Technika
Bristol
0
bohužel však na to slyší mnoho lidí...ale zase není se čemu divit...u některých sériových chyb to může být pro řidiče a pasažéry nebezpečné...a osobně nechtěl bych být v kůži majitele takového vozu i když mě to vymění zdarma... 😉
Přejít do diskuze
No čeho také jiného. Tlak na ceny jsou enormní, co loni bylo neuvěřitelně tvrdé, je dnes již standardem a šetření se projeví s větší pravděpodobností. Navíc složitost aut je také jiná než dřív. Ale to nepíšu nic objevného.
Možná můj příspěvek vyzněl jinak, než jsem chtěl - na těchto svolávačkách nevidím nic pro značku kompromituícího. Jejich problém je medializace a její časté zneužití.
Možná můj příspěvek vyzněl jinak, než jsem chtěl - na těchto svolávačkách nevidím nic pro značku kompromituícího. Jejich problém je medializace a její časté zneužití.
Ve většině případů jde o závady u dodávaných dílů. Ty nikdo nevyloučí a nepomůže ani 10 let vývoje a testování.
Diskuze pod VW by vřela, tento příklad ukazuje, jak zbytečně.
Kazí se na autech a opravuje hromadně v rámci servisvisních intervalů ledasco, vychází to z principu rychlého vývoje a vychtávání much až když jsou auta na trhu, jen svolávačky jsou oficiální, až když autu hrozí, že by mohlo hořet nebo třeba přestat brzdit...
Kazí se na autech a opravuje hromadně v rámci servisvisních intervalů ledasco, vychází to z principu rychlého vývoje a vychtávání much až když jsou auta na trhu, jen svolávačky jsou oficiální, až když autu hrozí, že by mohlo hořet nebo třeba přestat brzdit...