Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Passat Alltrack 2.0 TDI DSG – Das Allroad

Přesně mezi Octavii Scout a Audi A4 Allroad vstoupil nový model: drsný Passat s přívlastkem Alltrack.
Zpět na článek
29. 8. 2012 11:34
29. 8. 2012 11:58
29. 8. 2012 12:33
29. 8. 2012 14:26
29. 8. 2012 20:30
30. 8. 2012 08:00
30. 8. 2012 11:04
30. 8. 2012 12:29
30. 8. 2012 13:48
30. 8. 2012 14:47
30. 8. 2012 11:07
30. 8. 2012 15:15
29. 8. 2012 11:35
29. 8. 2012 11:48
29. 8. 2012 12:00
29. 8. 2012 12:40
29. 8. 2012 12:44
29. 8. 2012 12:52
29. 8. 2012 13:28
29. 8. 2012 13:35
29. 8. 2012 13:44
29. 8. 2012 14:16
29. 8. 2012 17:37
29. 8. 2012 23:08
30. 8. 2012 10:50
30. 8. 2012 11:22
30. 8. 2012 11:39
30. 8. 2012 11:43
30. 8. 2012 12:03
30. 8. 2012 13:34
30. 8. 2012 13:50
30. 8. 2012 14:09
30. 8. 2012 08:36
30. 8. 2012 10:52
30. 8. 2012 11:42
30. 8. 2012 11:44
30. 8. 2012 16:18
30. 8. 2012 18:34
29. 8. 2012 22:43
29. 8. 2012 23:13
30. 8. 2012 05:09
30. 8. 2012 13:43
30. 8. 2012 16:28
30. 8. 2012 18:23
30. 8. 2012 21:29
30. 8. 2012 21:33
31. 8. 2012 08:45
31. 8. 2012 10:09
31. 8. 2012 06:16
31. 8. 2012 10:36
30. 8. 2012 08:36
30. 8. 2012 19:12
30. 8. 2012 10:57
30. 8. 2012 19:14
31. 8. 2012 06:17
29. 8. 2012 14:52
29. 8. 2012 15:41
29. 8. 2012 16:55
29. 8. 2012 16:14
29. 8. 2012 16:56
29. 8. 2012 18:16
29. 8. 2012 18:14
29. 8. 2012 17:38
30. 8. 2012 05:10
30. 8. 2012 14:53
30. 8. 2012 15:09
31. 8. 2012 06:18
31. 8. 2012 08:05
31. 8. 2012 10:15
31. 8. 2012 13:21
31. 8. 2012 15:34
31. 8. 2012 10:23
31. 8. 2012 10:52
31. 8. 2012 11:41
31. 8. 2012 12:15
31. 8. 2012 12:32
29. 8. 2012 13:22
29. 8. 2012 13:29
29. 8. 2012 13:43
29. 8. 2012 13:45
29. 8. 2012 14:02
29. 8. 2012 16:13
30. 8. 2012 12:00
30. 8. 2012 15:09
30. 8. 2012 15:21
31. 8. 2012 12:59
31. 8. 2012 08:56
30. 8. 2012 17:10
30. 8. 2012 17:58
30. 8. 2012 21:57
30. 8. 2012 22:56
31. 8. 2012 09:09
31. 8. 2012 10:13
31. 8. 2012 12:57
31. 8. 2012 10:26
31. 8. 2012 12:58
31. 8. 2012 14:55
31. 8. 2012 20:05
31. 8. 2012 20:07
30. 8. 2012 08:39
30. 8. 2012 12:01
30. 8. 2012 12:41
30. 8. 2012 15:50
30. 8. 2012 18:42
30. 8. 2012 20:42
31. 8. 2012 08:49
31. 8. 2012 09:10
29. 8. 2012 12:23
29. 8. 2012 13:30
29. 8. 2012 12:25
29. 8. 2012 12:32
29. 8. 2012 12:51
29. 8. 2012 12:57
29. 8. 2012 13:36
29. 8. 2012 13:04
29. 8. 2012 21:33
29. 8. 2012 22:39
30. 8. 2012 05:15
29. 8. 2012 13:39
neregistrovaný "HTPkiller"
29. 8. 2012 21:11
29. 8. 2012 22:00
29. 8. 2012 21:39
29. 8. 2012 22:52
29. 8. 2012 23:27
29. 8. 2012 22:49
29. 8. 2012 23:37
30. 8. 2012 07:43
Avatar - 3_diamanty
29. 8. 2012 11:15
na oko pekne
ale tie obrovske previsy karoserie hmm .... ved vieme ze to bude len imidzovka.... ani co i len do najmensieho terenu toto auto nikdy nepojde... akurat to bude zrat viac ako klasicky kombik a je to drahsie .... ziadna vyhra..... kto chce auto do aspon akeho takeho terenu kupi si crossover s malymi prevismi karoserie alebo lahsie suv.... :yes: a nie tuto opachu... ten passat vyzera neohrabane a skor gycovo ako stylovo ( co je stylove na oplastovanych blatnikoch alebo roznych listach roznej farby ktore su polepene po aute neviem ) vacsinou sa viacfarebne prevedenia list alebo doplnkov v naraznikoch a pod. vycitaju renaultom alebo azijcom.... v tomto pripade je ale passat ocencany ako vianocny stromcek...
Rozbalit vlákno
69
Avatar - 4hill
29. 8. 2012 11:34
Re: na oko pekne
Tohle snad ani nemůžeš myslet vážně..Takřka každá automobilka dělá podobné vozy a svoje uplatnění nacházejí velice dobře.Schopnosti v terénu jsou u některých lepší než nějaké levné rádoby 4x4 SUV.To že ze srdce nesnášíš VW koncern je tvoje věc.Nazvat tenhle vůz kýčovitějším než kdejaký korejský chrastítko je ale síla. Najdi podobně zaměřené auto z korejské produkce které má umírněnější vzhled.Mimochodem..auto nemá být stylové(ani netuším proč by mělo)Zeptej se proč má Kia či Hyundai oplastované díly karoserie.. :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 11:44
Re: na oko pekne
Já také NE"rada" koncern(oVWé praktiky), ale zatímco některá auta jsou (docela) "ok" (Audi A6 V6 3.0 TFSi), tak některá jsou "o ničem" (plus navíc hodně DRAHÁ/předražená) - jako např. právě "drsný" (tady jsou ty uvovozky opravdu NA MÍSTĚ ;-) ) Volkswagen Passat Alltrack - VWíme? :-)
PS: Aneb kdo o autech jen MINIMUM ví, ten si tohle "chVWastítko" (třeba místo Subaru Legacy) rozhodně NEzvolí ;-)
Avatar - 4hill
29. 8. 2012 11:58
Re: na oko pekne
Hm..Subaru a nafta? Ne děkuji.. Třeba by ti vyhovoval Peugeot Rhx nebo jak se ta kreatura jmenuje..Ta je ještě o pár kaček dražší.VW podvozky umí.Takže pro mne jakožto dlouholetého uživatele XC70 je tenhle Passat dobrá volba za normální cenu..VWÍME? :-) Já žádnej mindrák z VW či jiných značek nemám.Bud je auto dobrý nebo ne..
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 12:04
Re: na oko pekne
Hm já četla že současná nafta od Subaru je "par excellence" - ale "budiž" ;-)
PS: A ano, "drsnost" PEUGEOTu RHX bude tak někde v úrovni této "napodobeniny" Subaru Outback :-)
PPS: Jinak s vaší poslední větou NAPROSTO, ale opravdu NAPROSTO SOUHLASím :yes: :-)
..a tohle zrovna NEní ;-)
29. 8. 2012 12:24
Re: na oko pekne
Četla? To je argument :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 12:28
Re: na oko pekne
Ano JE ;-)
..já na (některé) TESTY (-ery) "dám" :-)
PS: A co vy? Co VY (tedy) dáváte PŘED současnou generaci naftového BOXERu B4 2.0 D od Subaru? ;-)
29. 8. 2012 12:37
Re: na oko pekne
Zrovna testovanej motor je příkladem pokud beru mainstream, taky 2,0TDCi 160HP je hlaďounkej. Takže konstruktérský unikum, ale dnes už jen průměrný parametry. Nic víc, navíc jen manuál.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 12:42
Re: na oko pekne
2.0 TDCi?? To je "klon" 2.0 HDi - to tedy znám LEPŠí motory (třeba 2.2 HDi ;-) - ten je HODNĚ "jinde" :yes: ) a popravdě 2.0 HDi (v obouv výkonových verzích) bych zařadila až ZA boxer od Subaru...
PS: Jinak NEJ (4válcový ca 2 litr v naftě) je D3 od Alpina (tedy dle MNE :-)
29. 8. 2012 12:56
Re: na oko pekne
2,2? Ten co je klon Fordu? Ten slabšímu bratrovi co do kultivovanosti nesahá ani po kotníky (včetně trhavých a nepříliš komfortních automatů).

Psal jsem mainstream... ;-) Subaru při nejlepší vůli do prestižní třídy nezařadíš...
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 13:14
Re: na oko pekne
Ano VÍM že ta FORDí verze nějak "není ono" (a k tomu má jako "bonus" i nižší výkon ;-)
PS: Já na ty "hrátky" na "mainstream" a "prémii" atd. moc NEjsem (to je jen MARKETINGOVÉ "obubování" NEdám - buď mne auto/motor "osloví" a nebo NEee..
..a myslím že má zkušenosti ve VĚTŠÍM "rozsahu" vozidel/modelů než ... řekněme "většina lidí" :-)
29. 8. 2012 13:24
Re: na oko pekne
Myslím, že má 200koní, to má žabožrout taky ne? Je potřeba samozřejmě rozdělovat, prémie většinou nabídne o něco víc. A prát to takhle od boku, tak vyjma kusový Alpiny stačí najít 25d R4 když už teda mluvíme o čtyřválcích.
Každopádně zrovna tenhle motor (TDI) není vůbec špatnej. Předsudky s kultivovaností mají už jen ty, který jeli naposled PD a spolehlivost? Mám na firmě 3 (260,150 a 120kkm) a s motorem nikdy problém.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 17:29
Re: na oko pekne
Mají 140 vs 150 kW (2.2 TDCi vs HDi)
250 CDi má 150 kW, 25d 160 kW...postarší (přesto snad nejlepší) Alpina D3 157 kW
Avatar - 4hill
29. 8. 2012 12:33
Re: na oko pekne
110kw v hliníku? no nevím..ve Foresteru má s autem co dělat..V benzínu možná..jenže pořád Outback není žádný krasavec..Možná tak A4 Allroad ,ten by mohl být lepší ale jinak mě vážně nějaká přímá konkurence co do velikosti a ceny nenapadá..Dokonce i v té červené vypadá pěkně..A technicky to není žádné ořezávátko..VW umí..a ne že né jak by si mnozí přáli.
29. 8. 2012 12:59
Re: na oko pekne
V benzínu ještě hůř než s naftou, krouťák tam prostě není...

Šestiválec bude samozřejmě to nejlepší řešení, ale ne každej bude ochotnej lít do nádrže 12litrů co 100km.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 13:21
Re: na oko pekne
Já tedy měla jen 2.5 (v Legacy) a ta spotřeba nějaká "šílená" NEbyla.. ;-)
..a točivého momentu bylo docela DOSTatek... :-)
..škoda že tak "spořiví" (jako u aut) NEjsme (no spíš nejsTE) i VŠUDE "jinde" ;-)
..že zrovna JEN "v těch autech" :-)
29. 8. 2012 13:26
Re: na oko pekne
No jo, ale 2,5 vs. 3,6 je jako 1,4 a 2,5 8-s >:-[]

Otázku spořivosti ať si každej přelouská sám, píšu o těch primárních nákladech.
29. 8. 2012 14:17
Re: na oko pekne
Mozna spotreba nebyla silena, ale ten motor vzhledem k objemu a spotrebe potesi snad jen tim, ze vydrzi.
Vykon slaby, s autem ma problemy, kdyz chce jet clovek svizne, tak je spotreba docela silena (vzhledem k tomu jak rychle clovek jede), nezajimavy zvuk, nezajimavy chod motoru...proste nic moc motor.
29. 8. 2012 14:26
Re: na oko pekne
Zrovna s tímto motorem zkušenosti nemám, ale přijde mi docela odvážné tvrdit, že zvuk plochých motorů je nezajímavý. Alespoň 4vál 2litr a 6vál 3litr od subaru, to byla symfonie. Žádnej řadovej 4 vál nebo véčkovej 6hrnek mi nezněl líp. Chod byl rovněž v naprostém pořádku, nebýt otáčkoměru, tak nevím, esi motor při stání běžel. Papalo to spíš víc, ale šíleně rozhodně ne.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 17:31
Re: na oko pekne
To není "odvážné", to je (sorry ale je to tak) BUBOST ;-)
Plochá konstrukce motoru je prostě LEPŠí a zrovna ten 2.5 litr s turbem býval naprosto VYNIKAJÍCÍ výjímečný motor - viz i nesčíslně testů :yes: :yes: :yes: :-)
29. 8. 2012 20:30
Re: na oko pekne
Tady musí motor naftově nýtovat, aby zněl krásně :-) :no:
30. 8. 2012 08:00
Re: na oko pekne
Hele, to je zase kravina vytržená z kontextu, když napíšeš, že plochá konstrukce motoru je LEPŠÍ. Plochá konstrukce motoru má svá pozitiva (třeba nižší těžiště, kratší motor) a má rovněž svá negativa (třeba obtížně zajistitelnou rovnost podmínek pro práci levé a pravé poloviny - mazání, chlazení, tím daná zvýšená choulostivost celkově složitějšího agregátu v kombinaci s horším přístupem, atd., atd.). Negativ není jich málo. Zkus se nad tím zamyslet.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 10:42
Re: na oko pekne
Božíčku KAŽDÁ věc má své PLUS a MÍNUSy - ale samozřejmě (i tak) LZE říci že řadový motor je "lepší" konstrukce než "tuctové" do V
Ok? Zkuste se nad tím zamyslet.. ;-)
PS: A do těch "srovnání" PLUSů a MÍNUSů jste zapomněl přidat i "uložení" motoru (dané konstrukcí) a z toho vyplývající celkovou (nároky na) "stavbu" vozu...
..i tak bych dala pořadí B (plochý), R (řadový) ... no a pak holt to "nejobyčejnější" (celkově "nejNEnáročnější") V :-)
30. 8. 2012 11:04
Re: na oko pekne
:-)), Ty jsi napsala, že: "plochá konstrukce motoru je prostě LEPŠÍ". Že je kravina to takhle napsat, protože každá konstrukce má pozitiva (plusy) a negativa (mínusy), jsem Ti přeci napsal já. Některé (nikde jsem nepsal, že všechny, tak nemel, že jsem na něco zapomněl, navíc spousty jemných výhod/nevýhod ani neznám, nemohu tedy zapomenout na něco, co neznám, ne?) jsem i vyjmenoval a rozhodně si netroufám motory řadit za sebe v kategorii lepší - horší, tak, jako to děláš ty, protože vždy je tam i nějaké další hledisko. No a jak do toho zapadá Tvá reakce, to mi teda vysvětli. A víš co? Radši mi to nevysvětluj.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 11:32
Re: na oko pekne
No ... ANO :-)
PS: Jinak (i přes to že KAŽDÁ věc má určité "plusy a mínusy" LZE zvolit která je "celkově" NEJlepší) opakování matka moudrosti - NEž to budete diskutovat s nějakým profíkem NAPOVÍM (abyste "byl in") která konstrukce motoru je považována za "nej"
1) ploché motory (6tiválce B6) - dříve je dělalo více firem, bohužel je to (jak to tak u KVALITNÍCH věcí bývá) "názorčnější" a hlavně DRAŽŠí = dnes už je dělají jen dva "mohykáni"
(za což jim patří :yes: :yes: :yes:
2) řadové motory (R6) - i ty dříve nabízelo VÍCE značek, i u nich je "problém" STEJNÝ jako u plochých konstrukcí - cena a náročnost (v kombinaci s NE"náročností" zákazníků) = prapor už drží JEN jeden výrobce
3) motory do V(6) vyrábí nejVÍC výrobců - neb to je "celkově nejNEnáročnější"
PS: Buďte "v klidu" - doba je TAK "veselá" - že brzy nebudou (skoro) ŽÁDNÉ "víceválce" ;-)
30. 8. 2012 12:29
Re: na oko pekne
Těžko říci, co je to CELKOVĚ nejlepší. Je to totiž průnik jednotlivých kategorií, které jsou jednotlivě váhované do nějakého CELKOVÉHO hodnocení. Základním problémem je, že každý člověk má své váhy k jednotlivým kategoriím a proto se nedá říci, že něco, co je CELKOVĚ nejlepší je CELKOVĚ nejlepší pro každého. Zároveň se dá říci, že co Ty považuješ za CELKOVĚ nejlepší pro Tebe v žádném případě není CELKOVĚ nejlepší pro většinu lidí. Protože vzhledem k monožství vyráběných boxerů ve srovnání s řadovými motory se dá naopak říci, že řadový motor je CELKOVĚ lepší než boxer.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 13:30
Re: na oko pekne
No téma "pro většinu lidí" jsem opravdu na mysli NEměla.. ;-)
PS: Zajímavé jak moc lidí (místních distkutujících) si myslí, že své názory závěry si (asi) "vymýšlím" podlo toho jak se vyspím nebo "jsem se prostě rozhodla" že se MI to takhle "líbí" atd atp. :-)
30. 8. 2012 13:48
Re: na oko pekne
Podívej, Tvé povětšinou názorové zkratky, vůbec nepotřebujou hlubší zkoumání, kdes k nim přišla. Prostě máš názory často velmi ploché, čili chybí jim hloubka (myšlenka). To platí i o tvém hodnocení motorů (boxer vs. Véčko vs. řadové uspořádání), atd.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 14:05
Re: na oko pekne
No vždyť jsem ŘÍKALA, že "si představujete" že to je MÉ "hodnocení", že jsem si "teď usmyslela"... :yes: :-)
PS: Tak mne by tedy opravdu VELMI ZAJÍMALO k čemu jste "bez hlubšího zkoumání" došel... ;-)
30. 8. 2012 14:47
Re: na oko pekne
:-) Ty jo ty už jsi v tom Rakousku fakt dlouho, když už nerozumíš ani pořádně česky. Já jsem dospěl (celkem dávno) k názoru, že Tebou prezentovaná fakta/skutečnosti/názory jsou velmi často povrchní, vyhraněné a silně individuální. Na tom pochopitelně není nic špatného, pouze se o to nedá povětšinou jakkoliv opřít v diskuzi (což podle mého názoru neúspěšně děláš :-) ). No a k tomu jedním dechem dodávám, že je z mého pohledu zcela zbytečné hlouběji zkoumat, kdes ty svoje polofakta/poloskutečnost/názory načerpala. Je mi to totiž úplně jedno, protože větší hloubku jim to prostě nedá.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 19:07
Re: na oko pekne
Souhlasím že "hlouběji" už NEmá smysl chodit - když i ten "běžný standard" bývá často "až moc" ;-)

[odkaz]

Pěkný den :-)
30. 8. 2012 08:27
Re: na oko pekne
Celé vlákno žiju v domění, že se bavíš o Legacy, kterým jsi jezdila, takže ten 2.5 L s turbem je zase "výpomoc" odjinud. Vzhledem k opěvování C5 nepředpokládám, že jsi jezdila téměř současné lego GT. 2.5 L turbo získal i titul motor roku, ale jen a pouze verze z STi.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 10:44
Re: na oko pekne
Ach ano, já kdysi měla "obyč" verzi Legacy 2.5 (ale tu turbo jsem zkusila - ta byla fakt FANTASTICKÁ - HROZNÁ škoda že už se do Evropy NEvozí... :-|
30. 8. 2012 11:40
Re: na oko pekne
Myslíš tedy Legacy GT. To ano, jako nejsportovnější/nejsilnější model z řady a dával největší "smysl". Škoda.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 11:41
Re: na oko pekne
(naprosto souhlasím, opravdu) V-E-L-K-Á škoda ;-)
31. 8. 2012 23:40
Re: na oko pekne
To si piš, že madam Kylie jezdila i tímto autem. Navíc všude byla a od všeho má klíče. Je to takový brouček Sáčková...
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 01:44
Re: na oko pekne
Ano TO je ten ROZDÍL mezi námi... :yes: :-)
...já svá auta (dřívější i současné) zmiňuji - vy NEeee ;-)
29. 8. 2012 14:12
Re: na oko pekne
Bohužel do toho dieselového Subaru si neobjednám automat. :'-( A dokud na to budu mít peníze, tak jiné auto než s automatem mi domů nesmí.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 17:32
Re: na oko pekne
Sice to NEchápu s tím "dokud nebudu mít peníze...", ale jinak SOUHLASÍM - v dnešní době "kvrdlat" manuálně je opravdu "zbytečné" :-)
29. 8. 2012 12:20
Re: na oko pekne
A co když ten dotyčnej bude chtít naftu a automat? To, že jsou aplikovaný "drsný" plasty ví zrovna Subaru nejlíp, jak dobře prodávají.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 12:25
Re: na oko pekne
Když ten "dotyčný" bude chtít (4válcovou) naftu a automat - tak to bude zřejmě z té "upadající" Evropy - tak ten ať si holt koupí to VW (nebo Peugeot RHX... :-)
..ti rozumnější zvolí Subaru Outback V6 3.6 :yes: ;-)
29. 8. 2012 12:31
Re: na oko pekne
Ty jsi asi vzrůstající číňanka...ale uvědom si, že 95% podobnejch aut půjde bez pardonu v naftě.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 12:38
Re: na oko pekne
Já to přece VÍM :-)
..což je jen další z důkazů UPADAJÍCÍ Evropy.. ;-)
PS: A za NEJvětší "absurditu" považuji, že VŠICHNI ti co si (místo sametově kultivovaného na statisíce km "neporuchového" velkoobjemového V6) koupí ten 4válec v naftě si myslí že ten "jsou dál" (nebo jak to říct :-)
29. 8. 2012 12:55
Re: na oko pekne
Vládla-li by Evropa nerostným bohatstvím jako ostatní obydlený vyspělý kontinenty, situace by zřejmě byla jiná. Technicky zaostalá Evropa není a nikdy nebyla. Je jen místy přespříliš demokratická, aby se dokázala bránit některým věcem z toho vyplývajícím.
31. 8. 2012 23:42
Re: na oko pekne
Evropa upadá už skoro 2000 let a můžeš si být jistá, že bude luxusně upadat ještě dávno poté, co ty budeš upadlá definitivně. Sorry, ale je to tak. Vždycky mě pobaví lidé z chudé české periferie, kteří vážně komentují "úpadek Evropy"...
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 01:42
Re: na oko pekne
Nu JÁ nadvládu 4válcových 2litrových NAFTOVÝCH jednotek za úpadek POVAŽUJi - evidentně máme na auta trochu JINÁ kritéria a nároky.. ;-)

:yes: :yes: :yes: :yes: - to bylo za to "Rakousko je chudá česká periférie" :yes: :yes: :yes:
(jste dnes doslova MIMOŘÁDNÉ "formě" :yes: :yes: :yes: :-)

PS: A asi bych vám doporučila mrknout na dějepis ze základní školy (to snad zvládnete) a na analýzy pro příští desetiletí, kdy se (bohužel ještě za NAŠICH životů) většina majetku a ekonomické sily přesune do Asie (tady NEvím - ale na druhou stanu zvládls jste v jednom příspěvku napsat "lapidárně" i "fragmentovaná", takže "šance tu /snad/ je" ;-)
13. 9. 2012 22:36
Re: na oko pekne
Drahá Kylie, tak si dejme malou lekci z logiky - uvidíme, jak daleko doklopýtáš. 1. Najdeš prosím v mém příspěvku jedinou pasáž, kde bych snad naznačoval, že Evropa neupadá? Já tam naopak jasně říkám, že Evropa upadá, ale že to zvládá s grácií - to je něco, co ty ani znát nebudeš. Takže tvoje první věta je zcela nesmyslně postavená - snažíš se mi dokázat, že Evropa opravdu upadá, dobýváš se ale do otevřených dveří. 2. O mých nárocích na auta nevíš nic, takže soudit nemůžeš. Privátně ti ale můžu prozradit, že dieselové osobní auto bych si opravdu nekoupil, zejména ne té tvojí značky. :-) 3. Vycházel jsem samozřejmě z předpokladu, že jsi minimálně z části českého původu. Neznám mnoho čistě germánských Rakušáků, kteří by cítili potřebu naučit se česky a chodit konverzovat na auto.cz - ty mě ale jistě vyvedeš z omylu a ukážeš, že z Česka vůbec, ale vůbec nepocházíš. 4. Kdyby ses v dějepise dostala dál než na ZŠ, kterou tu tak nadšeně doporučuješ, věděla bys možná, že pro Evropu je tohle už dávno stará vesta. Už prožila dobu, kdy se "ekonomické síly" (tvůj výraz) přesunuly pryč, tehdy do USA. Pro Evropu je vzestup Asie menším šokem než třeba pro USA. Ale to sem na auto.cz ani nepatří. Zanech prosím té své demagogie a netlač tak slepě ty své poudačky.
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2012 09:28
Re: na oko pekne
Drahý velitel(i) mesta bugulmy - to spíš NEuvidíte... :-)
1. Já 4válcové 2litrové naftové ubožáčky za "grácii" rozhodně NE-považuji (Evropa upadá - a to BEZ "grácie" - i "autoMOTORově"
Snižování emisí a downsizing jsou sice "obecně" spíš "správně" - ale... (a na TOMhle se asi snad spíš SHODNEME, nebo? ;-)
2. Já NEřekla "že vím" - že "bych vědět chtěla" to NEpopírám.. :-)
(obzvláště u někoho kdo Rakousko považuje za "CHUDOU ČESKOU PERIFERII" ;-)
3. Ano (pochopitelně) mám české "předky" - nicméně "chudá česká periferie" a já (naštěstí) mnoho společného NEmám - a jak to tak "všechno naopak právě (většinou) bývá", tak uvědomění krize a úpadku přišlo DALEKO dříve do těch "vyspělých" krajin, než zrovna do česka... ;-)
4. Opravdu působím že jsem "nedodělala málem ani" GRUNDschule? ZAJÍMAVÉ :-)
No kdybych (úplnou náhodou) byla bývala měla i nějakou tu HOCHschule (třeba für Ökonomie) nedejbože snad i Universität a o obor se zajímala - tak bych vám byla bývala mohla říci ŽE:
"Tady se velmi pravděpodobně HLUBOCE mýlíte, a i když se Evropa jistě nakonec dostane se své momentální situace (mám občas pocit že to je snad HLAVNĚ "hra" za "užší" spojenectví/za fiskální unii apod.) zjistí že jí vlak ZASE o něco víc ujel"
...a že už NEmá šanci ho dohnat :-|
(což se ještě dlouho NEbude "týkat" určité "výše" postavené části evropanů, zbylého "davu" ale bohužel ano - tak jak "pohodově" se měli třeba v 80tých letech už se (bohužel DOST pravděpodobně - téměř jisto JISTĚ) mít nikdy NEbudou...
..což u určitých skupin bude vyvolávat VELKOU "nevoli" atd. atp. - ale to už na auto.cz opavdu NEpatří..
PS: A kéž by to (co píši) byly "poudačky"
29. 8. 2012 14:24
Re: na oko pekne
Vidíte. Třeba já si troufám věřit, že alespoň to MINIMUM o autech tuším, a kdybych byl zrovna teď v situaci, že bych si mohl vybírat služební auto v odpovídající cenové hladině, o Passatu Alltrack bych docela vážně uvažoval. Zatímco o Legacy ani náhodou. Osobní preference jsou hezká a pro pestrost automobilového trhu důležitá věc, ale neměly by se vydávat za jednoznačné pravdy.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 18:13
Re: na oko pekne
To by mne zajímalo za CO (konkrétně) dáváte ten "palec nahoru" ;-)
Avatar - white label
29. 8. 2012 18:15
Re: na oko pekne
Zejména za tu poslední větu ve vztahu k tobě. :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 18:23
Re: na oko pekne
Já také (často) píši že to si myslím JÁ, že to je MŮJ názor a MÁ zkušenost.. :-)
..což se o vašich "obecných pravdách" (napsaných názorech) myslím říci NEdá ;-)
Avatar - white label
29. 8. 2012 19:34
Re: na oko pekne
Promiň EgoAngelo, že jsem si dovolil (a zdaleka nejen já) opomenout tebou tak urputně prezentovanou superdokonalost. :*) >:-[]
29. 8. 2012 21:31
Re: na oko pekne
"Urputně"...jo...to je ten správný výraz :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 21:52
Re: na oko pekne
To víte, já slyšela že PRAVDA a láska (z)VÍTĚZÍ, tak "se snažím" ;-)
30. 8. 2012 11:07
Re: na oko pekne
No, pravda je relativní pojem, ta Tvoje je velmi často tak parádně pokřivená, že už ani pravdu nepřipomíná. No a lásku, tu snad ani nemůžeš znát, vzhledem k tomu, kolik milionů tun volovin tady za den napíšeš, tak nevím, jestli Ti na lásku zbyde vůbec čas....
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 11:25
Re: na oko pekne
Nojo, ta moje (většinou) ODPOVÍDÁ názorům profesionálů a testům na 100.000 km apod. - masovým "znalostem" opravdu asi moc NEeee :-)
PS: Začínám mít "podezření", že na tom rčení že "zkušenosti (a znalosti) jsou NEpřenostné" ... ani něco BUDE! ;-)
30. 8. 2012 15:15
Re: na oko pekne
Ten je taky dobrej... Zkušenosti jsou nepřenosné, znalosti nikoliv.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 15:27
Re: na oko pekne
No NEvím NEvím - ono i "jednoduchá" info podaná jedním (třeba profesorem) si druhý(-zí) přeberou (často) až HODNĚ "odlišně" ;-)
PS: Jsou lidé s kterými se (skoro 100%ně) shodnu (myslím na autech.. :-)
..třeba Martin Vaculík (na všem ohledně C5 v 13ti stránkovém big "souhrnu" pro magazín OJETINY jsme se SHODLi ;-)
31. 8. 2012 23:45
Re: na oko pekne
Kuny tě utřel fakticky přesným a lapidárním příspěvkem na dva řádky. Ty jsi připsala cca 8 řádek nesouvislého, fragmentovaného textu s nulovou informační hodnotou. Typické.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 02:02
Re: na oko pekne
Koukám že (stejně jako na vedlejším vláknu) VŮBEC NEtušíte "o čem je řeč" - a z toho děláte "závěr" :yes: :yes: (není to poprvé, takže - jak) Typické ;-)
PS: A jinak "prozradíte" ČEMU vděčím za ten MIMOŘÁDNÝ zájem? :-)
Že (všechny) 4 své příspvěvky jste věnoval JEN mně a POUZE mně - k tématu diskuze, ALLTRACKu či mnou doporučované variantě Subaru OUTBACK mebo autům obecně VŮBEC nic, Nic (vůbec) NIC!!!
Tak čím to že píšete JEN (o) mně, Mně, MNĚ??? ;-)
29. 8. 2012 15:19
Re: na oko pekne
Tak schválně, proč tedy?
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 17:34
Re: na oko pekne
TAk jestli VÁŽNĚ uvažujete o VW Passat Altrack, tak to jste mne (se svými "znalosťozkušenostmi" docela Z-K-L-A-M-A-L :-)
PS: I když přechod z FIATu 500 (beru z vaší karty) na Passat Alltrack by MOHL být svým způsobem "krokem vzhůru" ;-)
Avatar - Johny.Rico
29. 8. 2012 20:40
Re: na oko pekne
Osobní preference se určitě nevydávají za jednoznačné pravdy, ale jsou to právě osobní preference, co rozhoduje.
Příklad: Proč lidi kupují sportovní vozy? Potřebují je na sport? Těžko :-) Líbí se jim, baví je, proto si je koupí, je to jejich preference.
Proč kupovat 5er s 50i, když ji mohu mít s přeplňovaným dvoulitrem, který auto taky rozhýbe? No protože někdo prostě "preferuje" silný motor.
Tak nebo tak, ke konci vždy budou asi ty osobní preference ta "jednoznačná pravda," co rozhodla o koupi :-)

David Rath má rád víno a preferuje to nosit v krabici... žádných 7 mega tam nebylo, bylo to víno a on to preferoval nésti v krabici. Dle něj jednoznačná pravda >:-[]
30. 8. 2012 08:32
Re: na oko pekne
Já netvrdím, že o něm uvažuji, ale že bych o něm uvažoval, kdyby mi car policy mého zaměstnavatele umožňovala vybrat si ho jako služební auto. Což je podstatný rozdíl.

A k tomu „proč tedy“? Z řady v podstatě marginálních důvodů. Působí na mě jako auto zkonstruované lidmi, jako jsem já, pro lidi jako jsem já. Neduní na dálnici. Jeho klimatizace se mě nesnaží opařit. Vyhovuje mi tvar sedaček a pozice za volantem. Dokážu v něm naladit oblíbenou stanici a spárovat telefon. Líbí se mi kombinace motoru a převodovky. A miluju ten háček na sako na B-sloupku :-)

Všimněte si, že neřeším a neřešil jsem, jestli je Alltrack horší nebo lepší auto než Outback. Dokonce ani netvrdím, že nejsem hloupý a nemám zcela pomýlené preference. ;-) Rozporoval jsem pouze názor, že nikdo, kdo má v autech aspoň elementární přehled, by o něm neuvažoval spíš než o Legacy.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 10:45
Re: na oko pekne
..není lepší (na to sako) "ramínko"? :-)
PS: (jinak) OK ;-)
2. 9. 2012 10:31
Re: na oko pekne
Cenim si vasho nazoru, ze ho viete otvorene prezentovat. Passat alltrack je po dlhej dobe passat o ktorom by som aj ja uvazoval, trochu by mi vadila ta skoro 8 rocna palubovka ale z hladiska uzitku to je naozaj dobre auto.

Thumbs up za to ze dokazete verejne priznat ze by ste si kupili koncern, to tu na fore je naozaj trochu na slucku :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 11:35
Tak..
..NEkritický text k tak "nijakému" vozu (navíc za TAKovou cenu)? :-|
PS: Tak tohle "za jedna" tedy NEbude, pane VAVERKA ;-)
Rozbalit vlákno
106
29. 8. 2012 11:48
Re: Tak..
Tady vyjímečně nesouhlasím. Jako opravdu NEfanda koncernových vozů (resp. toho, co z nich udělali plácalové po hospodách) musím říct, že tento "bodykit" passatu velice sluší a z nijakého auta udělal ne ledajaké. Navíc ta cena docela odpovídá tomu, co za ni dostaneš, auto má spoustu vychytávek (a potenciálních mrvítek, ale to kupce nového alltracku zajímat nebude).
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 12:00
Re: Tak..
Tady SOUHLASím (že to kupce zajímat NEbude.. ;-)
PS: A mně nešlo o "bodykit" (jestli tím myslíte VZHLEDovou "část"), ale o "drsné" (jak je psáno úvodem) auto atd. - tam je Subaru Legacy "hodně jinde" - si myslím má :-)
29. 8. 2012 12:40
Re: Tak..
Esi je dál si neftroufnu říct, samozřejmě pohon, to je jiné kafe, 3 diferáky jsou 3 diferáky :-) ale poslední generace se mi moc nelíbí. To předposlední, s 3litrovým 6hrncoým boxerem, panečku, ten byl! :yes:
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 12:44