Čtrnáctideník AutoTip přináší v aktuálním vydání informace o chystaných modelech Škody. Vedle Fabie je to třeba i velké SUV, které by se mohlo jmenovat Snowman.
jo jenže ty jako tupec neuvažuejš následující:
1) octavia šla s cenou DOLŮ - i proto už se všichni těší na RAPIDA, aby vyplnil díru a Octavia MOHLA jít trochu "výše" samozřejmě v další generaci to nebude tak "nápadné" :-)
2) Tour, jako předfacelift se započítává zvlášť, nebo DOHROMADY? :-)
3) u SUPA NEPŘEKVAPUJE, když SUP II je asi 1000x hezčí než SUP I (není to "Stejně vypadající" - měl stejně hnusný světla jako OI, ale "větší" - asi jako Passat s logem Škoda:-)) - a o pár set tisíc dražší Octavia :-D" nemlvuě o motorech :-) navíc je zde COMBI a PASSAT má silnou konkurenci východně od Deutschlandu že :-) TAKŽE??? :-)
4) no, kdo by jen kvůli proporcím na šířku volil "Fabii I" kde by ale na délku si SKORO VZADU NESEDL, a vepředu i vzadu MĚL HLAVU až NA STŘEŠE :-) tak je u mě BLB :-) a to nemluvě o MOTORECH :-) HTP bylo POSÍLENO, technicky DOLADĚNO, některé jeho kosntrukční vady Upraveny, spotřeba šla mírně dolů, živost a výkonnost ve "vyšších rychlostech" je TAKY o maličko lepší než u první generace.... a nemluvě o dalších starých 1,4, 1,6... a tak dále.... a TSI má sice nějaké mouchy, ale tam je to asi jako s "acerem" :-) dělá se jich tolik, že pár jich ovšem "klekne" :-) taky se to ale "vychytá že" :-) přece jen je to motor mající "pár let" :-):-!
Sedím si tak na větvi,čekám že Darwinova teorie zapracuje a já vztyčen na zadní skočím dolů a půjdu pěšky.Ale nač pospíchat,když bych po chvilce uviděl "novou" Fábii,která na stromě zjevně pobude déle,jak já...... :no:
Souhlasím. Zepředu by Fábka konečně vypadalo jako auto. Zadek na těchto skicách je opravdu děsný.
Každopádně, když by Schade pozměnila zadní partie a kompletně předělala ten hnusnej interiér, kterej je dnešních modelech, tak bych možná i začal o Schade tvrdit, že má co nabídnout. :-!
No, vypadá zajímavě, ALE, když se podívám na tento pohled, jsem upřímně řečeno zděšen jak nic neladí proporčně .. zdá se mi to? [odkaz] Zadek je strašně vysoko, ty kola jsou hrozný, víko kufru, ty "jedničkový" zadní lampy... prostě jako celek mi to ale ani trošku nesedí.
Z tohoto pohledu [odkaz] už můžu jásat, zde je vše téměř ok.
Oproti súčasnému modelu Fabie je to Vasilisa Prekrásna
Nájsť pekný malý hatchback - tak to je fest problém. So súčasnou Fabiou je to to isté. Jedinou jej krásou je účelnosť. Ale ak by nová Fabia vyzerala aspoň trochu ako auto na fotkách, tak by sa razom stala Vasilisou Prekrásnou v tejto triede.
No, tak tady bych nebyl tak optimistický - původní fotomontáž Citigo neměla s realitou skoro nic společného (tedy co se nového čumáku týče) a také to někteří vydávali za skoro hotovou věc...
ty zase pletieš jablká s hruškami..osobne si myslím, že to robíš naschval :-) 500ka je predsa malá nie lacná a nepraktická imidžovka, predalo sa jej za rok 2011 196800..na takto koinfigurované auto to úspech je...porovnávať to s autom zameraným na bežnú skôr menej majetnú rodinu (Fábia) je holý nezmysel..
Nechci se tu pouštět do opětovné a zcela zbytečné diskuze na téma poruchovosti TSI motorů, ale z globálního hledika na tom nejsou nijak hůře, než obdobná konkurence. Týdně se těch motůrků nabouchají tisíce. To je to poslední, čeho bych se bál.
To je taky tak trochu diskutabilní. Ty "skvělé" motory, (ač se vyrábějí poměrně dlouho), mají problémy s rozvodovým řetězem a je úplně jedno, že v celkovém počtu se chyby objevily pouze u malého % z nich. Pravděpodobnost, že si koupím auto s motorem jenž má konstrukční chybu, tu prostě je. Proto se taky šušká, že se Škoda vrátí ke klasickému rozvodu řemenem. Např. 1.4 TFSI skvělý motor je, ale kolik lidí si koupí Fabii RS? Potom je tu sázka na jistotu, a to je Fabia v dieselu, ale ten je do malého, agilního hatchbacku, (u kombi jsem ochoten o dieselu diskutovat) nesmysl.
Ak je toto finale, tak to je riadny mutant.
Nieco na sposob karikatur: [odkaz]
s neproporcionalnymi prvkami a tie kolieska z konskeho povozu to len dokresluju.
... a tento paskvil bude zase dakto pomyleny volat 'nadcasovy dizajn'.
neboli taková Mission L na X způsobů. Každopádně lepší než ta současná Fabia alá krabice design, ale konkurence typu Rio, Polo, Ibiza ad. je už dnes úplně někde jinde.
Kam ta Škodovka na ty jména chodí? Yeti a Snowman, hmm >:D
Přesně tak, v tom s tebou souhlasím, máš-li na mysli pitomosti prázdné hlavy typu Bobíka: "Já jenom, že v civilizované Evropě korejské křápy nikoho nezajímají."
Takže pokud čteš, tak s ním tedy určitě souhlasit nemůžeš... Výroky oněch lidí z konkurenčních automobilek jsou toho jasným důkazem...
Hyundai! >:-[]
(A neříkej mi, že i oni šéfové od konkurence mají prázdné hlavinky!) >:D
Prodeje nové Fábky jsou víceméně na stejné úrovni jako byla první generace. Jenže třeba prodeje oktávek se vůči původní generaci zdvojnásobily, u Superbu došlo mezigeneračně k pětinásobnému zvýšení prodejů. Jasně, velkou roli hrají "nerozvinuté" trhy, kde se auto velikosti Fábky neprodávají vůbec.
Ale zaznamenal jsem víc názorů "kdyby se dnes vyráběla ta starší Fábka, tak bych o ní uvažoval, ale tenhle hnus se mi nelíbí". Já mezi ně patřím taky ... a navíc v nabídce benzínových motorů nevidím nic, co by stálo za koupi.
Tak dlouho někdo kreslil fabii, až z ní udělal cee'da. Pominu-li ten čumák, tak je to korea jak vyšitá. A ta červená barva to jen podporuje... No, snad to tak nakonec vypadat nebude...
Optikou toho, že je to v podstatě více naleštěná panda s lepší marží, 500 je prodejní šlágr. Tím spíše, že prodejně za tím výchozím modelem nijak drasticky nezaostává. Smutné je spíše to, že aktuálně je to asi to nejlepší a pro zákazníky nejatraktivnější, co může Fiat pod svým vlastním logem nabídnout.
Ale jestli chceš srovnávat tuctová auta bez ohledu na segment, tak tu fabii v rámci značek Škoda a Fiat porovnávej s pandou, tam se ještě můžeme bavit o nákupu value for money (i když jinak velké money).
Ber to tak, že člověk, který to auto na vlastní oči viděl, popsal grafikovi hlavní markanty vozu a ten z něj udělal splácaninu, která se podobě nové Fabie docela dobře přibližuje. A to je celé. ;-)
Tobě přijde jako úspěch, že fabií se v Evropě prodá 165 000 ročně a pětistovek "jen" 156 000? No já bych to tak nepopsal, když navíc zvážíš, že punta se prodalo 220 000 kusů. Ale možná to porovnáváš podle ceny, co já vím... Ale je fakt, že místní prognostici Fiatu věští často takovéto prodejní propadáky.
EDIT: Pro pořádek uvedu, že cituji tato čísla: [odkaz]
Bol som celkom zaskočený, keď sa na slovenských, českých a aj nemeckých stránkach ( iné pravdupovediac nesledujem) objavil tento návrh dizajnu novej malej Škody a všetky média sa o ňom vyjadrujú ako o hotovej veci,ktorá zo Škodovky unikla. Zarážajúce je, že každému, kto si porovná už len symetriu bočných okien na ktorých je zjavné , že sú absolútne rozdielne musí byť jasné , že je to len nepodarený návrhársky pokus hlboko pod úroveň dizajnérov Škody. Preto nechápem , prečo na takých stránkach ako auto.cz tomu vôbec dávajú priestor. 1.4 už predsa tohto roku bolo ;-\ :no:
Uz jenom to, ze jak tady lidi tahaj Golfa pod jakykoli clanek, nekteri zacinaj tahat i Hyundai do prispevku pod clanek o Skode, neco vypovida o postaveni a ambicich Hyundaie.
To, ze to dela topper a jeste par jeho privrzencu, normalni je, ale kdyz to dela i sam Strejda, kterej do ted jen rejpal, ale nikdy nezacinal, tak asi ma plne kratasky, kdyz uz preventivne musi kopat do korejcu. A bude je mit plne cim dal tim vic...
Je nesmysl se na ni tak dívat. Nabízí slušnou paletu výborných motorů, verzi kombi, to se v této třídě zase tak často nevidí a přidává i solidní možnosti konfigurace. Celkově je to auto povedené, nebýt té disproporce, chyby by se hledaly těžko.
Proč ne?
Mířím tím spíš na zdejší pomatence, kteří považují pětistovku za prodejní šlágr, ale v provnání s postkomunistickou automobilkou z východního bloku a jejího donedávna nejmenšího modelu, to zase taková sláva, jak jde vidět, není. ;-)
Naproti tomu se jejich informace potvrdily v tolika případech, že jiná média vypadají vedle AutoBildu jako banda amatérů.
Čili není podstatné, zda se dvakrát, třikrát v předpovědích zmílili, ale je podstatné, že ve SROVNÁNÍ s jinými jsou mnohem úspěšnější.
Mimochodem, WinDiesele, moje poznámka se nevztahuje k vůbec žádnému údaji o technice nové Fabie, nýbrž k obrázku, který byl zde reprodukován... Ale stále mnoho * se jaksi pokouší za každou cenu polemizovat, i kdyby to mělo být o koze, že? Hanba všem, co používají net jako místo vhodné pro ranní (večerní) blití.... :-(
>:D >:D >:D to víš, že nezajímají, ony se jich DOKONCE BOJÍ, chlapče!
Evropské automobilky se bojí korejské konkurence!!!
--- "Považujeme firmy Hyundai a Kia za velmi vážné konkurenty, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a silní konkurenti," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky GM.---
--- "Hyundai bude s Volkswagenem soupeřit o titul největšího výrobce automobilů na světě. Ne v tomto nebo příštím roce, ale rozhodně ve středně dlouhém období," uvedl analytik Frank Schwope ze společnosti NordLB. ---
--- Hyundai tvoří společně s dceřinou firmou Kia pátého největšího výrobce automobilů na světě. V Evropské unii tato dvojice představuje z hlediska prodeje největší asijskou automobilku, napsala agentura Reuters. ---
--- "Jsou dost agresivní po celé Evropě. Jsou jedním z našich největších konkurentů," uvedl šéf evropských aktivit největší japonské i světové automobilky Toyota Didier Leroy. ---
porovnávať predaje 500ky a Fábie je uplne od veci, sú to za 1. autá z iných segmentov , za 2. určené pre úplne inú cielovú skupinu zákazníkov...3. cenovo 500 začína inde....keď si si zobral zase na mušku Fiat tak to porovnaj z predajmi Punta (rovnaký segment) za rok 2011 (283,248) verzus Fabia (266,800)...ak je teda Fábia pomerne úspešná o čom nikto nepochybuje, aké je Punto?
Koukám, že nějaký podprůměrný grafik zasedl v redakci k PC, vyřezal světla z MissionL a nalepil je na všechna možná auta >:D
PR dobré, pravdivost a hodnota je však 0 ;-)
Tak sa pozri na predaje napr. Rio versus Polo alebo Sportage versus Tiguan a porovnaj to za posledne 4 roky, napr. tak v Rakusku a budes vidiet, ze HY/Kia je pre VW uz davno VAZNYM superom.
Konečně trošku odvážnější dizajn dorazil i do škodovky. Je to velmi pěkné auto. Také je jasné, že je to jen koncept a to se bude od seriovky bohužel hodně lišit. Doufám, že se ve volku pochlapí a nechají to tak :-)
Jak napsal pred par dny nejaky Vlado: "Prej ,,odhalil". Tak milí pánové redaktoři, takové ,,odhalení" by ve photoshopu zvládlo malé děcko. Mimochodem, já už novou Fabii viděl, vzhledem k tomu, že pracuji na jejím vývoji. Teď je celé auto teprve ve fázi koncepčních vozů, což znamená, že na sérii si ještě hezky dlouho počkáte...a takhle nevypadá"
No konečně... mnohem hezčí než poslední (současná) generace... Hezčí "kukuč" (ty užší, obdélníkového charakteru světlomety), ale i "pozadí"... ! No, kéž by to tedy nakonec nějak tak aspoň vypadalo...
Nesouhlasím. Mnohokrát se jejich informace, které si vyfabulovali nevím jak, nepotvrdily nebo byly zcela nepravdivé - například jako ty o motorech Renault v Mercedesu A - které se tam jaksi nedostavili a jsou tam motory Mercedes....
vymyslelo ten kus plechu vedle okna zadních dveří? To je teda zase "prvek" jak u Roooomsteru ta netrefená linie bočních oken, které doteď ve Schóda-daz-autó nikdo nevšiml. :*)
Mám několik důvodů věřit AutoBildu:
a) vždy mají nejpřesnější informace o nových modelech (nejen německých...)
b) obrázek ukazuje Fabii tak, jak si jí zákazníci oblíbí = malá Octavia
Proč malá Octavia: přece jde o to, aby auto opůsobilo velmi solidně, mělo co největší možné rozměry (včetně šířky) a působilo dostatečně reprezentativně (v rámci své třídy). Musím se smát zdejším odborným názorům na to, že tenhle nebo tamtem prvek je převzatý z toho (nebo zase jiného) modelu... Nakreslená Fabia působí jednoznačně škodvácky, tvar zadního bočního okna je shodný s řešením novému Rapidu (Mission L) včetně předku a zadku.
Podle mě jde o naprosto skvělý výstup práce týmu slovenského designera Jozefa Kabaně, za který si zaslouží velký potlesk. VELKÝ!
Fabii konečně čeká stejně skvělá budoucnost, jakou jí už dnes ukazuje Octavia. A škodovka tímhle počinem odstraňuje největší negativum své dosavadní modelové (designové?) politiky,
Ohledně světel - koukni se, jak vypadá Mission L. Má tak malá světla? Ne. Tohle je jen domněnka kohosi, kdo vzal čumák Vision D a připlácl ho na hatchbacka, takhle Fabie vypadat nebude.
Ten zadni brzy klesajici C-sloupek je teda pecka, vylozene se hodici k autu od ktereho se ocekava hlavne ucelnost. Jde jen o jasnou splacaninu z prvky Mision L. Prijde mi to jak trochu ohranacena stara A3 [odkaz] Ty casaky je skoda kupovat :no: I technicky je to slabota.
Kdyz na to tak koukam, tak se mi uz ten design (prvky Mision L) nejak okoukal a to to ma vyjet az 2014. Nova 208 vypada na fotkach mnohem lepe, rekl bych uzasne, povedena novinka, ktera bude v prodeji o rok drive :yes:
U Skody maj problem prijit s designem na dalsich 5let. To zas vypada na karu, ktera bude pri uvedeni zrala na facelift jak Fabka II ;-)
Nakonec se zjisti ze Fabka III bude jen zkraceny Rapid, jinak to u techto lowendu Skody nevidim ;-) Co jineho taky cekat po uvedeni Leona nebo Toleda nebo co to bylo za lowenda. Kdaz ma FIII vyrust a Rapid ma byt mensi nez Octavka ;-) Tipuju to na 80% stejnbych dilu ;-)
"Šachová partie koncernů VW a Hyundai/Kia pokračuje." >:D >:D Já jenom, že v civilizované Evropě korejské křápy nikoho nezajímají. Dokonce i v Rumunsku se to moc neprodává. To jenom tady, v banánové republice, se hraje taková hra, nasypte miliardu do reklamy a...to by v tom byl čert, že ten koncern neporazíme.
Predevsim nechapu, k cemu je dobry u B-segmentu kufr 350l... jestli rozmery porad takhle porostou, tak se bude zakladat stale vice kategorii, aby taky existovaly mala auta
S tím kouzlením s objemem kufru to je jako se spotřebou. U Superbu je kufr dlouhá nudle u japonského kombíku je kufr stejně dlouhý, ale mnohem širší a stejně má v papírech o 100 litrů míň. Výška kufru zase tak důležitá není.
Rozhodne to neni tim, ze by byla kdovijak dobrym autem... soucasna generace je pouze pro firmy, naivni cesky a jiny vychodni lid a pak takly pro sebetryznitele...
A to je dobre :yes: Mozna ze i ja se do budoucna dostanu do faze, kdy zapomenu na znacku, kterou preferuji a zacnu premyslet o "ceskem" aute.
Musim rict, ze tahle Fabka vypada opravdu dobre :yes: Ale vazne nevim jak tam chteji dostat tech 350l (bez rezervy a na zadnich mistech prostoru jak v O1 - ne dekuji, zkuste to jinak)
Traktor má také velká kola, takže má podle tebe lepší jízdní vlastnosti a působí sportovně?
Tahle piksla do výroby nepůjde, protože je příliš odporná. Připadá mi, jako by tvar skutečného vozu někdo (se silným ukrajinským přízvukem) popisoval do telefonu a podprůměrný kreslíř to podle toho popisu namaloval. :no:
Co se vám nelíbí, druhým se líbí. Velká kola působí sportovně a pozitivně na jízdní vlastnosti, nevymetají tolik, u nás všude běžné, díry. Poku dnes malá světla dokáží svítit jako dřívější velké paraboly, není důvod, aby byla velká.
Fabia se dobře prodává proto, že je to vynikajícím marketingem výborně podpořené, průměrné auto. Je to to samé, jako když se v minulosti prodával Brouk, nebo Corolla. Zas až tak výjimečná auta to nebyla, ale prodávala se dobře proto, že dobře odvedla svou práci, ne proto, že by byla až tak dobrá. Neúspěch Škody by si přál jen idiot, to ale neznamená, že Fabia je to nejlepší co dokáže segment nabídnout.
asi tak... myslim si, že kdyby škodovka pustila info do nějakýho časáku, tak to bude svět motorů (ostatně jako to bylo s projížďkou ve vision D). A podle mě má Kabaně poslední možnost udělat z fobie hezký auto. Když se nepovede ani tahle generace, tak už je fabka zatracená >:D
V autotipu to budou asi samí velcí showmani. Ale díky velkému Snowmanu, "to by mohl vymyslet snad jen idiot, když už je tu název yeti, což je celkem dobrý" a nějakému ani ne moc povedenému paskvilu na obálce. Myšleno to foto "fabie". Si udělají větší prodejní koláč. Moc se mi nechce věřit ani, že by viděli nějakou skicu jako základ pro toto.