Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mitsubishi Lancer Ralliart: Polidštěné Evo stojí 839.900,- Kč

20 komentářů

Otravná osoba
To už bych se podíval do Polska, když už... (pokud ho tam prodávají). Rozhodně by to bylo pohodlnější a s méně starostmi.
Avatar - Pierro
Pierro
k tomu si připočítej DPH, dovozné (rozuměj lodní lístek) a peníze které utratíš vyřízením české homologace. Nemluvě o zárukách a servisu. Tak tedy hodně štěstí s tvým Evem z Ameriky... >😁 >😁 >😒]
PetrL
promakanou novou čtyrkolku (evoX) koupis od (v prepoctu) 650000kc v usa, takze bych se poohlizel tam...
PetrL
Zkus se poohlednout po usa verzi. Zacina na 33,710dolarech (krat 19 a mas to) a za usetrene statisice si ho nech upravit pro nase zakony a vyhlasky (svetla a spol) 8-s
navic to budes mit jeste levnejsi nez toto ;-\
Avatar - salamoon
salamoon
Rockford Fosfate-to je sestra R-Fosgate a vyraba pracie prasky.... :yes:
Hodne premyslam nad novym EVOmX, ale v sucasnej dobe sa neodvazim tolko investovat, ovsem tento model mi hodne priblizil moj sen. Vykon to ma este dobry a cenu prijemnu. :yes: :yes: :yes:
free
Možná bych se neměl ptát tady, ale v reklamě u článku je uvedeno 9x airbag a at počítám jak počítám ... nebo ten okenní airbag je rozdělen na dva pro přední a zadní sedadlo. Jestli je jeden tak mi to připomíná počítání airbagu v bazaru kdy stará laguna měla 10x airbag, protože to bylo 10x napsané.
Umierneny
Jedna sa o nejaku lokalizovanu verziu Rockford Fosgate? 😲
simson33
Jasně, ale já měl na mysli tu verzi Ralliart, tam je zatím snad jen automat.
Avatar - Dinar
Dinar
EVO je i s manuálem.
simson33
No jenže jak se říká, o peníze jde vždy až v první řadě... takže já vidím to cenové zvýhodnění jako hodně dobrý argument.
Jinak výhoda EVA v podobě dvouspojkové převodovky může pro někoho být zase argumentem proč ho nekupovat. Divím se, že EVO nemá manuál jako alternativu.
Jinak pokud jde o ten diesel se 130kW tak bez výhrad souhlasím, ten by navíc "social edition" doplnil i o social consumption 😄
figurka
Právě třeba u Imprezy už si nejsem tak jistý. Jediné je cenové zvýhodnění. Další atributy už ale tak veselé nejsou. Výkonové přiblížení k STI, absence 6ti kvaltu a Si Drive, které dále "znevýhodňují" WRX pro denní použití + "změkčení" resp. zpříjemnění STI pro "běžné" ježdění.
Je to možná trochu velký "úlet" ve vztahu k Subaru, ale Imprezu pod STI bych viděl v naftě kolem 180HP s odpovídajícím podvozkem a upraveným bodykitem. A nebo doplnění WRX265 o Si Drive a 6ti kvalt.
simson33
Jsem zvědav, kdy u Mitsubishi přijdou na to, že ne každý má ruce dlouhé přesně tak jak má EVO nastavený volant, s tím by fakt chtělo něco dělat... :no: Mně se víc líbí EVO, ale tohle by pro mě asi byl důvod proč jít do IMPREZY. Každopádně tyhle "social edition" obou automobilek jsou krok správným směrem :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
Já bych asi sám měl něco napsat na blog co??? 😲
Avatar - Dinar
Dinar
Nejsem. 😉
figurka
Já jsem právě zvědav, jak "velká" bude "degradace" charakteristických vlastností (co do ovladatelnosti) proti klasickému EVu (díky absenci AYC).
Posun nového WRX je celkem značný.
Avatar - Pierro
Pierro
ale teď vážně, jseš si jist, že tahle Micka s mírně přiškrcenými výkony, bude výrazně lepší jak ekvivalent v podobě Imprezy WRX??
Avatar - Dinar
Dinar
Za ty peníze dobrý, takhle promakanou čtyřkolku s dvojspojkou jinde nekoupíš, pokud bude podvozek z 90% fungovat jako u EVO, pak je to určitě lepší volba než měkké WRX (i když inovovanou 265 jsem nejel). Akorát ten debilní nestavitelný volant, to fakt nechápu. A slabší zrychlení budou asi údaje pro dvojspojku, i EVO s SST je v 0-100 o dost horší než s manuálem, je to kvůli kratším kvaltům, v pružném zrychlení je naopak SST lepší. 😉
Avatar - Pierro
Pierro
WRX mu natrhne diferák... 😄
figurka
Hodně dobré. Překvapilo mě (příjemně) zachování aktivního středového diffu, ale jak to vypadá, tak AYC už se nekoná.
Co mě ale zarazilo jsou údaje 0-100. Překlep v článku ? "Poddimenzované" údaje automobilky ?
Každopádně by mě zajímala srovnávačka s WRX.