Novinky
Mě fascinuje, jak dokáží udržet ve výrobě ty staré generace... To se vyplatí? Nebylo by ziskovější třeba převést linku na G5 než faceliftovat 4ku patnádct let?
Škoda, že v článku není zmínka o Golfu II Cabrio. Vyrobilo se jich málo a je to dnes rarita pro sběratele. Masověji se vyráběl cabrio I souběžně s běžnou dvojkou a nahradila ho až trojka.
155 kW, 252 Nm, motor preplnovanej jako G60 a G60 rallye (akorat 16-ventil misto 8v), 0-100 Km/h za 7,4 s, top speed 229 Km/h, predokolka, zakladni cena 68.500 DM a 71 vyrobenych kusu... 😉
Takové spirálové turbodmychadlo (sic) v G60, to musí být zážitek. Integrale se se svým obyčejným turbodmychadlem může jít zahrabat. 😲
3-6-2-5-4-1.
Jinak celkově nejmeně povedene generace 4 a 5.
Jinak celkově nejmeně povedene generace 4 a 5.
pripada mi najzaujimavejsia a pritom je to typicky golf co sa tyka svetiel a aj tie oblejsie linie mu seknu :yes: len skoda ze prisla v dobe kedy ju dizajnovo malokto pochopil a kazda vacsia zmena sa ludom zdala divna.... 5kova generacia bola totiz prelomova ako interierom aj exterierom a dodnes je to pekne auto a krajsie ako nova 7mickova generacia 😉 ktora len preslapuje
golf V - asi jediny bytelny a pekny vw teda v ramci moznosti znacky 😉
najprv tu places aka je golf nuda a potom za najkrajsi oznacis najnudnejsi a najvsednejsi zo vsetkych golfov, teda golf V
Uvedene si zjavne uvedomili aj v samotnom VAG, ked po pomerne kratkom case golfu V prisli s rozsiahlym faceliftom v podobe golfu VI.. :-!
kazdopadne, za VII :yes: :yes: :yes:
ja neplacem.... ja len konstatujem aka je pravda :yes:
interier to iste ... 4kova generacia ma interieom blizsie k trojkovej generacii ako k 5kovej generacii, ktora ma uz tvary a dizajn z ktoreho cerpala aj 6tka a 7micka...
4kova generacia bola dizajnovym vyvrocholenim 90tych rokov a je to uz dnes jasne vidiet vek toho auta... 5kova geenracia ma uz nove linie a robustnejsie a vyssie polozene tazisko a nema uz dizajnom daleko ani k novej 7micke :yes😒br />
takze pre mna je 5kovy model zlomovy a najviac zaujimavy a odlisny od minulych starych golfov... 5kova generacia sa nestrati ani dnes... je to stale auto na urovni doby :yes: , 4kova generacia bola mozno predajne najuspesnejsia alebo najtypickejsia v ociach pamatnikov ale zlomovy model z ktoreho golf cerpa dalsie desatrocie je 5kovy model :yes😒br />
PS: v 4kovom golfe sa vzadu vozim bezne a da sa tam v pohode posadit 😉 :yes: miesta na rozdavanie
ale ked sa ti poholdlne vozi vzadu v IV tak to moze znamenat len tolko ze bud ty alebo ten za kym sedis alebo obaja ste nanajvys priemerneho vzrastu, konieckoncov ten isty problem ma aj Octa I, napriklad taka Gckova Astra bola na tom s miestom vzadu podstatne lepsie..
ja mam 177cm a v golfe 4 nemam vzadu problem , mam konfekcnu velkost aj idealnu vahu takze sa napasujem aj do mazdy MX5ky alebo barchetty uplne v pohode :yes:
I mezi GTI je pro mě jasný vítěz pětka.
Jinak jsem nevěděl o verzi Golf II G60 rallye, je to pro mě novinka. Auto vypadá fantasticky :yes:
aj vo verzii GTI je V najkrajsia suhlasim :yes: