takže na závěr.. Ano Fiatu se nedaří, zejména AR, která stabilně 4 roky rok po sobě prodejně roste a ze všech značek koncernu Fiat (bez Chrysleru) je jedinou letos rostoucí značkou), což je bez pochyby se dvěma modely a s poklesem italského trhu výborný výsledek... Ale jinak ano... AR je úplně v . :yes:
Vyhlásili sme na auto.cz svatou válku AR? Vypadá to, že ano... Tak si to užijte... Vzhledem k prodejům AR u nás je to jistě užitečná práce a nejspíš (mě z neznámého důvodu) to někomu na hoře vadí, že se zde AR ještě vůbec prodává.
Kdo Vám tento úkol zadal..., tedy, už tak nějak nepředpokládám, že v redakci dělá jeden *** vedle ***a (co ani neumí anglicky bez schopnosti ctrl+c, ctrl+v, neboť jeho duševní schopnosti nejsou schopny učení elementárních znalostí), ale sem přesvědčen, že to co píšete píšete se záměrem...(notabene, pro Vás na rozdíl třeba od mne, Murphyho a nebo šášulky Barichela je to co tvoříte PRÁCE, nějak placená).
Takže... včerejší zpackaný nadpis, jste už opravili a teď zase tohle? Můžete si blahopřát, ale s takovými chybami, Vám na to stádo přestane skákat.... Jak asi bduete psát, až AR bude mít v nabídce víc než jen dva modely (a podle všeho to nebdue trvat douho).
Takže na závěr.. Ano Fiatu se nedaří, zejména AR, která stabilně 4 roky rok po sobě prodejně roste a ze všech značek koncernu Fiat (bez Chrysleru) je jedinou letos rostoucí značkou), což je bez pochyby se dvěma modely a s poklesem italského trhu výborný výsledek... Ale jinak ano... AR je úplně v . :yes:
Anonym
s lepším a kvalitnejěším interiérem byl správnej krok + nový motor V6 Pentastar - ano, fiat dostal dárkem hezký produkt, když v době kdy to kupoval, resp. začla probíhat první jednání s us vládou už dokončovaly vozy z ověřovací série poslední testy a vše bylo připraveno ke spuštění výroby.
No DaimlerChrysler AG se povedlo solidní dílo a Cerberusu pak jeho dotažení do finálové podoby 😄
No DaimlerChrysler AG se povedlo solidní dílo a Cerberusu pak jeho dotažení do finálové podoby 😄
Jako já si sice podle tebe můžu ten Lexaurin vzít (teda nevím an co by mi byl, mám nervy celkem v pořádku a pravděpodobně i inteligenci a peněženku v porovnání s lidmi v redakci), ale obávám se, že to jaksi nebude mít na kvalitu zdejších článků žádný vliv (která jde mimochodem hodně strmě dolů).
Celý článek je mi celkem u zadnice, dokonce sem ani neměl potřebu se vyjadřovat ke včerejší špíně, ale tohle: Cituji: "Je vidět, že přechod pod křídla Fiatu byl tím nejlepším krokem. Paradoxem je, že samotnému turínskému chlebodárci a jeho italským značkám (hlavně Alfě Romeo) se zrovna dvakrát dobře nevede". je prostě zbytečné a subjektivní (zvlášě v momentě, kdy sme redakci včera dokázali opak.