Novinky
Machýrek
0
No a v 2014 resp. v ramci FL to nacpou i do F10... :yes:
Přejít do diskuze
M6 bude mat navyse namiesto 8 stupnoveho automatu dvojspojku ako M5, a to je tiez poriadny rozdiel...
jeste stale aktualni M3 E92 byla s adaptivnim podvozkem hodnocena lepe v prejezdu nerovnosti a to na R19 nez klasicka rada 3 na standartnim podvozku a "jen" na R18. Clovek co si mysli ze dozene M6 cipem 650i nevi o cem mluvi. ///Mka obecne nejsou o motoru (ikdyz to byli vzdy famozni kousky) ale o podvozku 😉
Nehlede na jinej rozchod, lehci disky, jine brzdy(!) atd.
Nehlede na jinej rozchod, lehci disky, jine brzdy(!) atd.
Mko bude nejspíš mít konvenční pneumatiky místo RF. Důsledek je krásně vidět při porovnání M5 a 550i. RF jsou mor. Podvozek nejspíš nebude (výrazně) tvrdší než M paket. Sportovnost není o tvrdosti, k té spíš dost přispěje těžký motor. Pokud jde o rozdíly, tak je to spíš o převodovce, nastavení posilovačů, váze řízení atp.
Jistě, bude to tvrdší a do Prahy pěkně na hnědáka a použiješ to pouze na kvalitních silnicích. Bavím se tady o výkonech v regulérním provozu 0.1 max 0.2 rozdíl je zanedbatelnej. Nemíš zapomenout, že je taky o skoro 400tis levnější???... ale M6 je M6 to jo...