Novinky
dost debi 1ní. Chápal bych to kdyby sama automobilka nabízela takové auto. Nehledě na to, že repliky racků se vyrábí prodávají u některých firem. A když si to udělá jednotlivec v jednom kusu tak mu ukážem.
Tento problém mi přijde podobný jako u revival kapel. Často fanoušci napodobují dosud existující kapely, které k nim mají různý přístup - některé je i podporují, jiné se je snaží potírat. Osobně bych asi zastával měkčí přístup.
A vlastnictví repliky (ve většině případů není ani technicky shodná s originálem, i když výjimky jsou - třeba dvě nejslavnější repliky Bugatti Royale) hodně vypovídá o přízemnosti majitele daného auta.
Chcete-li "starou" klasickou karoserii s moderní technikou, tak ani nic jiného nezbývá, tedy pokud nezničíte originál.
Jinak to, že to museli sešrotovat je v pořádku, porušili vlastnická práva. Nic víc nic méně.
Když by se ale čistě teoreticky začaly po ulicích producírovat mraky nekvalitních replik, klesne v očích běžných lidí i kvalita originálu, protože jednoduše často nepoznají, že nejde o originál nebo jim díky množství replik originál zevšední. Toť můj pohled.
[odkaz]