:-( Lenze podla recenzii viacerych uzivatelov v "moje auto" na tomto webe uz nie je ani Subaru to, co kedysi byval. Ich kritika na hrdzu je velka a sam som sa o tom rozpraval s predajcom Subaru-Ford a potvrdil mi sokujucu informaciu, ze Subaru uz ma cast hrdze (zvlast silne na vyfukovom potrubi) potom, co ich len z Japonska privezu a potvrdil mi i to, co sa prave pise v recenziach-neuznava sa to ako reklamacia :-! . Takze asi uz zostava len Mazda ;-\
Bohužiaľ čo sa týka Toyoty už to nie je to čo bývalo , už to nie je Japonec .
Kamarát má celkom nový asi 3 ročný Yaris a už má hrdzu sem a tam , aj to trošku začína vrzgotať v interiéri ... V Japonsku robí Toyota len Hybridy nič iné to je podľa mňa škoda . Už sú len dve plnokrvné Japonské značky Mazda a Subaru ... ;-\
Vdaka. Zaujimava tabulka. Podla nej Toyota prepada i v inych oblastiach 8-s . To je skoda, lebo mam tuto znacku rad. Zaujimalo by ma, ci je na tom az tak zle len podvozok Avensisu alebo ci aj inych Toyot, zvlast Aurisu.
V testech kde postaví Avensis do slalomu vždy propadne na chvost, agilitou podvozku patří do minulého tisíciletí, tady např. vyhrává Mazda 6 s mírným náskokem nad Passatem, Insignií, Supem a Avensis končí s velikým odstupem poslední:
[odkaz]
Takže no surprise
Ked uz sme pri Opel, zaujal ma rusky test medzi Insigniou a Avensis. Nikdy som tak auto neskusal, ale podla testu som bol az sokovany neschopnostou Toyoty v niektorych aspektoch. Zvlast cast testu od 1:30 do 2:40 ma Toyota oproti Insignii naozaj sklamala. Az sa mi nechce verit, ze ten test bol naozaj "nezavisly". Zaujimali by ma i vase pohlady na onen test [odkaz]
jakožto člověk co pozná poslední gen. Opel Omega, se mi nejvíce líbila úprava Omegy na pick up Holden UTE >:D Ale jinak plnohodnotnou Omegu občas potkám jako Cadillac Catera >:D Ať žije badge-engineering :-)