Technika
Stejné (podobné) HYBRIDy připravuje (má v pokročilé fázi) i Ferrari - to je prostě budoucnost...
PS: A je to otevřené auto + žádný Lotus = mně osobně by těch 1700 kg NEpřišlo až TAK "děsivých".. (skoro "výrazně") pomalejší Lamborghini Aventador je lehčí o 100 kg (a baterie a elektromotory NEmá) a tohle je na víc otevřené auto (= je/musí být těžší "z principu")
PPS: Ode mne Porsche 918 prozatím :yes: :yes: :yes:
PS: A je to otevřené auto + žádný Lotus = mně osobně by těch 1700 kg NEpřišlo až TAK "děsivých".. (skoro "výrazně") pomalejší Lamborghini Aventador je lehčí o 100 kg (a baterie a elektromotory NEmá) a tohle je na víc otevřené auto (= je/musí být těžší "z principu")
PPS: Ode mne Porsche 918 prozatím :yes: :yes: :yes:
Kdysi se tuning u výkonných aut dělal vymontováním katalyzátoru, v současnosti vymontováním filtru pevných částic a v budoucnu vymontováním půl tuny akumulátorů >😁
Supersport za 16 milionů vážící 1700kg? To je vtip? Chápu přínos elektromotorů při rozjezdech nebo v nízkých rychlostech a z hlediska spotřeby. Stojí ale za tu hmotnost navíc a komplikovanou konstrukci? Vždyť vypočítaný čas 7:22 pro objetí Nordschleife je sice rychlejší než čas Carrery GT, ale o 4s pomalejší než čas výběhové 911 GT2 RS!!! Nešlo by si připlatit za auto s vymontovanými elektromotory a baterkami? >😁 To už bych spíš snesl v supersportu od Porsche turbomotor než tohle "módní" řešení 😒
A co se týče toho, že je 918 kabriolet, tak vzhledem ke konstrukci karoserie to bude tipuju stený případ jako Zonda, kdy střecha dolů neznamená kila nahoru...
Ode mě zatím 918 :yes: akorát za kombinovanou spotřebu >😁