Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

BMW předběhlo Mercedes jen díky kouzlům se statistikami

21 komentářů

Ingister2
Ibaže nejaký vyšší manageri dostane vyššie prémie, lebo market share je rozhodujúci...
Nič iné za tým nehľadajte.
Avatar - Emel
Emel
Máš pravdu, dnešní mediální svět facebooku a spol. je mnohem povrchnější, největší šanci mají krátké a jednoduše srozumitelné zprávičky, které dokážou hýbat i akciovými trhy.
bonoslav
ale ved aj na SR bola akcia na BMW 318d v super vybave za 23 990 a BMW 316d za 22 990,
xenony, vyhrievane sedadla, tempomat, sportovy volant, hlinikove disky.

Su to vsetko biele kombiky. Takze ak taky uvidite viete o co ide. Predavali sa ako teple rozky. 😄
Za tu cenu nekupite ani vw v zakladnej vybave 😄
_MT_
Vysvětlení prodejů je v historii. Podívej se na roky 80-90 a pochopíš. Audi kolem roku 2000 prodalo tolik aut, co v roce 1982.
_MT_
Maximálně sáhnou k osvědčené praktice - prodávat se ztrátou. Nebylo by to poprvé.
Avatar - MarTin1
MarTin1
Vysvětlení je na snaze... AUDI svojí úspěšnou politiku svázalo až moc s naftou a 4x4 což v USA moc nefrčí... kdežto BMW a MB zde bodují svými benzíny a svoji klasičtější koncepcí. Našlo by se dále x důvodů...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
AUDI si to v USA dovolit nemůže, protože prodává polovinu toho co Mergl nebo BMW. Neexistují žádné triky, které by AUDI mohlo dostat před duo Mercedes/BMW. Dokonce i Lexus prodává v USA 2x co Audi.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Výsledky neopraví, ale damage is done. mergl má 5 ze 7 měsíců v USA lepší výsledky než BMW a to asi lokální manažery dost s-alo.
Efekt nové BMW 3 fungoval jen 2 měsíce, zatímco Céčko je v pohodě - a na trh v USA se chystá nové Áčko, nové GLko a MLko tam již jsou, kápové BMW jsou nervózní.
Avatar - Bristol
Bristol
no těm automobilkám(nebo prodejcům) o to asi jde nebo by to jinak nedělali. Jistě víš, že BMW, Mercedes a Audi spolu velmi tvrdě soupeří o post prémiové prodejní jedničky. A jistě taky víš, že je nedělí nijak markatní rozdíl: čiže každá tisícovka aut se prostě počítá. 6e s tím přišlo BMW v USA je dost možná pochopitelné-na Mercedes neztráceli mnoho tak zkusili takovouhle šmelinu-audi by si to v USA dovolit nemohlo protože vedle bmw a mercedesu tam prodají nula nula prd...a bylo by asi nápadné kdyby měli najednou z D3 nejvíc
vosovčelák
a to si jako někdo koupí auto značky A proto, že značka A prodala ročně 21.000 plechovek, zatímco značka B 20.000 plechovek? korporátní debilismus v praxi. >😁 lež, fraška, nesmysl, komedie, ***ství v celé společnosti. >😁
Avatar - Bristol
Bristol
tam asi ano-uvidíme co s tím německé vedení udělá, zda-li o tom věděli či ne, protože pokud je to pravda tak jedničkou na trhu v USA je tím pádem Mercedes-Benz a to se BMW marketingově asi moc hodit taky nebude...pokud budou muset přiznat barvu a opravit výsledky
Avatar - Ham.
Ham.
No já to myslel také obecně, ale BMW je německá firma tam je kultura trochu jiná.
Avatar - Bristol
Bristol
já to myslel obecně-zdaleka se to netýká jen BMW USA... 😉 prostě obvykle vedení podniku nezáleží na dlouhodobé prosperitě, ale na tom aby na následujícím kvartále dosáhli nejlépe rekordního obratu...co bude potom, je už druhořadé
Avatar - Ham.
Ham.
Souhlas, ve státech je to hodně rozšířená praxe. Ale myslím, že po této mediální ostudě interní auditoři z Mnichova vyrazí v plném počtu na US pobočku a poteče krev.
Avatar - Bristol
Bristol
toto je v americe ale celkem běžná praxe: vedení společností tam totiž tlačí zaměstnance za honbou za co největší krátkodobým ziskem, nebo alespoň obratem: ukázat rychlý výsledek je snem každého manažera a marketingového oddělení, ale že v dlouhodobém horizontu to podnik spíše poškodí, či dokonce zruinuje to už toho dotyčného manažera nezajímá protože už bude dávno jinde a navíc se skvělou pověstí(jak jsi sám řekl)- někdy tento tlak vyvíjí i akcionáří kteřím jde ptředevším o co největší dividendy a o nějakou dlouhodobou prosperitu se moc nestarají protože počítají s tím, že když podnik najednou půjde dolů akcie prodají
Avatar - white label
white label
Já naopak vím úplně přesně (díky obsahu tvé reakce), co na tom evidentně nechápeš ty... 😉
Avatar - Ham.
Ham.
:yes: u konkurence nemusí nic vymýšlet protože mezitím u BMW praskne bublina a nastane propad prodejů a on je automaticky zase slavný protože má vyšší prodeje. Poznal jsem u velkých nadnárodních společností v jiné branži pár takových šéfů obchodu, doba životnosti max. 1,5 - 2 roky a tradá ke největšímu konkurentovi, za nimi vždy spálená země.
gil54
Je třeba možnost, že zodpovědná osoboorganizace za zvýšení prodeje ví, že teď tímto opatřením se jako-prodej zvedne nad konkurenci.
Úspěch, prachy, sláva.

Že tím pádem přijde hubené období ví také, proto se slávou odejde s referencí ....podívejte se jak jsme to tam zvedli...... a jinde u konkurence za krásnou a vyšší výplatu vymýšlí novou variantu, jak obejít strohá čísla.
Avatar - Dinar
Dinar
Nechápu délku, či spíše krátkost statisticky sledovaného období, ale to, myslím, pochopí každý, kdo si tu mou reakci přečte.
Avatar - Wikidy
Wikidy
Co nechapes??? Prodejce potrebuje udelat carku, aby na konci urceneho obdobi mel dostatek carek, pak mu autorizovane zastoupeni znacky nasype treba 5 micu za splneni planu prodeje... a ma vydelano... ze pak ty skladovky proda za nakup mu muze byt celkem fuk...
Avatar - Dinar
Dinar
tuhle posedlost statistikami, respektive jejich časové členění, jsem zvědav, kdy se začne hodnotit prodej po týdnech. Z hlediska měsíců má smysl hodnotit výrobu, prodeje/registrace možná za kvartál, ale ani to ne, až tak půlrok má nějakou vypovídací hodnotu, hlavně z hlediska trendů, úspěšnosti toho kterého modelu na trhu apod.