Hlavní deviza toho auta je, že je lehounké. Já jsem s tou 160kobylovou jel a na nedostatek výkonu jsem si stěžovat nemohl. Pravda, snesla by víc, ale naprosté většině řidičů tento výkon bohatě stačí.
Já nemám tyhle řeči moc rád. Na jednu stranu, auto nemusí mít 600 koní, na druhou - sporťák by měl mít aspoň trochu výkonný motor a to 160 koní u mně není... Nechápu nadšení z Toyobaru např. já bych se s tím autem ukousal nudou...
nejprodávanější auto v segmentu na světě se myslím nemusí bát o svou pozici, nechápu narážku na cenu, MX-5 jsou za super ceny. Jinak vůz je jeden z nejlehčích a nejzábavnějších vozů. Co to píšeš za plky :no:
No, jelikož se nejedná o přeplňování, tak silnější spojku ani převodovku určitě třeba nebude a hmotnost se taky nezvýší - leda něco málo by mohly přidat brzdy...
Vykon vytahnout muzou, ale nebude to urcite zadara, budou muset prizpusobit mozna i spojku a prevodovku a auto jim pravdepodobne vyjde taky tezsi. Pokud se jich proda par kousku, tak na tom fabrika prodela gate.
Osobne bych se snazil zachovat cenu a vykon a hledal radikalni uspory hmtnosti. Tudy vede cesta.
Už dávno to mělo kluky ušaté z Hirošimy napadnout, už dávno... dokud ještě bylo možné postavit něco jako K20.
Bohužel jako už v mnoha případech, to asi i tady začne i skončí u konceptu. Nedokážu si představit, že by z toho dvoulitru zázračně vytáhli atmosférických 205 koní - Euru 5 navzdory. Leda že by strach z GT-86 byl natolik velký, že by za přispění boha SKyActiv dokázali zázrak...
Každopádně, toto by byla ideální MX-5 s konečně důstojnou motorizací.