Novinky
pargi
0
Ano, jezdí s nimi všechno výše jmenované a dieslové motory tady excelují. Souhlasím taky s tím, že jsou lepčí...v těch lokomotivách a stavebních strojích a ve všem velikém. Do osobních vozů je diesl, dle mého, zbytečný a taky zbytečně složitý. Nijak jsem se nedostal 😄
Přejít do diskuze
Teď ses dostal, z výše uvedeného vyplývá, že s diesely jezdí prakticky všechno ................. včetně osobních vozů. Benzíny jsou prakticky nanic.
PS Uveď mi prosím nějaký stavební stroj jezdící na benzín.
PS Uveď mi prosím nějaký stavební stroj jezdící na benzín.
Do lokomotiv, traktorů, kamionů, autobusů, zaoceánských lodích a většiny stavebních strojů ano 😉 >😒]
Jasně ........ vcelku jsi OK až na ty občasné úlety. Přidávám tedy skupinu pro diskutující s občasnými úlety. >😁
Musíš zajet dál, 100 km pod Barcelonou směrem na jih veškeré mýto končí. A všechny jižní dálnice jsou zdarma.
Ano, souhlasím, hodně stavěli na dluh. Rozdím mezi námi a jimi je ten, že oni mají dálnice a krizi a my máme prd a krizi v podstatě taky.........,
Huh ........ co je lepší?????
Ano, souhlasím, hodně stavěli na dluh. Rozdím mezi námi a jimi je ten, že oni mají dálnice a krizi a my máme prd a krizi v podstatě taky.........,
Huh ........ co je lepší?????
Tiez som sa vcera vratil po tyzdni z Barcelony. Dialnice a cesty vseobecne maju Spanieli perfektne, ale vsetko financovala bud vlada alebo regiony (vysoky verejny dlh) alebo sukromne firmy cez PPP projekty (pomerne vysoke myto).
S autami suhlas, ak clovek nema stastie na nejakeho futbalistu, luxusne auta aby lupou hladal. Ak si odmyslim parkoviska pred drahymi hotelmi v centre, uz vyssia stredna trieda je takmer neznamy pojem. Domaci ficia na skutroch, malych mestskych autach a kompaktoch, max. MPV nizsej strednej triedy. Vsetky policajne auta, co som videl, boli Seaty Altea XL. Vela policajtov chodilo na skutroch. Inak nesuhlasim, ze krizu nevidno. Po celom meste bola kopa prazdych novostavieb, byty i kancelarie. Vsetko na predaj alebo prenajom, zaujemcov zjavne niet.
S autami suhlas, ak clovek nema stastie na nejakeho futbalistu, luxusne auta aby lupou hladal. Ak si odmyslim parkoviska pred drahymi hotelmi v centre, uz vyssia stredna trieda je takmer neznamy pojem. Domaci ficia na skutroch, malych mestskych autach a kompaktoch, max. MPV nizsej strednej triedy. Vsetky policajne auta, co som videl, boli Seaty Altea XL. Vela policajtov chodilo na skutroch. Inak nesuhlasim, ze krizu nevidno. Po celom meste bola kopa prazdych novostavieb, byty i kancelarie. Vsetko na predaj alebo prenajom, zaujemcov zjavne niet.
Úroveň, tady můžu souhlasit. Ale nadhled? Ten ani porozumění problému nepostrádám. Mám na věc jiný názor než ty, a to je špatně? Ne, názor není dobrý a špatný, ten může být jedině jiný. A já mám jiný, podložen svými argumenty, které jsem tak bez úrovně prezentoval v naši poslední debatě. Ty moje argumenty nebereš, já tvoje taky ne. Oba jsme je ale "vyslechli" a nepřijali za své. Mi se ta výměna názoru líbila a navzdory tomu, že nesouhlasíš, si tě teď nedovolím nazvat blbým.
..neříkala jsem v (nějakém) "lepším" automobilu, říkala jsem "v NEJlepším - a to (i) dle auto.cz" 😄
Myslím, že bývalého strojvůdce bys s dobíjecími stanicemi moc nenadchla, ten chce buď dráty nad sebou, nebo diesel. 😉
Tak s tím se nedá nesouhlasit.
I když samozřejmě, že R3 TDI se z V8/V12 TDI nedají absolutně srovnávat...
I když samozřejmě, že R3 TDI se z V8/V12 TDI nedají absolutně srovnávat...
Znám osobně někoho, kdo s V12 TDI denně jezdí, takže možnosti už jsou sice omezenější, nicméně stále existují...
A v čem ten naftový V8 byl?
A v čem ten naftový V8 byl?
CVhtělo by to trochu nadhledu a úrovně, jinak se pasuješ na stejnou zoufalou úroveň jako Áda........
Já jsem důvody svého postoje vysvětli v naši poslední slovné přestřelce. Zatím nejsem předvědčen, že diesl je do osobního auta to pravé.
Ale to ANO (že Evropa NEmá "šanci" to tu píši již delší dobu - a kdo byl v nějaké výrobně od Turecka po Japonsko, ten VÍ že evropané se svým "nasazením" a "pracovitostí" prostě NEmají šanci - a jsou "out" již dokonce DELŠÍ dobu..
..a proto jsem napsala "takhle" chudá - neb lidí co si "no problem" koupí 8mi či 12ti válec je na evropském kontinentu (naštěstí) stále ještě DOST (ale VELMi MÁLO z nich mělo zájem zrovna o "beznáhradykončící" V12 TDi (navíc do "autobusu" 😄
PS: Ale je fakt že i "zajištění" lidé si dnes kupují "levnější" vozy než dříve (příklad sousedů "ob dva domy" co nedávno vyměnili právě Audi Q7 (3.0 TDi) za Citroën DS5 jsem tu nedávno zmiňovala..
PPS: A co se týče česka, už tak před rokem/rokem a půl se daly najít "předpovědi" že cca během letošního roku "vyjde najevo" že je to (bohužel) "chudý stát plný chudých lidí" 😐
(skupinky politiků a "souvisejících klanů" s OBROVSKÝMI majetky na tom nic nemění..
..a proto jsem napsala "takhle" chudá - neb lidí co si "no problem" koupí 8mi či 12ti válec je na evropském kontinentu (naštěstí) stále ještě DOST (ale VELMi MÁLO z nich mělo zájem zrovna o "beznáhradykončící" V12 TDi (navíc do "autobusu" 😄
PS: Ale je fakt že i "zajištění" lidé si dnes kupují "levnější" vozy než dříve (příklad sousedů "ob dva domy" co nedávno vyměnili právě Audi Q7 (3.0 TDi) za Citroën DS5 jsem tu nedávno zmiňovala..
PPS: A co se týče česka, už tak před rokem/rokem a půl se daly najít "předpovědi" že cca během letošního roku "vyjde najevo" že je to (bohužel) "chudý stát plný chudých lidí" 😐
(skupinky politiků a "souvisejících klanů" s OBROVSKÝMI majetky na tom nic nemění..
Bohužel je, většina produkce vozů s vyšší cenovkou má nyní hlavní odbytiště mimo EU/US v citovaných regionech. Podívej se na zprávy vydávané Ferrari, Lambem nebo Porsche nebo kýmkoliv kdo prodává v relacích 3 mio. +.
Evropa chudá je, budu oponovat.
Zrovna jsem najel přes 3000 km, dali jsme Německo, Francii, Španelsko, Portugalsko, zakotvili jsme ve Španělsku na jihu na týden, zpět přes Francii a Německo.
Španělsko a Francie = minimum luxusních a drahých aut. Hodně Dacií, Peugeotů, Seatů, Škodovek, nějaké ty Passaty (Španělsko), jako rarita ve Španělsku prakticky všechna policejní auta na pobřeží jsou Dacie, specielně pak Duster.
Trochu lepší je to ve Francii, ale ne o moc (samozřejmě jiné je to na Azurovém pobřeží). Přejezd přes Německo je samozřejmě jinou kapitolou.
Španělsko mne ale na druhé straně neskutečně překvapilo kvalitou všeho, troufnu si klidně porovnat s Německem. Španělsko není v krizi, nevypadá to tak. Všude krásné silnice, neuvěřitelné dálnice (doporučuji tu přes Sierra Nevada), paralelně ale vedou neskutečně kvalitní státní silnice - DO KAŽDÉHO JEDNOHO KOPCE MAJÍ ROZŠIŘOVACÍ PRUH!
OPĚT JSEM SI BYL NUCEN UVĚDOMIT, JAK STRAŠNĚ JSME ZAOSTALI A STÁLE ZAOSTÁVÁME, když nás takové Španělsko strčí do kapsy.
Ne, Evropa není tak bohatá jak si myslíš.
Spousta lidí peníze nemá a spousta lidí je (rozumně) nebude vydávat za takováto monstra.
Zrovna jsem najel přes 3000 km, dali jsme Německo, Francii, Španelsko, Portugalsko, zakotvili jsme ve Španělsku na jihu na týden, zpět přes Francii a Německo.
Španělsko a Francie = minimum luxusních a drahých aut. Hodně Dacií, Peugeotů, Seatů, Škodovek, nějaké ty Passaty (Španělsko), jako rarita ve Španělsku prakticky všechna policejní auta na pobřeží jsou Dacie, specielně pak Duster.
Trochu lepší je to ve Francii, ale ne o moc (samozřejmě jiné je to na Azurovém pobřeží). Přejezd přes Německo je samozřejmě jinou kapitolou.
Španělsko mne ale na druhé straně neskutečně překvapilo kvalitou všeho, troufnu si klidně porovnat s Německem. Španělsko není v krizi, nevypadá to tak. Všude krásné silnice, neuvěřitelné dálnice (doporučuji tu přes Sierra Nevada), paralelně ale vedou neskutečně kvalitní státní silnice - DO KAŽDÉHO JEDNOHO KOPCE MAJÍ ROZŠIŘOVACÍ PRUH!
OPĚT JSEM SI BYL NUCEN UVĚDOMIT, JAK STRAŠNĚ JSME ZAOSTALI A STÁLE ZAOSTÁVÁME, když nás takové Španělsko strčí do kapsy.
Ne, Evropa není tak bohatá jak si myslíš.
Spousta lidí peníze nemá a spousta lidí je (rozumně) nebude vydávat za takováto monstra.
Není (už konečně) na čase, abyste zkusil nějaký "pořádný" BENZÍNový motor (alespoň "s osmi"...? 😉
...myslím že JSOU... 😉
PS: A netýká se to (zdaleka) jen aut.. 😉
..nejprodávanější prací prášky, televize atd. atp. (skoro) všude je to STEJNÉ 😉
PS: A netýká se to (zdaleka) jen aut.. 😉
..nejprodávanější prací prášky, televize atd. atp. (skoro) všude je to STEJNÉ 😉
To jste si POPLETL, "takhle" Evropa chudá NEní.. 😉
PS: Ano, v bohatých NEvyspělých státech se (do)prodává - já vím 😄
PS: Ano, v bohatých NEvyspělých státech se (do)prodává - já vím 😄
No to "natož" už asi (vzhledem k tomu VWyřazení z nabídky) ani NEstihnu... 😉
..ale s naftovým V8 (se ZF😄 jsem jela a bylo to (snad až NEčekaná) P-A-R-Á-D-A :yes: :yes: 😄
..ale s naftovým V8 (se ZF😄 jsem jela a bylo to (snad až NEčekaná) P-A-R-Á-D-A :yes: :yes: 😄
Já jsem měl tu čest jet s 1,2 TDI (nová generace - 3hrnek) a jelo to sakra dobře. Od toho vysuzuji, že, jakkoli VW Group z duše nesnáším, i větší motory nebudou zase až takový problém. S Ádou oslavovanými TDI-PD přišly problémy, které s common railem postupně odešly. A teď je klid po pěšině.
Jisté je, že lidé jsou blbí. Ale tak blbí, aby v obrovských množstvích pořád dokolečka kupovali špatná auta jen proto, že je to "das auto", tak blbí myslím nejsou.
Jisté je, že lidé jsou blbí. Ale tak blbí, aby v obrovských množstvích pořád dokolečka kupovali špatná auta jen proto, že je to "das auto", tak blbí myslím nejsou.
Stažen byl v chudých končinách světa (Evropa), protože tady konkurence nestačí ani na V8 TDI (třeba jediný konkurent MB montuje do řady GL podměrečný 350 CDI). Tam kde si rádi dopřejí a patřičně připlatí za to nejsilnější co v dané kategorii existuje (Arabský poloostrov, Čína, Rusko) je tato motorizace hitem. 😉
Můžeš být fundamentalista, to Ti nikdo nebere. I mezi nimi jsou ovšem - 1 - rozumní a - 2 - blbí. Zdá se, že se zdárně pasuješ do skupiny číslo 2. Áda už tam na Tebe čeká.....
...ten je spíš jadRný než jadErný... 😄
...a je tak "VWyspělý", že ve vyspělých končinách světa byl z nabídky už (dáááávno) STAŽEN, není-liž pravda? 😉
...a je tak "VWyspělý", že ve vyspělých končinách světa byl z nabídky už (dáááávno) STAŽEN, není-liž pravda? 😉
...hezká snaha, ale vaši perlu o TDi do Porsche 911 to NEpřekoná(vá)... 😉
...no to NEpřekoná asi NIC 😄
...no to NEpřekoná asi NIC 😄
No hlavně je to (asi) nejhorší auto ve třídě - američanům skutečně NENí co závidět.. 😄
I kdyby tam namontovali jaderný reaktor, tak je to pořád ošklivé auto. A ne, skutečně to není závist.
Včera hodně pozdě v noci vysílala Nova dokument "Kdo zabil elektromobil?" (Who Killed the Electric Car?). Kdo to neviděl, doporučuji shlédnout!
Jako benzínovému extrémistickému fundamentalistovi mi nešlo nereagovat 😄 ještěže Ada napsal, že benzín patří do sekaček a ne do zapalovačů, to by mi teprv bouchly saze 😄