Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
sargis
...ze len vcera miestny dealer avizoval prichod Astry GTC s akcnymi zlavami (103 kw za €16 000 namiesto cennikovej € 20 600 😄 ) a hop, zrazu je tu faclefift...minimalne narazniky a maska su ine... to budu majitelia frflat ;-\
Choochoo
Predek povedeny, trochu tam vidim koresky fluidum na narazniku, okolo mlhovek, ale pekny.
Zadek rovnez povedeny, OPC vypada skvele
Tady se mi libi ta linka okolo kliky a dozadu nad svetlo.
[odkaz]
Design mnohem promaklejsi nez vw konkurence, nemuzu si pomoct 😉
Zadek rovnez povedeny, OPC vypada skvele
Tady se mi libi ta linka okolo kliky a dozadu nad svetlo.
[odkaz]
Design mnohem promaklejsi nez vw konkurence, nemuzu si pomoct 😉
Hatch a kombi jsou ve skutečnosti ale trochu "těžký" na předek. Čekal jsem, že to víc otevřou a ten čumák bude trochu víc vzdušnější. To panoramatický okno vypadá zevnitř úchvatně.
Souhlasím.
Hatch vypadá parádně, OPC tuplem, ale ty ostatní dvě varianty jsou docela dodávkoidní...
Hatch vypadá parádně, OPC tuplem, ale ty ostatní dvě varianty jsou docela dodávkoidní...
To, že VW dělá snad ta nejnudnější auta na evropském trhu, to je stará známá věc... (Teď mám na mysli hlavně design, ikdyž i z hlediska řízení to bude podobné)
Tím nechci říct, že Tvoje tvrzení je mylné, opravdu se designově povedl (můj osobní názor).
Tím nechci říct, že Tvoje tvrzení je mylné, opravdu se designově povedl (můj osobní názor).
Suhlas. Opel ma v poslednom case naozaj krasny dizajn. To nejake VW oproti nemu sa moze len skryt kdesi do kuta, to vsak plati len pre dizajn. Ci je Opel taky dobry i v ostatnych oblastiach, neviem...nikdy som Oplom nejazdil ;-\
Fluidní design se nekoná ani na předním nárazníku - ta linka kolem mlhovek je tvar ostří (firemní markant), který se opakuje i na bočních dveřích.
Zde je to jasně patrné: [odkaz]
a podobně byl řešen nárazník i při faceliftu Corsy: [odkaz]
Zde je to jasně patrné: [odkaz]
a podobně byl řešen nárazník i při faceliftu Corsy: [odkaz]
Vyzerá nádherne... Astra sa mi páči. Čakal som síce, že auto trochu odlachčia a že prepracujú zadok ( na 5-dverovom hatchbacku ). Ten totiž trochu hyzdí madlo ( naopak GTC vyzerá zozadu božsky ). Tak, rodinka ASTRY je kompletá a podarená. :yes: :yes😒br />
Ináč prednedávnom som vypísal poradie ako sú na tom u mňa približne ( čo sa týka dizajnu ) autá nižšej strednej triedy ( neprémiovej, pričom Giuliettu, Deltu, DS4 považujem za prémiovky ). Tieto by sa u mňa, v prípade že si kupujem kompakt za cca. 20 / 22 000 eur, dostali do finále : ceed, Focus, Astra a C4. Potom by už ale samozrejme nezáležalo len na dizajne a mojich sympatiách, ale aj na motoroch, podvozkoch, priestore, jazdných vlatnostiach...
Ináč prednedávnom som vypísal poradie ako sú na tom u mňa približne ( čo sa týka dizajnu ) autá nižšej strednej triedy ( neprémiovej, pričom Giuliettu, Deltu, DS4 považujem za prémiovky ). Tieto by sa u mňa, v prípade že si kupujem kompakt za cca. 20 / 22 000 eur, dostali do finále : ceed, Focus, Astra a C4. Potom by už ale samozrejme nezáležalo len na dizajne a mojich sympatiách, ale aj na motoroch, podvozkoch, priestore, jazdných vlatnostiach...
No koukam ze jsme si toho vsimli stejne kolem te mlhovky, at je to jak chce tak ja tam toho Hyundaie trochu videl 😉
GTS
Už hodně pokročila příprava soft-top kabrioletu, ale zřejmě bude představen jako samostaná řada- podobně jako VW Eos.
Zde jsou spy fotky: [odkaz]
[odkaz]
Zde jsou spy fotky: [odkaz]
[odkaz]
Tam je zaujímavá tá veľká maska, ktorá mi pripomína skôr Merivu / Insigniu alebo staršie Oply... 😉
JardaBe
tak todle je asi první nafťák, který bych si asi koupil. Dizajnové změny dobré.
BeranK
Tvrdím to tady pořád, Astra - designově jedno z nejpovedenějších současných aut ve své třídě a i když jsem naživo neviděl ten sedánek, musím říct, že celá řada Astra je ve všech variantách a provedeních moc hezká. Pravda, nejel jsme ani s jednou, pouze jsme si je dvakrát "prolezl" a musím konstatovat, že kabina Astry mi pocitově připadala větší, než kabina Insignie. Možná to bylo taky dáno většími okny a výhledem.
Zrovna Astra je ukázkou skutečně kvalitního a navíc konzistentního designu, prvky interieru i exterieru mají stejné markanty a odpovídající měřítko - tohle je auto, na kterém by se design mohl vysvětlovat. A po těch třech letech - neokouká se. Sice jsem už trochu "strávil" nový Focus, ale ve stávajících generacích je designově Astra podle mého názoru dál. Kde jsou ty časy, kdy za prvním Focusem každý zíral jako za zjevením a tehdejší Astra byla šedivá myš...... a navíc zatraceně nepohodlná.
Navíc - sedan rozhodně není (jako u předchozí verze) hatch s batohem, třídvířko mi nostalgicky připomělo Calibru a kmbík je zvládnutej perfektně - třeba na rozdíl od i30 kombi, které je neuvěřitelně těžké na zadek a vypadá, jako když má vzadu kola menší než vepředu. Teď ještě aby Opel prodával......
Každopádně nynější Astra :yes:
Zrovna Astra je ukázkou skutečně kvalitního a navíc konzistentního designu, prvky interieru i exterieru mají stejné markanty a odpovídající měřítko - tohle je auto, na kterém by se design mohl vysvětlovat. A po těch třech letech - neokouká se. Sice jsem už trochu "strávil" nový Focus, ale ve stávajících generacích je designově Astra podle mého názoru dál. Kde jsou ty časy, kdy za prvním Focusem každý zíral jako za zjevením a tehdejší Astra byla šedivá myš...... a navíc zatraceně nepohodlná.
Navíc - sedan rozhodně není (jako u předchozí verze) hatch s batohem, třídvířko mi nostalgicky připomělo Calibru a kmbík je zvládnutej perfektně - třeba na rozdíl od i30 kombi, které je neuvěřitelně těžké na zadek a vypadá, jako když má vzadu kola menší než vepředu. Teď ještě aby Opel prodával......
Každopádně nynější Astra :yes:
S tebou súhlasím... :yes😒br />
Ale čo sa týka sedana, mne to pripadá ako keby bol hatch odvodený od sedanu ( nieje to len môj názor, už to tu niekto písal pod článkom s prvými fotkami Astry sedan ). A to myslím v pozitívnom slova zmysle, vyzerá veľmi vyvážene. Akurát ma prekvapilo že nenatiahli ( pri sedane ) rázvor ako je to dnes v móde. 😉
Ale čo sa týka sedana, mne to pripadá ako keby bol hatch odvodený od sedanu ( nieje to len môj názor, už to tu niekto písal pod článkom s prvými fotkami Astry sedan ). A to myslím v pozitívnom slova zmysle, vyzerá veľmi vyvážene. Akurát ma prekvapilo že nenatiahli ( pri sedane ) rázvor ako je to dnes v móde. 😉
Kpt. Silver
druhú Astru, obidve autá cez 100 000km bez porúch, obidve benzín, ideal na behanie do roboty 15km. Opel je dobré auto za tie prachy. Nová Astra mi nesedí zvnútra, je akási menšia ako dve predchádzajúce a dizajn vnútrajšku mi tiež nesedí a ten otravný stredový stlpik čo tlačí koleno to je celkom naprd, Ale má ho v poslednej dobe hodne modelov, nielen Opel. Opel zmenšil vo všetkých modeloch vnútorný priestor a to mi vadí, som vysoký a aj v Insignii je podstatne menej miesta ako vo Vectre. Zvonka je Astra pekná, páči sa mi kombi. Momentálne obzerám Mondeo benzin a Mazdu CX5 tiež benzín.
demolition
Až na tú prednú masku, teraz mi pripadá trochu ako návrat ku starším Opel, tak :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: nový benzín tiež :yes:
Ako priprava na novu generaciu Golfu je to slusne 😄
A o diskuse kolem hmotnosti Opelů opravdu nestojím, to už tu bylo několikrát, každopádně musíte uznat, že z těch nejvyšších, možná dokonce úplně nejvyšší...
Skor by mali vylepsit zprevodovanie a hlavne vyuzitie priestoru, ktory rozmery ponukaju. Tak, ako to vyslo v Zafire. V Insignii to vyslo len po zdne sedacky a v Astre to vyslo o kusok viac, ale stale je tam velmi vyrazne nevyuzity potencial.