Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW M 550d, X6 M50d i X5 M50d stojí v ČR přes dva miliony

David Bureš
Diskuze (28)
Nejlevnějším BMW se vznětovým třílitrovým šestiválcem s třemi turbodmychadly je sedan M550d xDrive za 2.080.000 korun.

BMW zveřejnilo české ceny nových modelů s třílitrovým turbodieselem s třemi turbodmychadly pod kapotou. Zatímco nejlevnějším je sedan M550d xDrive, tím nejdražším se stává X6 M50d, které stojí 2.192.500 Kč.

X6 M50d je tak o rovných 100 tisíc korun dražší než X5 M50d. M 550d v praktičtější variantě Touring je nabízeno za 2.155.000 Kč, stojí tak o 75.000,- více než M 550d sedan.

Ve všech případech jsou tyto modely levnější než ekvivalentní benzinová BMW s logem M, a to o více než půl milionu korun. Největší rozdíl je mezi X5 M a X5 M50d, prvně jmenovaný je prodáván za 2.765.000 Kč, což je dokonce o 672.500 korun více než v případě X5 M50d.

Tato trojice automobilů se shoduje svým motorem, kterým je delší dobu očekávaný, nově vyvíjený vznětový řadový šestiválec s třemi turbodmychadly a vstřikováním common-rail. Agregát o objemu 2993 cm3 je naladěn na 280 kW (381 k) při 4000–4400 min-1, vrchol točivého momentu 740 Nm je dostupný při 2000–3000 min-1.

Motor bude v těchto modelech kombinován s osmistupňovým automatem a systémem pohonu všech kol xDrive. Spotřebu paliva pomáhá snížit funkce Auto Start-Stop a mód Eco Pro.

Ve výbavě automobilů nechybí typické prvky od divize M GmbH, automobily tak mimo jiné budou mít sportovně nastavený podvozek. M550d xDrive Touring a X5/X6 M50d pak mají na zadní nápravě vzduchové odpružení.

Nijak nepřekvapí ani design aut, v jejich výbavě nechybí M paket. Automobily tak mají agresivnější přední nárazníky nebo aerodynamická zrcátka, vzadu však není čtveřice kulatých výfuků, nýbrž dvojice lichoběžníkových. BMW M550d a X5 M50d mají standardně 19palcová kola z lehkých slitin, X6 M50d je obuta do větších 20palcových kol. Také uvnitř se objevují detaily s logem M, ať už sportovní kožený volant, čalounění využívající alcantaru nebo prahové lišty s nápisem M50d, popřípadě M550d dle daného auta.

BMW M Performance - technické údaje nabízených modelů
ModelX6 M50dX5 M50dM550d xDrive TouringM550d xDrive
Převodovka8A8A8A8A
Zdvihový objem [cm3]2993299329932993
Válce/ventily6/46/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]280/4000-4400280/4000-4400280/4000-4400280/4000-4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]740/2000-3000740/2000-3000740/2000-3000740/2000-3000
Max. rychlost [km/h]250250250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]5,35,44,94,7
Komb. spotřeba [l/100 km]7,77,56,46,3
Cena [Kč]2.192.500,-2.092.500,-2.155.000,-2.080.000,-

David Bureš
Diskuze (28)
Avatar - Machýrek
31. 3. 2012 11:10
Re: Hrozně rád bych se seznámil...
Proc pitomcu? 550i by chtel (asi) kazdy, ale (asi) kazdy vi, jak je tezke se ji pak zbavit a (asi) kazdy take chape, ze to neni kvuli tomu, ze by to auto bylo spatne.
31. 3. 2012 09:13
Re: Hrozně rád bych se seznámil...
Věřím tomu, že se najde spousta pitomců, co si to koupí... Nafta přece spoří s každým km:-)
31. 3. 2012 09:11
Re: Hrozně rád bych se seznámil...
V12 TDI je obrovská kráva, která má smysl v obrovském autě... určitě ne v A8...
31. 3. 2012 09:11
Re: Překvapení
Posadil bych tě do 550d a potom do M5 a ty bys mi řekl, co na tebe udělalo větší dojem... když dva dělají totéž, vůbec to nemusí být totéž...
Avatar - Machýrek
31. 3. 2012 00:32
Re: Kdo má na takové auto,
Pokud preferujes milenku na cely zivot, tak ano, ale jestli rad holky stridas, budes pak pri rozchodu brecet ;-)