Má smysl M6 při parametrech 650i??? Nemá..... prostým čipem máte 500koní + ....
Mig_35
0
parametry jsou jedna věc, druhá je nastavení podvozku, které bude určitě jiné...
MarTin1
0
Jistě, bude to tvrdší a do Prahy pěkně na hnědáka a použiješ to pouze na kvalitních silnicích. Bavím se tady o výkonech v regulérním provozu 0.1 max 0.2 rozdíl je zanedbatelnej. Nemíš zapomenout, že je taky o skoro 400tis levnější???... ale M6 je M6 to jo...
_MT_
0
Mko bude nejspíš mít konvenční pneumatiky místo RF. Důsledek je krásně vidět při porovnání M5 a 550i. RF jsou mor. Podvozek nejspíš nebude (výrazně) tvrdší než M paket. Sportovnost není o tvrdosti, k té spíš dost přispěje těžký motor. Pokud jde o rozdíly, tak je to spíš o převodovce, nastavení posilovačů, váze řízení atp.
fOE
0
jeste stale aktualni M3 E92 byla s adaptivnim podvozkem hodnocena lepe v prejezdu nerovnosti a to na R19 nez klasicka rada 3 na standartnim podvozku a "jen" na R18. Clovek co si mysli ze dozene M6 cipem 650i nevi o cem mluvi. ///Mka obecne nejsou o motoru (ikdyz to byli vzdy famozni kousky) ale o podvozku 😉
Nehlede na jinej rozchod, lehci disky, jine brzdy(!) atd.
Anonym
0
M6 bude mat navyse namiesto 8 stupnoveho automatu dvojspojku ako M5, a to je tiez poriadny rozdiel...
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
0
Motor M má naprosto jinou konstrukci přeplňování
Machýrek
0
No a v 2014 resp. v ramci FL to nacpou i do F10... :yes:
Nehlede na jinej rozchod, lehci disky, jine brzdy(!) atd.