Jistě, bude to tvrdší a do Prahy pěkně na hnědáka a použiješ to pouze na kvalitních silnicích. Bavím se tady o výkonech v regulérním provozu 0.1 max 0.2 rozdíl je zanedbatelnej. Nemíš zapomenout, že je taky o skoro 400tis levnější???... ale M6 je M6 to jo...
Mko bude nejspíš mít konvenční pneumatiky místo RF. Důsledek je krásně vidět při porovnání M5 a 550i. RF jsou mor. Podvozek nejspíš nebude (výrazně) tvrdší než M paket. Sportovnost není o tvrdosti, k té spíš dost přispěje těžký motor. Pokud jde o rozdíly, tak je to spíš o převodovce, nastavení posilovačů, váze řízení atp.
jeste stale aktualni M3 E92 byla s adaptivnim podvozkem hodnocena lepe v prejezdu nerovnosti a to na R19 nez klasicka rada 3 na standartnim podvozku a "jen" na R18. Clovek co si mysli ze dozene M6 cipem 650i nevi o cem mluvi. ///Mka obecne nejsou o motoru (ikdyz to byli vzdy famozni kousky) ale o podvozku ;-)
Nehlede na jinej rozchod, lehci disky, jine brzdy(!) atd.