Ekonomika
Jsem zvědav, kdy u Mitsubishi přijdou na to, že ne každý má ruce dlouhé přesně tak jak má EVO nastavený volant, s tím by fakt chtělo něco dělat... :no: Mně se víc líbí EVO, ale tohle by pro mě asi byl důvod proč jít do IMPREZY. Každopádně tyhle "social edition" obou automobilek jsou krok správným směrem :yes:
Právě třeba u Imprezy už si nejsem tak jistý. Jediné je cenové zvýhodnění. Další atributy už ale tak veselé nejsou. Výkonové přiblížení k STI, absence 6ti kvaltu a Si Drive, které dále "znevýhodňují" WRX pro denní použití + "změkčení" resp. zpříjemnění STI pro "běžné" ježdění.
Je to možná trochu velký "úlet" ve vztahu k Subaru, ale Imprezu pod STI bych viděl v naftě kolem 180HP s odpovídajícím podvozkem a upraveným bodykitem. A nebo doplnění WRX265 o Si Drive a 6ti kvalt.
Je to možná trochu velký "úlet" ve vztahu k Subaru, ale Imprezu pod STI bych viděl v naftě kolem 180HP s odpovídajícím podvozkem a upraveným bodykitem. A nebo doplnění WRX265 o Si Drive a 6ti kvalt.
No jenže jak se říká, o peníze jde vždy až v první řadě... takže já vidím to cenové zvýhodnění jako hodně dobrý argument.
Jinak výhoda EVA v podobě dvouspojkové převodovky může pro někoho být zase argumentem proč ho nekupovat. Divím se, že EVO nemá manuál jako alternativu.
Jinak pokud jde o ten diesel se 130kW tak bez výhrad souhlasím, ten by navíc "social edition" doplnil i o social consumption 😄
Jinak výhoda EVA v podobě dvouspojkové převodovky může pro někoho být zase argumentem proč ho nekupovat. Divím se, že EVO nemá manuál jako alternativu.
Jinak pokud jde o ten diesel se 130kW tak bez výhrad souhlasím, ten by navíc "social edition" doplnil i o social consumption 😄
Jedna sa o nejaku lokalizovanu verziu Rockford Fosgate? 😲
Možná bych se neměl ptát tady, ale v reklamě u článku je uvedeno 9x airbag a at počítám jak počítám ... nebo ten okenní airbag je rozdělen na dva pro přední a zadní sedadlo. Jestli je jeden tak mi to připomíná počítání airbagu v bazaru kdy stará laguna měla 10x airbag, protože to bylo 10x napsané.
Hodne premyslam nad novym EVOmX, ale v sucasnej dobe sa neodvazim tolko investovat, ovsem tento model mi hodne priblizil moj sen. Vykon to ma este dobry a cenu prijemnu. :yes: :yes: :yes:
Zkus se poohlednout po usa verzi. Zacina na 33,710dolarech (krat 19 a mas to) a za usetrene statisice si ho nech upravit pro nase zakony a vyhlasky (svetla a spol) 8-s
navic to budes mit jeste levnejsi nez toto ;-\
navic to budes mit jeste levnejsi nez toto ;-\
Co mě ale zarazilo jsou údaje 0-100. Překlep v článku ? "Poddimenzované" údaje automobilky ?
Každopádně by mě zajímala srovnávačka s WRX.
Posun nového WRX je celkem značný.