Další páčka (maličká) pod volantem opravdu nebyla nijak super řešením. A dlouho si na to člověk musel zvykat.
Za mě jsem rád, že je pryč a vrátili se k starému osvědčenému voliči na tunelu.
Jsem toho názoru, že i kdyby bylo řešení sebevíc horší (čím teď nebráním opravdu hloupé řešení BMW), tak je mou povinností řidiče se s vozem před jízdou seznámit a pak vyjet, aby nemohlo díky takovým prkotinám dojít k havárii. Automobil byl k provozu schválen, takže chyba je opět a jen v lidském faktoru, dvakrát podtrženo, že jde zase o "chytrolíny" v USA.
Ano, je možná trochu mimo, ale náhodou asi nebude, že všelijaké podobné zprávy o záměně pedálů, převodových stupňů, a já nevím čeho všeho, přichází z USA.
Neřekl bych, že je to mimo... To je holt podpora domácího trhu... Musíme trochu ukázat, jak jsou ty evropská a japonská auta špatná, nebezpečná a dát dostatku lidí záminku k soudům. Četli jsme snad poslední dobou něco špatně do vlastních řad amerických automobilek? Nevzpomínám si...
Ja nevim, skoly nemam, ale pokud je celej clanek o volici prevodovky, docela bych uvital jeho detailni fotku namisto 15ti zbytecnych fotek exterieru....