Novinky
99:1 Sport je sport...
diod ke všem verzím Leona FR v ceně - to je v nižší střední třídě od SEATu přímo průkopnický počin a rozhodně stojí za to :yes:
slibuje, že to nakonec přece jen bude Auto emoción >😒]
Přemýšlel jsem nad A3, ale myslím že ve stejné motorizaci dostanu podobnou muziku za podstatně méně peněz...
Nie je to nahodou naopak? Neodobera chladiaci system teplo od vyfukovych zvodov preto, aby sa skor zohrial motor?
Krásné auto, tak mi řekněte proč ten Rapid musí být tak odfláklej ? 😐 Seat má opoznání pohlednější modely než Škoda 😐
Vzhledem k zástavbě v platformě MQB by to snad měla být nová verze motoru, která kombinuje přímé a nepřímé vstřikování. Akorát nesedí ten točivý moment 250Nm, nový motor by měl mít snad 320Nm. Možná, že pro motory napříč zase krouťák sníží, jako u minulých 1.8, které měly také dva odlišné způsoby nastavení. Docela by mě zajímalo, proč to VW u turbobenzinu dělá, když u turbodieselu nechají klidně 380Nm ???
podla mna to je tak vdaka 7 st. dsg, ktora ma suche spojky a zvladne len 250 Nm, TDI ma 6 st. dsg s mokrymi spojkami, vdaka comu zvladne viac Nm
Bezpochyby tomu tak je! Proč tam ale nedají DSG pro větší krouťáky? Když už ho dávají k dieselům?
Ten 320 Nm v A4 je naladěn na nižší výkon 125kW. Pro lehké auto jako je A3 nebo Leon je kombinace nižší krouťák/vyšší výkon možná vhodnější (mokré spojky by znamenaly vyšší hmotnost). Jde také o to, že těch 250 Nm je tam skoro v rozpětí 4000 ot. což je proti naftě obrovský rozsah (320Nm verze TFSI si maximum drží mezi 1400-3700) který ve spojení se správným zpřevodováním je asi optimální kombinace (je tam lepší výkonová špička v horní části a dole 250Nm na lehké auto v pohodě stačí). Zástavbově by asi nebyl problém vrazit tam mokrou dvojspojku. Toto naladění v A3 suverénně zametá se srovnatelnou konkurencí, třeba test AMuS😒br />
Zrychlení 0-180km/h
A3 1.8 (132kW) 23.9s
118i (125kW) 27.0s
AR 1.4 TB (125kW) 33.1s
FoFo 1.6 (134kW) EB 28.2s
DS4 THP200 (147kW) 24.9s
Zrychlení 0-180km/h
A3 1.8 (132kW) 23.9s
118i (125kW) 27.0s
AR 1.4 TB (125kW) 33.1s
FoFo 1.6 (134kW) EB 28.2s
DS4 THP200 (147kW) 24.9s
Mám Alteu 2010, splacená bude za rok a mám pocit, že už sem si vybral další auto. Do té doby vychytají ev. drobnosti a bude. Tím spíš jak vypadá v reálu. Na autoforu jsou fotky z ulic Barcelony.
:yes: :yes:
:yes: :yes:
Osobně třeba jezdím o necelé 4 % pod normovanou spotřebou dokonce včetně zimy, pokud jde jen o letní provoz, pak o více než 7 %. Ve srovnání s průměrem na SM pak jezdím o 12 % úsporněji.
Na druhou stranu jet na tempomat stoveckou po dalnici vetsinou nepreleze pres 8l v benzinu a 6l v dieselu i u hodne velkych a rozezranych aut.
No a normovana spotreba je vesmes nekde u te spotreby po dalnici na tempomat.