ty si zase odborník, v Bolce se samozřejmně pracuje taky o víkendech i o prázdninách, kromě celozávodní dovolené na přelomu července/sprna z důvodu invetury, což dělá každá automobilka. Opel je německá značka, i když spadá pod GM, jako je Škoda česká značka, i když spadá pod VW atd..
Ale je velmi zaujimave, ze sami nemci ju moc ako nemecku znacku neuznavaju. Pracujem dokonca s niektorymi s Hessenska a vobec necitia, ze by to bola ich nemecka znacka. Dokonca vraj uz i vlada v Hessensku sa vzdala vozidiel Opel potom, co asi pred vyse rokom skrachovali rozhovory s GM o predaji. Sice je tych par ludi, ktorych odtial poznam ziadna reprezentativna zlozka, predsa je ich len viac a vsetci do jedneho maju robnaku mienku: Opel nie je nas (teda nemecky).
Je to tak, taky jsem tím byl překvapen. Opel a částečně ani Ford neberou Němci zdaleka tak "za vlastní" jako VW, BMW nebo Mercedes. Prostě si uvědomují jejich americké vlastníky a u Opelu asi i nedávné velké problémy a ochotu značky opustit továrny v Německu.
Prenaset vyrobu jednoho vyrobniho zavodu z Nemecka do Polska a GB.. budiz, ale zadna slava. Tohle Opelu stacit nebude. Kdyby zprava dne znela, ze komplet Nemecko zaviraji do horizontu 5ti let a vyroba se stehuje do Maroka, Indie, Iranu a Ciny, tak bych jim dal jakous takous nadeji na preziti.
S takovou Opel nasleduje scenar Saabu. Davam jim tak 5 let do krachu :-! .
to ze se dobre prodavaji je jedna vec, to jestli z nich maji aspon nejaky zisk je druha vec. Vyrabet celkem levna auta v drahem Nemecku mi zrovna jako moc chytry napad neprijde. A objem vyroby Opelu klesal i kdyz se auta jakz takz kupovala, ted jak je recese...