Novinky

Zpět na článek

Opel Astra s mírným faceliftem a motorem 2,0 BiTurbo CDTI

29 komentářů

Avatar - Choochoo
Choochoo
No koukam ze jsme si toho vsimli stejne kolem te mlhovky, at je to jak chce tak ja tam toho Hyundaie trochu videl 😉
Avatar - sargis
sargis
A kam sa podela vsetka ta kritika na prenos momentu na napravu? Ved predoslej OPC generacii sa to nevedelo odpusit, mala sice vyssi vykon ale horsi krutiaci moment. Zrazu je to v pohode, pekne podany PR clanok. Taketo vykony by mali mat LSD na prednej naprave. Ale za Astru :yes:
Avatar - Uhlik
Uhlik
Ja si nemyslim, ze by boli zrovna moc tazke, ale ok, nechajme to tak, tiez uz som zazil plno diskusii.

Skor by mali vylepsit zprevodovanie a hlavne vyuzitie priestoru, ktory rozmery ponukaju. Tak, ako to vyslo v Zafire. V Insignii to vyslo len po zdne sedacky a v Astre to vyslo o kusok viac, ale stale je tam velmi vyrazne nevyuzity potencial.
Avatar - demolition
demolition
Až na tú prednú masku, teraz mi pripadá trochu ako návrat ku starším Opel, tak :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: nový benzín tiež :yes:
Kpt. Silver
druhú Astru, obidve autá cez 100 000km bez porúch, obidve benzín, ideal na behanie do roboty 15km. Opel je dobré auto za tie prachy. Nová Astra mi nesedí zvnútra, je akási menšia ako dve predchádzajúce a dizajn vnútrajšku mi tiež nesedí a ten otravný stredový stlpik čo tlačí koleno to je celkom naprd, Ale má ho v poslednej dobe hodne modelov, nielen Opel. Opel zmenšil vo všetkých modeloch vnútorný priestor a to mi vadí, som vysoký a aj v Insignii je podstatne menej miesta ako vo Vectre. Zvonka je Astra pekná, páči sa mi kombi. Momentálne obzerám Mondeo benzin a Mazdu CX5 tiež benzín.
augustin
:yes:
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
S tebou súhlasím... :yes😒br />
Ale čo sa týka sedana, mne to pripadá ako keby bol hatch odvodený od sedanu ( nieje to len môj názor, už to tu niekto písal pod článkom s prvými fotkami Astry sedan ). A to myslím v pozitívnom slova zmysle, vyzerá veľmi vyvážene. Akurát ma prekvapilo že nenatiahli ( pri sedane ) rázvor ako je to dnes v móde. 😉
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Tam je zaujímavá tá veľká maska, ktorá mi pripomína skôr Merivu / Insigniu alebo staršie Oply... 😉
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Vyzerá nádherne... Astra sa mi páči. Čakal som síce, že auto trochu odlachčia a že prepracujú zadok ( na 5-dverovom hatchbacku ). Ten totiž trochu hyzdí madlo ( naopak GTC vyzerá zozadu božsky ). Tak, rodinka ASTRY je kompletá a podarená. :yes: :yes😒br />
Ináč prednedávnom som vypísal poradie ako sú na tom u mňa približne ( čo sa týka dizajnu ) autá nižšej strednej triedy ( neprémiovej, pričom Giuliettu, Deltu, DS4 považujem za prémiovky ). Tieto by sa u mňa, v prípade že si kupujem kompakt za cca. 20 / 22 000 eur, dostali do finále : ceed, Focus, Astra a C4. Potom by už ale samozrejme nezáležalo len na dizajne a mojich sympatiách, ale aj na motoroch, podvozkoch, priestore, jazdných vlatnostiach...
BeranK
Tvrdím to tady pořád, Astra - designově jedno z nejpovedenějších současných aut ve své třídě a i když jsem naživo neviděl ten sedánek, musím říct, že celá řada Astra je ve všech variantách a provedeních moc hezká. Pravda, nejel jsme ani s jednou, pouze jsme si je dvakrát "prolezl" a musím konstatovat, že kabina Astry mi pocitově připadala větší, než kabina Insignie. Možná to bylo taky dáno většími okny a výhledem.

Zrovna Astra je ukázkou skutečně kvalitního a navíc konzistentního designu, prvky interieru i exterieru mají stejné markanty a odpovídající měřítko - tohle je auto, na kterém by se design mohl vysvětlovat. A po těch třech letech - neokouká se. Sice jsem už trochu "strávil" nový Focus, ale ve stávajících generacích je designově Astra podle mého názoru dál. Kde jsou ty časy, kdy za prvním Focusem každý zíral jako za zjevením a tehdejší Astra byla šedivá myš...... a navíc zatraceně nepohodlná.

Navíc - sedan rozhodně není (jako u předchozí verze) hatch s batohem, třídvířko mi nostalgicky připomělo Calibru a kmbík je zvládnutej perfektně - třeba na rozdíl od i30 kombi, které je neuvěřitelně těžké na zadek a vypadá, jako když má vzadu kola menší než vepředu. Teď ještě aby Opel prodával......

Každopádně nynější Astra :yes:
Avatar - matii
matii
Nádhera, hned bych po něm šel.
JardaBe
tak todle je asi první nafťák, který bych si asi koupil. Dizajnové změny dobré.
GTS
Už hodně pokročila příprava soft-top kabrioletu, ale zřejmě bude představen jako samostaná řada- podobně jako VW Eos.

Zde jsou spy fotky: [odkaz]

[odkaz]
GTS
Fluidní design se nekoná ani na předním nárazníku - ta linka kolem mlhovek je tvar ostří (firemní markant), který se opakuje i na bočních dveřích.
Zde je to jasně patrné: [odkaz]
a podobně byl řešen nárazník i při faceliftu Corsy: [odkaz]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Spíše jsem to bral z pohledu mainstreamu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Současná Astra je podle mě designově velmi povedené auto. :yes:
Avatar - w3s
w3s
Moc pěkná
augustin
Suhlas. Opel ma v poslednom case naozaj krasny dizajn. To nejake VW oproti nemu sa moze len skryt kdesi do kuta, to vsak plati len pre dizajn. Ci je Opel taky dobry i v ostatnych oblastiach, neviem...nikdy som Oplom nejazdil ;-\
Jarda86
Ten sedan vypadá fakt úžasně. Trochu mi připadá jako VW CC.
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Souhlasím.
Hatch vypadá parádně, OPC tuplem, ale ty ostatní dvě varianty jsou docela dodávkoidní...
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
To, že VW dělá snad ta nejnudnější auta na evropském trhu, to je stará známá věc... (Teď mám na mysli hlavně design, ikdyž i z hlediska řízení to bude podobné)
Tím nechci říct, že Tvoje tvrzení je mylné, opravdu se designově povedl (můj osobní názor).
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Hatch a kombi jsou ve skutečnosti ale trochu "těžký" na předek. Čekal jsem, že to víc otevřou a ten čumák bude trochu víc vzdušnější. To panoramatický okno vypadá zevnitř úchvatně.
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
No to určitě, Opely jdou poslední dobou z hlediska dynamiky hodně nahoru. Jen je sráží ta vysoká hmotnost, ještě na tom zapracovat a je to paráda :yes: .
A o diskuse kolem hmotnosti Opelů opravdu nestojím, to už tu bylo několikrát, každopádně musíte uznat, že z těch nejvyšších, možná dokonce úplně nejvyšší...
Avatar - Uhlik
Uhlik
1er nie je priama konkurencia, ale ano, su v jednej triede.

Ako priprava na novu generaciu Golfu je to slusne 😄
Avatar - Choochoo
Choochoo
Predek povedeny, trochu tam vidim koresky fluidum na narazniku, okolo mlhovek, ale pekny.
Zadek rovnez povedeny, OPC vypada skvele

Tady se mi libi ta linka okolo kliky a dozadu nad svetlo.
[odkaz]
Design mnohem promaklejsi nez vw konkurence, nemuzu si pomoct 😉
Avatar - sargis
sargis
...ze len vcera miestny dealer avizoval prichod Astry GTC s akcnymi zlavami (103 kw za €16 000 namiesto cennikovej € 20 600 😄 ) a hop, zrazu je tu faclefift...minimalne narazniky a maska su ine... to budu majitelia frflat ;-\
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
A ještě jsem našel BMW 125d 😉.
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
BMW 123d? Ten mě napadl hned, ale určitě by se našlo ještě něco...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Koukám že astra se rázem zařadila mezi nejsilnější dostupné diesely v nižší střední. Dokonce mě ted ani nenapadá, nic silnějšího. Dobrá práce :yes: