Mastodont Q7 sice už vyhlíží svého nástupce, ale pod kapotou se ve Spojených státech objevil nový motor. V Evropě již delší dobu doplňuje slabší verzi se 150 kW.
Jako benzínovému extrémistickému fundamentalistovi mi nešlo nereagovat :-) ještěže Ada napsal, že benzín patří do sekaček a ne do zapalovačů, to by mi teprv bouchly saze :-)
Můžeš být fundamentalista, to Ti nikdo nebere. I mezi nimi jsou ovšem - 1 - rozumní a - 2 - blbí. Zdá se, že se zdárně pasuješ do skupiny číslo 2. Áda už tam na Tebe čeká.....
Úroveň, tady můžu souhlasit. Ale nadhled? Ten ani porozumění problému nepostrádám. Mám na věc jiný názor než ty, a to je špatně? Ne, názor není dobrý a špatný, ten může být jedině jiný. A já mám jiný, podložen svými argumenty, které jsem tak bez úrovně prezentoval v naši poslední debatě. Ty moje argumenty nebereš, já tvoje taky ne. Oba jsme je ale "vyslechli" a nepřijali za své. Mi se ta výměna názoru líbila a navzdory tomu, že nesouhlasíš, si tě teď nedovolím nazvat blbým.
Teď ses dostal, z výše uvedeného vyplývá, že s diesely jezdí prakticky všechno ................. včetně osobních vozů. Benzíny jsou prakticky nanic.
PS Uveď mi prosím nějaký stavební stroj jezdící na benzín.
Ano, jezdí s nimi všechno výše jmenované a dieslové motory tady excelují. Souhlasím taky s tím, že jsou lepčí...v těch lokomotivách a stavebních strojích a ve všem velikém. Do osobních vozů je diesl, dle mého, zbytečný a taky zbytečně složitý. Nijak jsem se nedostal :-)
...ten je spíš jadRný než jadErný... :-)
...a je tak "VWyspělý", že ve vyspělých končinách světa byl z nabídky už (dáááávno) STAŽEN, není-liž pravda? ;-)
Já jsem měl tu čest jet s 1,2 TDI (nová generace - 3hrnek) a jelo to sakra dobře. Od toho vysuzuji, že, jakkoli VW Group z duše nesnáším, i větší motory nebudou zase až takový problém. S Ádou oslavovanými TDI-PD přišly problémy, které s common railem postupně odešly. A teď je klid po pěšině.
Jisté je, že lidé jsou blbí. Ale tak blbí, aby v obrovských množstvích pořád dokolečka kupovali špatná auta jen proto, že je to "das auto", tak blbí myslím nejsou.
No to "natož" už asi (vzhledem k tomu VWyřazení z nabídky) ani NEstihnu... ;-)
..ale s naftovým V8 (se ZF8) jsem jela a bylo to (snad až NEčekaná) P-A-R-Á-D-A :yes::yes::-)
Stažen byl v chudých končinách světa (Evropa), protože tady konkurence nestačí ani na V8 TDI (třeba jediný konkurent MB montuje do řady GL podměrečný 350 CDI). Tam kde si rádi dopřejí a patřičně připlatí za to nejsilnější co v dané kategorii existuje (Arabský poloostrov, Čína, Rusko) je tato motorizace hitem. ;-)
Evropa chudá je, budu oponovat.
Zrovna jsem najel přes 3000 km, dali jsme Německo, Francii, Španelsko, Portugalsko, zakotvili jsme ve Španělsku na jihu na týden, zpět přes Francii a Německo.
Španělsko a Francie = minimum luxusních a drahých aut. Hodně Dacií, Peugeotů, Seatů, Škodovek, nějaké ty Passaty (Španělsko), jako rarita ve Španělsku prakticky všechna policejní auta na pobřeží jsou Dacie, specielně pak Duster.
Trochu lepší je to ve Francii, ale ne o moc (samozřejmě jiné je to na Azurovém pobřeží). Přejezd přes Německo je samozřejmě jinou kapitolou.
Španělsko mne ale na druhé straně neskutečně překvapilo kvalitou všeho, troufnu si klidně porovnat s Německem. Španělsko není v krizi, nevypadá to tak. Všude krásné silnice, neuvěřitelné dálnice (doporučuji tu přes Sierra Nevada), paralelně ale vedou neskutečně kvalitní státní silnice - DO KAŽDÉHO JEDNOHO KOPCE MAJÍ ROZŠIŘOVACÍ PRUH!
OPĚT JSEM SI BYL NUCEN UVĚDOMIT, JAK STRAŠNĚ JSME ZAOSTALI A STÁLE ZAOSTÁVÁME, když nás takové Španělsko strčí do kapsy.
Ne, Evropa není tak bohatá jak si myslíš.
Spousta lidí peníze nemá a spousta lidí je (rozumně) nebude vydávat za takováto monstra.
Ale to ANO (že Evropa NEmá "šanci" to tu píši již delší dobu - a kdo byl v nějaké výrobně od Turecka po Japonsko, ten VÍ že evropané se svým "nasazením" a "pracovitostí" prostě NEmají šanci - a jsou "out" již dokonce DELŠÍ dobu..
..a proto jsem napsala "takhle" chudá - neb lidí co si "no problem" koupí 8mi či 12ti válec je na evropském kontinentu (naštěstí) stále ještě DOST (ale VELMi MÁLO z nich mělo zájem zrovna o "beznáhradykončící" V12 TDi (navíc do "autobusu" :-)
PS: Ale je fakt že i "zajištění" lidé si dnes kupují "levnější" vozy než dříve (příklad sousedů "ob dva domy" co nedávno vyměnili právě Audi Q7 (3.0 TDi) za Citroën DS5 jsem tu nedávno zmiňovala..
PPS: A co se týče česka, už tak před rokem/rokem a půl se daly najít "předpovědi" že cca během letošního roku "vyjde najevo" že je to (bohužel) "chudý stát plný chudých lidí" :-|
(skupinky politiků a "souvisejících klanů" s OBROVSKÝMI majetky na tom nic nemění..
Tiez som sa vcera vratil po tyzdni z Barcelony. Dialnice a cesty vseobecne maju Spanieli perfektne, ale vsetko financovala bud vlada alebo regiony (vysoky verejny dlh) alebo sukromne firmy cez PPP projekty (pomerne vysoke myto).
S autami suhlas, ak clovek nema stastie na nejakeho futbalistu, luxusne auta aby lupou hladal. Ak si odmyslim parkoviska pred drahymi hotelmi v centre, uz vyssia stredna trieda je takmer neznamy pojem. Domaci ficia na skutroch, malych mestskych autach a kompaktoch, max. MPV nizsej strednej triedy. Vsetky policajne auta, co som videl, boli Seaty Altea XL. Vela policajtov chodilo na skutroch. Inak nesuhlasim, ze krizu nevidno. Po celom meste bola kopa prazdych novostavieb, byty i kancelarie. Vsetko na predaj alebo prenajom, zaujemcov zjavne niet.
Musíš zajet dál, 100 km pod Barcelonou směrem na jih veškeré mýto končí. A všechny jižní dálnice jsou zdarma.
Ano, souhlasím, hodně stavěli na dluh. Rozdím mezi námi a jimi je ten, že oni mají dálnice a krizi a my máme prd a krizi v podstatě taky.........,
Huh ........ co je lepší?????
Bohužel je, většina produkce vozů s vyšší cenovkou má nyní hlavní odbytiště mimo EU/US v citovaných regionech. Podívej se na zprávy vydávané Ferrari, Lambem nebo Porsche nebo kýmkoliv kdo prodává v relacích 3 mio. +.