..zaujimave !
.. zakaznici tried C,E,S,SL od MB su casto verny a vedia preco MB. To trieda A je nieco ako vstupny model do sveta MB a v minulosti to bola taka trieda sama pre seba a otvorene neposkytovala celkom to co sa na hviezdu vo znaku patri, teda aspon s mojeho pohladu ..no o to viac mam radost a zdviham palec :yes: Ked sedi A ..co potom vyssie triedy ;-) .
Už několik let jsem u Moravia Sever a nikde jsem takový servis a služby nezažil. Nemůžu si je vynachválit. Je to hodně velký rozdíl proti Jaguaru. Takže zkušenost je asi různá. Jediné, co neuměli opravit je škrábnutý AMG disk.
Tak nějak to nechápu... když jsou ty Mercedesy podle českejch rádobymajitelů takový *** tak jak ta značka může být první.
Mám na to vysvětlení, kvalita, ochota a zručnost českejch servisů MB je totiž přímo katastrofální!!!!!!! Já už jezdím do Dresden, dojedu tam, dám tam auto, oni mi dají nové B a večer si pro auto přijedu.
Pro pobavení: Klient s ML400cdi, diagnostika = nesrovnalost tlaků mezi 1 a 2 turbem vyjádření servisu nutná výměna turb. Cena cca 80 000 + práce MB CHODOV. Jel k Žižákovi, diagnostika = váha vzduchu 1800 + práce, TURBA OK, M3000 diagnostika = špatně běžící Sahara, senzor a následné špatné hlášení = nová sahara s chladičem 38 000 + práce a smazání chyb.
Zkrátím to, zaplatil cca 9000.- aby mu každej servis řekl něco jiného, nakonec to dopadlo tak, že se v hospodě domluvil s kamarádama, auto zvedl a kompletně předek rozebral aby se dostal pořádně k motoru a zdroj problému byl nějakej potenciometr za 2000.- a k tomu ta váha vzduchu za 1800.- Auto nyní nic nehlásí a jede jak má.
Tak Mercedes je asi nejlepší a nejkvalitnější značka. A pokud započteme kola, náklaďáky, tahače, dodávky, autobusy, diesel agregáty i do vojenské techniky, tak asi i největší.
Jedine, co tym chce povedat je asi to, ze ten rebricek si mozu strcit do ... a je asi tak platny ako hodnotenie statov AAA+, B+ C+ BC BCC..... pofidernymi samozvanymi firmami.
Uz sa posledne 3roky ukazalo, ze je to nezmysel, lebo si to nevedia tie firmy osetrit a nevypoveda to o tom, o com by chcelo.
Ale v TOP1 jednotlivých kategorií je MB lepší a i proto má celkově o celých 16! bodů víc (což je mimochodem největší bodový rozdíl dvou po sobě jdoucích pozic v tabulce, s výjimkou posledního Chevroletu), než celkově druhá Toyota.
Tak se nám to začíná pěkně rozmotávat, tos mohl napsat hned, že hlavní problém máš s tím, že ty máš "jen" korejce a on novou X6 a potřebuješ si to vykompenzovat/okecat alespoň při podobných diskusích..., jen aby se z té X6 nakonec nevyklubala třeba Sportage, nebo ix55. :*);-)
Ale zas je tu dosť komických diskusií o tom, že každý problém napr. korejcov (ktorého mám i ja - Chevrolet je u mňa "Amerika") je "jasným" dôkazom, že ide o šrot, ale porucha prémiovej značky je "pochopiteľná" ....
A SUV určite nikomu nezávidím a je jedno aké drahé je a akú značku má na kapote ....
stale sa tu bavime o autach ktore su tak ci tak robene "ludmi" cize pokazit sa to moze pokazit sa moze aj maybach a rolls to ale neznamena ze automobilka BMW automaticky patri medzi CHEVROLET CITRON a dalsie s*acky na spodku priecky len koly tomu ze stala X6 na krizovatke to svedci iba o tvojej skodoradosti a z casti zavisti ze tak mu treba lebo ma X6
O.K., nemám s tým žiadny problém, či to budeš alebo nebudeš brať ako plky :-), každý si je svojho názoru pánom a ja som dosť starý na to, aby som vedel, že aj keby som tu uviedol neviemaké konkrétne fakty, tvoj názor zostane rovnaký... Ale máš pravdu, v tom know-how som to prestrelil, zabudol som na Twindoor... a nič >:-[] .
Aby bylo jasno, já tady vůbec neobhajuju Škodu, jako takovou. To pozitivní, co jsem o ní napsal bylo pouze vyjádřením respektu k tomu co dokázala, bez koncernu by to samozřejmě neexistovalo. A bez urážky, tu úvodní větu z tvého posledního příspěvku beru jako totální bezobsažný plk. Můžeš uvést konkrétní fakta, v čem jsou ostatní lepší, či horší ? Jinak to beru jako běžné plky hospodských garážmistrů. :-)
:-) Zas až také zlé to nie je (myslím s tou spätosťou s Kóreou), kórejca som ešte nikdy nemal, na druhej strane, ak by som mal dnes voliť medzi Yetim a Sportage, tak nie je o čom a to isté platí aj o i30/cee´d vs. Octavia. Viem, že porovnávam autá, ktoré sú v inej časti svojho produkčného cyklu, ale tie predaje škodovky sú tiež aktuálne...
Samozrejme, bohaté skúsenosti s konštrukciou moderných automobilov a hlavne know-how tejto značky dávajú k tomu jasné predpoklady >:-[] ... Nič v zlom, je mi jasné, že v ČR a SR je to prakticky domáca značka a nebudem sa tu s nikým "prekrikovať" o jej "kvalitách", je to zbytočné, podľa štatistík ZAP SR, ktoré pravidelne preberám, jej predaje drtia konkurenciu, ale kvalitu by som za tým hľadal až v nejakom 3.-4. slede...
Určitě nepatřím k zarytým fanouškům škodovky, jedno jí ale upřít nelze, našla si své místo na trhu a marketink v našich zeměpisných šířkách bravurně zvládá. Ale velmi by mě potěšilo, kdybych měl možnost dozvědět se, kdo jsou ti lidé, "ktorí tomu trochu rozumejů ". :-)
:-) Tak každé druhé zrovna nie, ale je toho požehnane, to je pravda. Na druhej strane, to o tom okolí je tiež pravda, z videnia poznám aj ľudí, čo majú škodovky, ale tým okolím myslím skôr ľudí patriacich do okruhu známych, blízkych, proste ľudí, s ktorými aj tráviš nejaký čas a tam by som po škodovke pátral zbytočne...
Zřejmě patříš taky k těm lidem. "čo sa tomu rozumejú" málo... a pokud opravdu "vo svojom okolí nepoznáš človeka, ktorý by si kupoval škodovku, je čas vrátit se z Koreje zpátky na Slovensko. :-O:*) >:D
Tá škodovka ma neprestáva prekvapovať... :-) . K nám do podniku boli nedávno kúpené Octavia a Fabia - behom 20 tis.km bola Octavia v servise už 3 krát, závada doteraz neodstránená, pritom sa jedná o poruchu na motore (1,6 TDI) a zrejme to bude musieť byť riešené jeho kompletnou výmenou (už je v tom zainteresovaný aj výrobca), Fabia (1,2 TSI) kompletne spadnutá elektronika (odťah vozidla)... Vo svojom okolí nepoznám človeka, ktorý by si kupoval škodovku a ľudia, čo sa tomu trochu rozumejú, na túto "značku" nepovedia dobré slovo... Tieto výsledky rôznych "ankiet" ma preto opakovane nechávajú v nemom úžase >:D .
Škodovka si vyloženě podala VW (které má mimochodem stejný počet bodů jako BMW), asi proto má Škoda o jeden bod méně, než VW a skončila až těsně za VW. >:D
A Audi je zase hned těsně za Škodou a má jen o dva body méně (stejně jako Volvo), než Škoda.
Výsledky jsou logicky ovlivněny očekávanou kvalitou té které značky. Kdo měl např. v nedávné minulosti problémy s kvalitou, má tady výhodu v očekávání nižší kvality u zákazníků...
>:-[] Každoročne obmieňa svoj vozový park iba dement, nie zodpovedný automobilista, takže aspoň z tohto rebríčka boli dementi správne (hoci nie úmyselne) vynechaní.
... ale o tom přece nebylo pochyb, Audi, BMW a některé další značky - sliby-chyby. V koncernu VW smekám před Škodovkou. To jak si podala Audi a VW - to je opravdu něco.