za 2,5mil to uz bude ve velice slusne vybave (nerikam plne), zvlast kdyz ty nejdrazsi priplatky (xDrive, automat, Mpaket) jsou vlastne v cene. Dulezite taky je ze je tam rozestup 600tis proti M5, to tu hodne lidi necekalo. Me ta cena prijde velice prizniva. ;-)
Za konkurenta M5 to nemoze povazovat ani WinDiesiel :-) Cena je to ale v kazdom pripade dobra. Konkurentom je podla mna skor 550i Xdrive, s M-paketom a pri porovnatelnej vybave mi tento naftak aj tak vychadza o malicko lacnejsi, cena je preto podla mne velmi zaujimava.
má přece i na benzín a je mu jedno kolik to žere. Uděluji si kýbl ventilků >:D . Pak ještě něco o malopiňdíkovcích v SUV a můžu s ventilkama na burzu. ;-)
Mylnou představou, že pokud mám na pořízení něčeho, musím mít zákonitě (do budoucna) i na případný dražší porvoz, poznal reálně nejeden "pracháč"...a je jedno jestli se jedná o auto, vnitřní bazén, zámek, letadlo/vrtulník...
Každý zkušenější člověk zvažuje při pořízení čehokoli i provozní náklady, "ušetřené" peníze je vždycky do čeho "dávat", bez ohledu na to, kolik jich kdo má. ;-)
s kupcem tohoto vozu. Když bylo Q7 V12 TDI tak tam se o určité exkluzivitě dalo mluvit, ale třikrát přeplňovaný šestiválec chrochtavec... za 2 milióny... to je tiramisu z Lučiny, uherák z kuřecího, kaviár ze pstruha... :no:
Vidíš Polreichu, a přesto třeba mně dává M 550d (za svou cenu), jako kombinace auta o motoru, větší smysl, než V12 TDI v Q7 (jo, být ten motor v aktuální A8, tak je to něco oooouplně jiného)., nehledě za až absurdní cenu za ni.
Tvými slovy je V 12TDI v Q7, něco jako parmská šunka v bábovce..., což je taky (svým způsobem) "exkluzivní" kombinace, kterou si skoro nikdo nekoupí... ;-)
Proc pitomcu? 550i by chtel (asi) kazdy, ale (asi) kazdy vi, jak je tezke se ji pak zbavit a (asi) kazdy take chape, ze to neni kvuli tomu, ze by to auto bylo spatne.