Novinky
Hammunasakra
0
S tou spolehlivostí je to (až NEuvěřitelné) "ultraklišé" - výmluvný je nejnáročnější německý test SPOLEHLIVOSTi (na 100.000 km a pak "plné" rozebrání vozu) - kde C5 2.0 HDi 120 kW skončil mírně NADprůměrně, přesně mezi vozy AUDi (A4 2.0 Tdi a A6 V6 😉
Přejít do diskuze
Peter , vyzerá to celkom sluše, črty z C4 Aircross (svetlá) tam pekne vynikli 😄 Celkovo sa mi to zdá ako dobrý jemný Facelift , lepší ako od citroenu lebo tam doslova laik nič nevidí :yes:
Možno to tak je, neviem, nemám Citróna s hydropneumatickým pružením, vychádyzal som z toho, čo písali niektorí majitelia...
Každopádne, ak to tak naozaj je, tak tým lepšie... :yes:
Každopádne, ak to tak naozaj je, tak tým lepšie... :yes:
keď porovnávam interiéry, 508 vyzerá o dosť chudobnejšie (sedačky, výplne dverí). Je pravda, že na zadných sedadlách je v 508 pozdĺžne viacej miesta, rovnako kufor má 508 o niečo väčší.
Hej hej. Nevyzerá zle, ale čakal som viac úprav.
Už pred niekoľkými mesiacmi som sa pohral : [odkaz]
Už pred niekoľkými mesiacmi som sa pohral : [odkaz]
Veď ja viem, zle som to napísal. Myslel som, že je náročný na údržbu. Mnoho ľudí tieto Citroeny kritizuje za zlú spoľahlivosť, ale pri kvalitnom servise by auto malo ísť dobre.
Nevím jak dnes ale kdysi jsem měl tento podvozek u dvou Xantií a když jsem dodržoval předepsanou údržbu, na každé se najelo cca 300 tisíc a podvozek až snad na dvě prkotiny fungoval perfektně.
To, že se mi líbí a momentálně jezdím auty od koncernu mě nikdy nijak neovlivnilo, stejně tak jako řeči o tom zda je japonec až na konec či bezpohlavní VW. Pro tvou informaci jsem měl několik Peugeotů 406 (2001 výše-pro mne nejhezčí model všech dob) několik Xantií, jednu C5 první generace plus několik japonců. Jezdím auty která se mi líbí a aktuální C5 je prostě pěkná oproti stávající 508. Poslední 406tka byla po faceliftu v roce 2001 a pak se mi líbila 607. Od té doby mi přijde, že Peugeot tápe a tápe. Ale to je jen můj názor, mě se líbí to, tobě zas ono, a o tom to celé je. Tys koupil 508 já bych eventuelně šel do C5. Netřeba hned vykládat, že je někdo nějak ovlivněn ne?
Už som si to všimol, to isté môžeme pozorovať napríklad aj pri Opli/Vauxhalle a riadne ma to štve...
[odkaz]
[odkaz]
Čo sa týka faceliftu, spolu s Peugeotom 508 a Chevym Malibu považujem C5-ku za najkrajšie auto triedy. Je vraj aj najkomfortnejšia. Ale škoda toho faceliftu, niežeby bol zlý ale oni ani nedokázali upraviť hmlovky? A ja som čakal novú prednú masku... ;-\ 😉
[odkaz]
[odkaz]
Čo sa týka faceliftu, spolu s Peugeotom 508 a Chevym Malibu považujem C5-ku za najkrajšie auto triedy. Je vraj aj najkomfortnejšia. Ale škoda toho faceliftu, niežeby bol zlý ale oni ani nedokázali upraviť hmlovky? A ja som čakal novú prednú masku... ;-\ 😉
Pozor - oni nemajú rovnaké podvozky,´áno platforma je rovnaká, ale C5-ka má hydropneumatický podvozok (označovaný za najkomfortnejší podvozok, ale so zlou spoľahlivosťou/vyššímy nárokmi na údržbu) zatiaľ čo 508-ka má bežný, klasický podvozok.
Není tedy divu, že Citroënu ani nestálo za to nafotit novou kolekci firemních fotek, jen prostě zodpovědní činitelé nechali modifikovat ty starší.
C5 má lepší příplatkové sedačky - dvouose nastavitelné, s masážní funkcí... ty se myslím do 508 nedávají.
Rovnaké podvozky rozhodně nemají - přední náprava s dvojitými lichoběžníky se u Peugeotu dává jen do GT, jinde je obyč McPherson... u C5 jsou lichoběžníky všude, i u základní 1.6HDI. Hydractive je věcí názoru, ale třeba změna světlé výšky má něco do sebe.
Ani rovnaké motory nemají, do 508 se třeba nedává 3.0HDI.
C5 má lepší odhlučnění.
Rovnaké podvozky rozhodně nemají - přední náprava s dvojitými lichoběžníky se u Peugeotu dává jen do GT, jinde je obyč McPherson... u C5 jsou lichoběžníky všude, i u základní 1.6HDI. Hydractive je věcí názoru, ale třeba změna světlé výšky má něco do sebe.
Ani rovnaké motory nemají, do 508 se třeba nedává 3.0HDI.
C5 má lepší odhlučnění.
a to je ten rozdiel. si uzivatel koncernovych aut Citroen a mas ovplyvneny nazor. ja som si 508 kupoval ako majitel nemeckych aut a okolie - neber frantika...
ale, ak mas chut a cas, napis mi, v com je C5 lepsia nez 508. porovnavame auta, ktore maju k dispozicii rovnake podvozky a motory. cize hlavne ide o uzivatelsku cast.
ale, ak mas chut a cas, napis mi, v com je C5 lepsia nez 508. porovnavame auta, ktore maju k dispozicii rovnake podvozky a motory. cize hlavne ide o uzivatelsku cast.
Jako uživatele koncernových aut se mi C5 moc a moc líbí až tedy na pár zbytečných kudrlinek jako třeba zadní světla z boku u Breaku. O proti chaotickému a rozhádanému Peugeotu 508 je to auto co má šmrnc a celkem ucelený design.
s tým len súhlasím. ked som si vyberal auto pred rokom, vybral som 508sw.
v C5 sa mi doslova nepáčil interiér. v mnohom ho stačí zjednodušiť. nechcem sa rozpisovať, ale akoby sám Citroen nechcel navýšiť predaj tohto modelu.
v C5 sa mi doslova nepáčil interiér. v mnohom ho stačí zjednodušiť. nechcem sa rozpisovať, ale akoby sám Citroen nechcel navýšiť predaj tohto modelu.