Citroën C5 2013 s faceliftem a doplňkovou výbavou
Stylizované zakulacené šípy, které Citroën používá jako logo již skoro tři roky, dosud na některých modelových řadách chyběly. U C5 jsou součástí masky, respektive v případě horního dokonce kapoty. Není divu, že při decentních úpravách vzhledu před dvěma lety na ně Francouzi nesáhli.
Došlo na ně až nyní a přesně odpovídají emblému. Tvary mlhovek i pásy diod pod předními světlomety, které se na tomto místě objevily právě až v roce 2010, zůstaly nedotčeny. Není tedy divu, že Citroënu ani nestálo za to nafotit novou kolekci firemních fotek, jen prostě zodpovědní činitelé nechali modifikovat ty starší.
C5 nyní dostala v obou karosářských variantách sedmnáctipalcová litá kola Egée. Nejsou vždy součástí výbavy, u nižších stupňů se za ně připlácí. Paletu barev karoserie rozšířila hnědá Guaranja a C5 Exclusive nabízí nové čalounění v kombinaci kůže-látka a dekorativní prvky, které dosud na palubě neměla.
Tam se objevuje i navigace eMyWay spojená se systémem Connecting Box. O co jde? Sdružuje USB zástrčku, klasický jack a Bluetooth hands-free sadu. Tourer má navíc k navigaci ještě couvací kameru, která v sedanech chybí. Dotyková obrazovka eTouch byla již k mání dříve, o tradičním hydropneumatickém odpružení nemluvě. Jeho poslední generace nese název Hydractive III+. C5 může mít ale rovněž klasické ocelové pružiny.
Druhé generace se ve verzích sedan a Tourer prodalo od začátku roku 2008 již přes 400 tisíc kusů, což sama automobilka považuje v současné nabité konkurenci střední třídy za úspěch.