Paříž 2012
Nicco
0
Honda s ich dizajnom a hlavne cenou v EU vela vody nenamuti, to by museli vyrabat vo vychodnom bloku, mat neazijsky diazajn, pridat turbomotory a zlacniet ponuku ale to uz by nebola Honda, ale Renault 😉
Přejít do diskuze
Sorry, ale tie 1,4i-VTEC neutiahnu ani furik. Na ten ich "combi heavy metal bodywork" uz treba iny engine.
Asi nikdo nechápe, proč na dvě generace Civicu zmizel kombík, ale hlavně že se vrátí. 😲
Diesel do značné míry závisel na prioritách značky. Motor 1,6 l už stavěli už kolem roku 2000, ale pak dostal stopku na úkor 2.2jky - ta se dala použít pro Accord, CR-V, Civic i v Americe. V Americe to padlo, ale 2.2 zůstalo. Vzhledem k tržnímu podílu Hondy v Evropě by možná ani žádná 1.6 nebyla, ale potřebují ji i v Indii... 😉
CTR bude v rámci faceliftu, de facto žádná až tak velká změna, CTR vždycky přišlo 2 roky po 5D, teď to holt bude 3. ;-\
Diesel do značné míry závisel na prioritách značky. Motor 1,6 l už stavěli už kolem roku 2000, ale pak dostal stopku na úkor 2.2jky - ta se dala použít pro Accord, CR-V, Civic i v Americe. V Americe to padlo, ale 2.2 zůstalo. Vzhledem k tržnímu podílu Hondy v Evropě by možná ani žádná 1.6 nebyla, ale potřebují ji i v Indii... 😉
CTR bude v rámci faceliftu, de facto žádná až tak velká změna, CTR vždycky přišlo 2 roky po 5D, teď to holt bude 3. ;-\
Trochu to Honďákům trvá, 1,6 diesel tady mají mít už 10 let a kombik taky, jen se tím připravují o zájemce. Když pominu trochu kontroverzní design, tak je Civic výborné auto, které i cenou již sestoupilo blíže k lidu, jen teď ten diesel a kombi...
No a Type-R až v roce 2015? Po skoro 4 letech na trhu? 😲 ;-\
No a Type-R až v roce 2015? Po skoro 4 letech na trhu? 😲 ;-\
Accordu bude obrovská škoda. 😢 Doufám, že k nám alespoň posunou ten americký, o moc větší, než nová Mazda6, už není. 😄
Z profilu vypadá Tourer extrémně dobře, i když pochopitelně hraje roli to, že je to zatím jen "v tužce". Ale minimálně velmi slibné. :yes😒br />
Z CTR jsem rozpačitý. jako "atmosférák" se budu muset smířit s tím, že benzinové hot-hatche vymřely, pokud nebudu chtít Twingo nebo Swift (jako že nejspíš ne). Ale když už tahle změna nastane, je jasné, že Honda zase bude chtít ukázat, že patří na špici i v téhle nové době a tak by měla do vývoje auta dát opravdu hodně sil.
Tomu napovídá i to, že auto bude až za tři roky, přičemž první testy začaly už před pár týdny. Na hot-hatch spousta času, byť je jasné, že na tom nebudou dělat tři roky 20 hodin denně. Navíc je v tom i troška politiky, v sezoně 2014 asi už Honda bude chtít titul z WTCC, jenž bude pro CTR pěkný marketingový nástroj.
Z CTR jsem rozpačitý. jako "atmosférák" se budu muset smířit s tím, že benzinové hot-hatche vymřely, pokud nebudu chtít Twingo nebo Swift (jako že nejspíš ne). Ale když už tahle změna nastane, je jasné, že Honda zase bude chtít ukázat, že patří na špici i v téhle nové době a tak by měla do vývoje auta dát opravdu hodně sil.
Tomu napovídá i to, že auto bude až za tři roky, přičemž první testy začaly už před pár týdny. Na hot-hatch spousta času, byť je jasné, že na tom nebudou dělat tři roky 20 hodin denně. Navíc je v tom i troška politiky, v sezoně 2014 asi už Honda bude chtít titul z WTCC, jenž bude pro CTR pěkný marketingový nástroj.
Taky si myslím, že pro Hondu má být Civic klíčovým modelem pro Evropu. Ale toho Accordu je fakt škoda. Pro mě to bylo velmi zajímavé auto
Super, ale čakal som, že tu R-ko rovno predstavia... Celkovo je pre mňa Parížsky autosalón sklamaním. O všetkých autách sa dopredu vedelo, alebo sú to len malé prekvapenia...
Jen jestli nemáš s koncernu panický komplex. Jinak vše vynikající zprávy, bohužel má Civic v Evropě asi nahradit Accord.