Ekonomika
Udělejte malý "krůč(íč)ek" od (BMW) 5 k (Alpina) B5 a to "téměř" můžety "vynechat/vypusti" 😉
Aneb s audi na VWěčné časy a nikdy jinak 😉
PS: Hodně s tím určitě také "hne" novinka modelového roku 2013 - 2.0 Tdi 100 kW a k tomu "plněodpovídající" partner, technický skvost a VWzor spoooolehlivosti jménem MULTITRONIC :yes: 😄
PS: Hodně s tím určitě také "hne" novinka modelového roku 2013 - 2.0 Tdi 100 kW a k tomu "plněodpovídající" partner, technický skvost a VWzor spoooolehlivosti jménem MULTITRONIC :yes: 😄
... jen zapomněli napsat, že ty dvě hujdy koupili dva korejčíci co tady šéfujou korejským továrnám >😒]
😄 Tak to ti velmi upřímně gratuluji :yes: Na aktuální BMW5 nemá ve výrazu nikdo. Je to dokonalý mix dravčí bestiality na kolech, špičkové třídní arogance, současně automobilové krásy. Osobně jsem opakovaně uchvacován zádí, a to u obou karosářských verzí.
Jaké výhrady máš ke zpracování a zvuku?
Jaké výhrady máš ke zpracování a zvuku?
Mám k tomu třídnímu bohu určité výhrady (hlavně ve zpracování interiéru a zvuku prémiového audia), ale jinak nemohu než souhlasit. Pětka je opravdu povedené a "téměř" dokonalé auto vyšší střední a já jsem hrdý, že v té dubnové osmdesátdevítce je i můj vysněný (a vydřený) kombík 😉
Tohle není žádná střední ukoptěná průmyslovka, tohle je poctivá soukromá garážová nejvyšší střední. Aktuálně by jedničkou měla zůstat pětka, proti tomu žádná. Auto, které tě uhrane i zezadu.
A6, vysoký evergreen. Jistě, variantní četnost, prémiová jízda, kdejakému prosťáčkovi se v pangejtu vráží slzy do vočí, jak by ne, vždyť právě AUDI zde dokonale nastavuje kvalitativní třídní hierarchii.
Potěšitelné je VOLVO... Mírně překvapuje oslabování mercedesu, že by se přebíhalo k AUDI a BMW?
Číslem měsíce je číslo - 89. BMW 5. Opravdu jedinečný mistrovský kousek, a to jak v sedanu tak v kombi. Mnichov předvedl a předvádí vskutku třídního boha :yes:
A6, vysoký evergreen. Jistě, variantní četnost, prémiová jízda, kdejakému prosťáčkovi se v pangejtu vráží slzy do vočí, jak by ne, vždyť právě AUDI zde dokonale nastavuje kvalitativní třídní hierarchii.
Potěšitelné je VOLVO... Mírně překvapuje oslabování mercedesu, že by se přebíhalo k AUDI a BMW?
Číslem měsíce je číslo - 89. BMW 5. Opravdu jedinečný mistrovský kousek, a to jak v sedanu tak v kombi. Mnichov předvedl a předvádí vskutku třídního boha :yes:
Hyundai Genesis v první desítce! Výborně >😁 ... u 3.8 V6: "Kouzlo velkého V6 spočívá ve vzorné linearitě zátahu a jeho působivé gradaci, která nastávala lehce pod pětitisícovou hranicí. Tou dobou už se ze strojovny začínal drát „kravál“ v nejlepším slova smyslu a jemně vibrující kupé servírovalo neopakovatelnou nabídku poctivého, turbem nedopovaného výkonu, který masíruje všechny smysly. Ten konkrétní pocit se nepopisuje lehko, je ale jasné, že u tohohle velkého atmosférického motoru si můžete být zcela jisti, že si každičkého koníka dosyta vychutnáte."
"Genesis nabízí sportovně založenému řidiči mnoho příjemných kratochvílí a jednou z nich je bezesporu řazení. V časech, kdy lecjaký exkluzivní supersport už s „manuálem“ ani nepořídíte, na mě šestirychlostní převodová skříň s ručním ovládáním působila jako balzám na duši."
"Podvozek se snaží navenek chovat kultivovaně a na kvalitních silnicích se mu to i výborně daří - rychlá jízda po novém dálničním úseku je opravdu zážitkem hodným zkratky GT. Hluku od odvalujících se devatenáctek by mohlo být méně, pochválit je naopak třeba odstínění od aerodynamického svistu, který je až do 240 km/h (tehdy zasáhne omezovač rychlosti, vůz by jinak jel více) velmi decentní."
"Hyundai Genesis je v dnešních časech mimořádně charakterní sporťák disponující bezkonkurenčním poměrem výkonu a ceny."
😉
"Genesis nabízí sportovně založenému řidiči mnoho příjemných kratochvílí a jednou z nich je bezesporu řazení. V časech, kdy lecjaký exkluzivní supersport už s „manuálem“ ani nepořídíte, na mě šestirychlostní převodová skříň s ručním ovládáním působila jako balzám na duši."
"Podvozek se snaží navenek chovat kultivovaně a na kvalitních silnicích se mu to i výborně daří - rychlá jízda po novém dálničním úseku je opravdu zážitkem hodným zkratky GT. Hluku od odvalujících se devatenáctek by mohlo být méně, pochválit je naopak třeba odstínění od aerodynamického svistu, který je až do 240 km/h (tehdy zasáhne omezovač rychlosti, vůz by jinak jel více) velmi decentní."
"Hyundai Genesis je v dnešních časech mimořádně charakterní sporťák disponující bezkonkurenčním poměrem výkonu a ceny."
😉
To se dá čekat. Jen ta čísla nelze brát absolutně, oni se pětka s ášestkou částečně modelově míjejí, myslím tím v těch outdoor verzích, řekl bych, že podobný typ zákazníka, který u Audi sáhne po allroadu si u BMW nekoupí pětku v kombíku xdrive, ale jde do X6. 😉
Audio Harman Kardon mě taky zklamalo. A zase platí, pokud přesedneš z auta, které mělo osm obyčejných repráků do pětky, která jich má v celém interiéru dvakrát tolik, pak jseš nadšený, stejně jako spousta mých kamarádů. Ty ale srovnáváš své domácí audio (ať chceš nebo ne) podvědomě nebo vědomě s něčím, čemu lidi z Mnichova říkají HiFi Professional. Kdyby to nazvali HiFi Standard, tak Ti to ani nepřijde. Ale tady čekáš víc. Čekáš na Dana Bártu, jeho výšky, chvění jeho hlasu a nádechy a taky čekáš přesnou lokalizaci nástrojů, exaktní basy (ne dunění, ale údery) a ono se toho jaksi nedostává. Všechno je to splynulé do jakési divné beztvaré hmoty, která lahodí uchu asi jako zbíječka na ulici.
JENŽE... BMW5 se v současné generaci už nějaký pátek vyrábí a Audi je prostě mladší. BMW je a asi bude schopno se v další generaci Audi přiblížit ve zpracování, což už jde vidět na BMW 6 Coupé. Navíc BMW5 stojí prostě daleko méně peněz (ne základ, ale s "extras") a konečně BMW5 je hezčí, daleko hezčí při jakémkoliv pohledu. Má svou tvář, svůj charakter a nespleteš si ho jen tak s jinými řadami. U Audi mám fakt někdy problém poznat jestli mě dojíždí čtyřka, pětka nebo šestka. U osmičky vzhledem k tvaru světel to zas takový problém není...