Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mitsubishi Lancer Ralliart: Polidštěné Evo stojí 839.900,- Kč

20 komentářů

figurka
Hodně dobré. Překvapilo mě (příjemně) zachování aktivního středového diffu, ale jak to vypadá, tak AYC už se nekoná.
Co mě ale zarazilo jsou údaje 0-100. Překlep v článku ? "Poddimenzované" údaje automobilky ?
Každopádně by mě zajímala srovnávačka s WRX.
Avatar - Pierro
Pierro
WRX mu natrhne diferák... 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Za ty peníze dobrý, takhle promakanou čtyřkolku s dvojspojkou jinde nekoupíš, pokud bude podvozek z 90% fungovat jako u EVO, pak je to určitě lepší volba než měkké WRX (i když inovovanou 265 jsem nejel). Akorát ten debilní nestavitelný volant, to fakt nechápu. A slabší zrychlení budou asi údaje pro dvojspojku, i EVO s SST je v 0-100 o dost horší než s manuálem, je to kvůli kratším kvaltům, v pružném zrychlení je naopak SST lepší. 😉
Avatar - Pierro
Pierro
ale teď vážně, jseš si jist, že tahle Micka s mírně přiškrcenými výkony, bude výrazně lepší jak ekvivalent v podobě Imprezy WRX??
Avatar - Dinar
Dinar
Nejsem. 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Já bych asi sám měl něco napsat na blog co??? 😲
figurka
Já jsem právě zvědav, jak "velká" bude "degradace" charakteristických vlastností (co do ovladatelnosti) proti klasickému EVu (díky absenci AYC).
Posun nového WRX je celkem značný.
PetrL
promakanou novou čtyrkolku (evoX) koupis od (v prepoctu) 650000kc v usa, takze bych se poohlizel tam...
Avatar - Pierro
Pierro
k tomu si připočítej DPH, dovozné (rozuměj lodní lístek) a peníze které utratíš vyřízením české homologace. Nemluvě o zárukách a servisu. Tak tedy hodně štěstí s tvým Evem z Ameriky... >😁 >😁 >😒]
simson33
Jsem zvědav, kdy u Mitsubishi přijdou na to, že ne každý má ruce dlouhé přesně tak jak má EVO nastavený volant, s tím by fakt chtělo něco dělat... :no: Mně se víc líbí EVO, ale tohle by pro mě asi byl důvod proč jít do IMPREZY. Každopádně tyhle "social edition" obou automobilek jsou krok správným směrem :yes:
figurka
Právě třeba u Imprezy už si nejsem tak jistý. Jediné je cenové zvýhodnění. Další atributy už ale tak veselé nejsou. Výkonové přiblížení k STI, absence 6ti kvaltu a Si Drive, které dále "znevýhodňují" WRX pro denní použití + "změkčení" resp. zpříjemnění STI pro "běžné" ježdění.
Je to možná trochu velký "úlet" ve vztahu k Subaru, ale Imprezu pod STI bych viděl v naftě kolem 180HP s odpovídajícím podvozkem a upraveným bodykitem. A nebo doplnění WRX265 o Si Drive a 6ti kvalt.
simson33
No jenže jak se říká, o peníze jde vždy až v první řadě... takže já vidím to cenové zvýhodnění jako hodně dobrý argument.
Jinak výhoda EVA v podobě dvouspojkové převodovky může pro někoho být zase argumentem proč ho nekupovat. Divím se, že EVO nemá manuál jako alternativu.
Jinak pokud jde o ten diesel se 130kW tak bez výhrad souhlasím, ten by navíc "social edition" doplnil i o social consumption 😄
Avatar - Dinar
Dinar
EVO je i s manuálem.
simson33
Jasně, ale já měl na mysli tu verzi Ralliart, tam je zatím snad jen automat.
Umierneny
Jedna sa o nejaku lokalizovanu verziu Rockford Fosgate? 😲
Avatar - salamoon
salamoon
Rockford Fosfate-to je sestra R-Fosgate a vyraba pracie prasky.... :yes:
free
Možná bych se neměl ptát tady, ale v reklamě u článku je uvedeno 9x airbag a at počítám jak počítám ... nebo ten okenní airbag je rozdělen na dva pro přední a zadní sedadlo. Jestli je jeden tak mi to připomíná počítání airbagu v bazaru kdy stará laguna měla 10x airbag, protože to bylo 10x napsané.
Hodne premyslam nad novym EVOmX, ale v sucasnej dobe sa neodvazim tolko investovat, ovsem tento model mi hodne priblizil moj sen. Vykon to ma este dobry a cenu prijemnu. :yes: :yes: :yes:
PetrL
Zkus se poohlednout po usa verzi. Zacina na 33,710dolarech (krat 19 a mas to) a za usetrene statisice si ho nech upravit pro nase zakony a vyhlasky (svetla a spol) 8-s
navic to budes mit jeste levnejsi nez toto ;-\
Otravná osoba
To už bych se podíval do Polska, když už... (pokud ho tam prodávají). Rozhodně by to bylo pohodlnější a s méně starostmi.