Ekonomika
Mino21
0
A co když tu revoluci udělal VW? 😄
Přejít do diskuze
HTP za 220...tímto zůstává jedinou devizou vzhled auta, který je jednoduše výborný...troufám si říct že v segmentu B asi i nejlepší... 😐
Zatím tomu tak nikdy v historii nebylo... Co tě vede k tomu,že nyní udělal Renault revoluci?
Takže klima a rádio jsou až ve vrcholné verzi, jinak za příplatek? Tak to ta cena zase tak špičková není, pokud tedy příplatky za tyhle celkem normální standardní věci nejsou bagatelní...
To je věc vkusu, bohužel problém s motory je stejný u obou: HTP otřesné (doslova i přeneseně) a ještě poruchové, TSI dobré, ale s velkým rozvodovým otazníkem, dnes už spíše vykřičníkem.
To asi ano, v těchto parametrech asi bude lepší. Obávám se ale, že tím ten výčet končí... Nicméně ještě jsem v něm neseděl, nejel, tak je předčasné hodnotit...
Za 250 000,- už je celkem slušná Fabie se slabším TSI, ale počkal bych na ceny nového Clia které bude co do rozměrů a vzhledu daleko lepší než Fabie.
Na každém šprochu pravdy trochu... Každopádně oficiální verze byla, že VW chtěl vytvořit dostatečný "odskok" Pola od UP! Proto vyhodil z nabídky jak 44kW,tak 51kW (kterou ale po půl roce zase do nabídky vrátil)...
Máš asi bujnou fantazii, ale tenhle znak se dá vykládat všelijak, jen ne jako šíp: [odkaz]
PS: Není nic trapnějšího než dělat v diskuzi reklamu na svého zaměstnavatele.
PS: Není nic trapnějšího než dělat v diskuzi reklamu na svého zaměstnavatele.
Mám Polo ale je v něm Fábijáckej motor HTP a to je děs! Auto nemá chybu, ale ten motor, to je tragédie! Kdo tohle vymyslel ten by zasloužil! :no:
Taky si myslím, že se Škofinem to nemá nic společného. Nejspíš si VW zaplatil inzerát a rádoby-novinář něco sesmolil.
Hlavně že vždy berete ceny z konfigurátorů a akční ceníky nebere v potaz. Podle konfigurátoru to Polo stojí 249 900 Kč! Takže si laskavě opravte nadpis nebo článek změňte na PR.
Ale tohle byl (spíš jakože měl být) článek o tříválci 😄 ...a pak se to nějak zvrhlo v PR orgie...
A je to ten samej tříválec? tj. HTP? Jakože je to asi jasny, ale čekal bych tam tu informaci spíš, než přehled výbav.
Je to lež! Uvádět v titulku cenu která plátí jen při využití leasingu tak to je fakt síla. :no:
V článku to není napsáno. Reagoval jsem na uvedené skutečnosti. Jestli máte pravdu tak to opravte.
U Pola ale dlouhodobě tyto akční ceny ve skutečnosti platí i pro nákup za hotové.
Jak můžete napsat, že něco stojí tolik a tolik a nakonec to není pravda. Stejně jako v áčkách nižší cena, kterou potom přeplatíte ve splátkách. Ceny se dají srovnávat jen když jsou všechny uvedené za hotové. Vy to vlastně víte, jen jste chtěl ohromit super cenou.
...demagogie roku! Tříválec je zpět od začátku května!!! Takže tyto bombastické nadpisy působí na začátku října trochu směšně... 😉 To za prvé... A za druhé Polo s tímto tříválcem se nabízí pouze s třídvěřovou karoserií,což jste zapomněli v článku uvést 😄 Navíc to porovnáváte vtipně s cenou pětidveřového Upu 😉
Polo má dnes smysl pouze ve výbavě Comfort Edition a motorem 1,2 TSI/66kW. Solidně vybavené auto za přijatelný peníz a s dobrým motorem. Pokud bych chtěl auto této třídy do 250.000,- Kč poohlédl bych se u konkurence s okřídleným šípem ve znaku 😉 :-!
Polo má dnes smysl pouze ve výbavě Comfort Edition a motorem 1,2 TSI/66kW. Solidně vybavené auto za přijatelný peníz a s dobrým motorem. Pokud bych chtěl auto této třídy do 250.000,- Kč poohlédl bych se u konkurence s okřídleným šípem ve znaku 😉 :-!