New York 2012
To není úplně přesné. Řízení zadní kol bude mít jen předokolka, zatímco SH-AWD bude mít zase jen torque vectoring. Zkombinovat to nedává smysl, to by bylo jako mít na kole dvoje řidítka.
Ale jinak souhlasím, rekuperace v každé zatáčce, projížděné i pod plným plynem, to je prostě geniální jak z hlediska dobíjení, tak jízdních vlastností a dnes to nikdo jiný nedokáže.
Ono to v článku nezaznělo, ale i předokolkové PAWS bude unikát - dneska už natáčí zadní kola kdekdo (BMW, Lexus, Renault), ale synchronizovaně. Jak ukazuje závěr videa, u RLX bude každé kolo řízeno nezávisle, což posune jízdní chování zase trošku dál.
RLX bude famózní stroj, snad nebudou s Legendem v Evropě moc dlouho otálet. :yes:
Ale jinak souhlasím, rekuperace v každé zatáčce, projížděné i pod plným plynem, to je prostě geniální jak z hlediska dobíjení, tak jízdních vlastností a dnes to nikdo jiný nedokáže.
Ono to v článku nezaznělo, ale i předokolkové PAWS bude unikát - dneska už natáčí zadní kola kdekdo (BMW, Lexus, Renault), ale synchronizovaně. Jak ukazuje závěr videa, u RLX bude každé kolo řízeno nezávisle, což posune jízdní chování zase trošku dál.
RLX bude famózní stroj, snad nebudou s Legendem v Evropě moc dlouho otálet. :yes:
Co jineho take ocekavat od spickoveho vyrobce 😉 Design Acury se mi zacina libit cim dal vice, treba ILX je rovnez nadhera
Jen cekam na neci vyron, ze to nema turbo >😁 :no: 😉
Jen cekam na neci vyron, ze to nema turbo >😁 :no: 😉
Opravdu to vypadá na naprosto skvělý podvozek. Ale možná nebudu sám, komu je smutno za nepřekonatelnou estetikou "předposledního" Legendu (poslední generace před faceliftem). Ten vůz měl uchvacující exteriér i interiér...
technika je nářez, zejména podvozek - samostatně řízené každé kolo i v zadu a zároveň distribuce točivého momentu od SH-AWD. Otázkou je, zdali se chytne design.
V té době testéři popisovali šok, když je auto pod plynem "vtáhlo" do zatáčky bez jakéhokoliv náznaku nedotáčivosti...