Novinky
Nechcem rýpať, ale mne ten zadok silne pripomína jeden nemenovaný talianský počin, ktorý sa pred nedávnom prestal vyrábať, zrejme nebude mať nástupcu a bol tu označený za najškaredšie auto. >😒]
Ale inak Jag za :yes😒br />
PS: mne sa aj ten talianský počin veľmi páči... 😉
Ale inak Jag za :yes😒br />
PS: mne sa aj ten talianský počin veľmi páči... 😉
Mne to pripomína jeden nemenovaný britský počin: [odkaz]
A to je len dobre... :yes:
A to je len dobre... :yes:
řekl bych, že ten zadek ti připomene kterékoliv luxusnější auto. Tu Thesis, tu QP, tu Bentley, tu C6.
Asi tak, na kazdom z menovaných sa dá nájst spolocný dizajnový jazyk. A ze klasická 5m limuzína sa bude co do dizajnu dat porovnávat s elegánmi ako QP či Continental GT je v kazdom prípade skvelé a v tejto triede nie obvyklé.
Dáme shrnovačku?? Hošani, co v tom všechno vidíte?? Já začnu😒br />
1) C6
2) A6
3) Mase QP
4) Mondeo
5) Thesis
6) Bentley Conti???
2) A6
3) Mase QP
4) Mondeo
5) Thesis
6) Bentley Conti???
Mozes v tom vidiet trebárs i toho Foxa, dolezité je, ako to ladí dohromady a ako pasuje k identite znacky a imidzu triedy. A Jagu to ladí ohromne.
C6???? :😉 Ten prece vychazi z DS a to je defakto prebouchany VW Brouk. Jsi ty normalni? Mokry hadry se fasujou...... atd., atd., atd. Zbytek uz znas >😒]
Klid Hombre, bude to dobrý. Nemám Ti zavolat doktora??? >😁 >😒]
Jo, jo, lekare nam treba nejvic ze vseho 😉
ale není z Prahy ani z pardubek. Nevaděj severní čechy??? >😒]
Naopak!!! Severni vitr je sice kruty, ale lidi tam odtud jsou takovy nejaky zoceleny 😉 A pokud nabyl vzdelani na kvalitni univerzite za totace a jeste k tomu vsemu je to disident, tak je to primo znacka ideal :-!
tak to si piš. ten je zocelenější jak drápalík. Za totáče trpěl jako zvíře..
A že se učil, studoval jazyky, makal na sobě jako čert a dnes se s klidnou duší může považovat za vyzrálého bejka, o tom nepochybuj... >😒]
A že se učil, studoval jazyky, makal na sobě jako čert a dnes se s klidnou duší může považovat za vyzrálého bejka, o tom nepochybuj... >😒]
Sem s nim!!!! Mam ted trochu personalni krizi. Zacaly prazdniny a o podobny exemplar, na kterym by si clovek trochu vybil stres, ne a ne zavadit. Vsichni jsou v Chorvatsku >😒]
MiTo???????? >😒] >😒] >😒]
Je obdivuhodné, ze 5,12 m dlhá limuzína má v základe pod 1,8 tony. To obzvlást vynikne pri porovnaní hmotnosti niektorých áut o dve triedy nizsie (Brumla 3,0 HDI?), o mnozstve áut vyssej strednej ani nehovoriac. Preto predpokladám, ze by takéto relatívne lahké auto znieslo i 3,0 V6 benzín ako základ (co vsak z imidzových dovodov zrejme nebude, tipujem to na evolúciu 3,5 V😄.
Hliník je hliník, ona i A8 v základu (3,2fsi) má 1690kg, na hliníkáře se nechytá ani bmw, které bývalo váhovým přeborníkem, nejlehčí 740i má přes 1900kg, docela rozdíl. Za váhu rozhodně zaslouží XJ pochvalu. 😉
Prďoši, radujte se, že tahle třída aut se utěšeně rozrůstá. Jestli jseš alespoň mosteckej kovboj, zlatej kovboj, máš na výběr z opravdu kvalitní smečky😒br />
Mercedes S-Klasse
BMW 7-reihe
Audi A8
Jaguar XJ
Maserati Quattroporte
Bentley Cont. Flying Spur
Porsche Panamera
VW Phaeton
Lexus LS
Bejby Rolls
Aston Rapide
pro amerikanisty pak Kadylak DTS...
TJe ti to málo? Švorcáku, ještě furt si myslíš, že nám zlatejm kovbojům zvoní hrana?? Že nás vy Paroubci a Bursíci zaženete do temnot zelenooranžové hrůzovlády??? >😒] >😒]
Mercedes S-Klasse
BMW 7-reihe
Audi A8
Jaguar XJ
Maserati Quattroporte
Bentley Cont. Flying Spur
Porsche Panamera
VW Phaeton
Lexus LS
Bejby Rolls
Aston Rapide
pro amerikanisty pak Kadylak DTS...
TJe ti to málo? Švorcáku, ještě furt si myslíš, že nám zlatejm kovbojům zvoní hrana?? Že nás vy Paroubci a Bursíci zaženete do temnot zelenooranžové hrůzovlády??? >😒] >😒]
Sakra Pierro uz by si mal dnes i zacat pracovat... A vlastne ja tiez 8-s
klud kámo, mokré handry má stará Blažková naľavo od vrátnice, pemprsky matelko pri posteli a robota nemá nohy, takže v piatok ti neodbehne... >😒]
Phaeton, LS a DTS si z toho škrtni. Za tou trojkou se ti soused neohlídne a to není nic pro mostecké kovboje
co ja viem, nevyzera zle, ale na povodny XJ dizajnovo urcite nema. Ten bol taky elegantne stihly. Toto tu mi prilis pripomina mensi model XF, chcelo to viac odlisnosti.... ;-\
No... tak jak na něho? Je to těžké, designové finesy jsou obsazené konkurencí, navíc musel Jaguar po vzoru menšího brášky fatálně trhnout estetickou echtjaguarovskou oponou... a tak výsledek se dal vlastně velmi realisticky očekávat. A jaký, že je? Nekontroverzní, uhlazený, jakoby... lehce stydlivý, s až možná příliš přivřenejma vočima a uhlazeným, nesportovním zadkem. O parádičce v podobě simulace šíře zadního okna se tu ještě asi bude diskutovat, já bych vyzdvihl dominantní šíři předku a kompozici vnitřku. Současně se domnívám, že barva, která mu bude slušet vůbec nejméně je právě ta horní stříbrná metalíza. Chce to těžkou barvu. A pokud ta neskutečná délka zádi, umocněná coupéoidní střechou bude naživo o poznání kratší, nebudu v tom vidět autohermafrodita a pokusím se sám sebe přemluvit k tomu, že nové XJ je silniční jaguarovskej originál na dalších cca 10 let...
No to vieš, Jaguar je Jaguar, a Líška je Líška... 😉
Najednou je už na fotkách Jaguar Jaguarem a všichni zapomínaj, co poslední dobou předváděl. ;-\ Já osobně se přikláním k tomu, že bude podobně kontroverzní, jako když vyjela minulá sedma.
Souhlas, dokonce u XJ mi k tomu vytanuje ještě potenciální problém té... neuchopitelnosti, je tam všechno a všeho jaksi... moc. Postrádám hlavní tón.
Zadek nesedí s předkem, a pak ta folie na c-sloupku. Bude to chtít nějakou chvilku vstřebávat, ale silueta je krásná.
Jo, navíc zdejší diskuse nejsou dobrým barometrem úspěšnosti, jakmile se při představení moc "králuje" a nadšeně ucvrkává, nemívá adorace designu daného auta delšího trvání, za rok je z toho nuda a krabice atd., takové mondeo nebo laguna by mohli vyprávět. 😄 😉
tak to chudák nová sedma 😉
Za tu nás tu kopalo tak málo, že bude muset trhat prodejní rekordy. 😄 😉
uvidíme co na to hvězda jasná, na nebi zářící 😉
Coby, bude zářit dál, jsou některé jistoty, které přetrvávají, atd., vždyť to znáš. 😉
No o těch jistotách jsem zahlídl něco na billboardech, tak nestraš.
Tak to Bacha, na Mondeo se pěly chvály, ale na Lagunu leda "fuj co je to za hnus" a pějí stějně dodne 8-s >😒]
Jinak souhlas
Jinak souhlas
Tak, já mám zas v paměti příchod laguny s ódami na královnu třídy. Nebo že byste to všechno zastali jen dva, s Avantimem? 😄 😉
Jo, jen my dva s Avantimem, co pamatuju. A já jen asi první den,, kdy mne opět imponoval dokonalý profil, pak jsem to viděl na billboardu zepředu a zděsil jsem se... A teď jsem takový rozpolcený, asi jako VW fan při pohledu na velkou zadnici Passatu. >😒]
Mě se víc nelíbí zadek, ale kombík se dá zkousnout, abych tě uklidnil, navíc, za peníze, které za ni chtějí, bych to auto určitě nezavrhoval. 😉
Však o to jde. Jako za Pašíka za to chtít nemůžou, na to image nemá... Za ty prachy v kombi a v stříbrné nebo modré se to dá. 😉 :yes:
Tak až tak natvrdo by som to nebral, rozhodne je tradičnejším Jaguarom ako Panamera tradičným Porsche. 😉
S tou minulou sedmičkou je to ťažké, niekomu sadla, niekomu nie, na rozdiel od Jaguaru ale limuzíny od BMW v žiadnej dobe nemožno nazývať príliš konzervatívnymi.
S tou minulou sedmičkou je to ťažké, niekomu sadla, niekomu nie, na rozdiel od Jaguaru ale limuzíny od BMW v žiadnej dobe nemožno nazývať príliš konzervatívnymi.
Mne neskutočne vadí, že starý XJ tu mohol byť naďalej. Len ho stačilo prepracovať. Mal tak nadčasový dizajn, ako Porsche 911-ale to sa striktne dizajnovo nedrží starých aut. U Jaguaru to nevedeli pochopiť, nevedeli pochopiť, že po prepracovaní môže byť aj starý dizajn moderný. Naviac ma mrzí, že dizajn XJ navrhol sám zakladateľ značky, Sir Willian Lyons.
A tento XJ? Oceňujem, ten predok, konečne ten z konceptu XF. Ale čo zvyšok? Tak plný, až tučný, bruchatý bok. Odporný, dlhý, bruchatý zadok s kretésnkými svetlami. A pritom dizajn schvaloval muž, ktorý navrhol Aston Martin Vanquish. Človeku takmer neviem zadržať slzy, že toto je Jaguar. 😢 :no: :no😒br /> Inak máš pravdu, chce to čiernu farbu alebo také niečo.
A tento XJ? Oceňujem, ten predok, konečne ten z konceptu XF. Ale čo zvyšok? Tak plný, až tučný, bruchatý bok. Odporný, dlhý, bruchatý zadok s kretésnkými svetlami. A pritom dizajn schvaloval muž, ktorý navrhol Aston Martin Vanquish. Človeku takmer neviem zadržať slzy, že toto je Jaguar. 😢 :no: :no😒br /> Inak máš pravdu, chce to čiernu farbu alebo také niečo.
Já osobně nejsem moc pro moderní tvary, zastávám spíše klasické linie ... takže zvenku z něj mám smíšené pocity .... více se mi líbil design předchozích modelových řad. Co se týče vnitřku, trošku mi palubní deska připomíná Opel Insignia ... ale materiály budou nejspíše o něco kvalitnější ... dřevo (doufejme, ža stále bude pravé) vypadá celkem hezky.
😐
😐
[odkaz] 😉
Jak se ti jezdi s volantem na "blby" strane? 😉
Musíš to hnedka ztunit jo? >😁
Tak čo? Skice boli ešte lepšie a vy ste neboli spokojný. A teraz odrazu ste. >😁 >😁
Jediná skica, která byla lepší byl koncept XF, sice do toho kufru bys sotva narval jedny hole, ale aspon by to ladilo ke zbytku auta, tohle je kazda pes jina ves.
Nemyslím koncept XF. Ale skica XJ. Veď pred týždňom či kedy sme tu mali predstavy ako by mal vyzerať a ty, že radšej si počkáš na reál. A ten sa moc nelíši. Takže by si mal byť rozpačitý aj zo skutočného XJ.
Di do pyce!!! Je ti to ted jasnejsi?
Hmm, a toto nikomu nevadí. Tak tento človek už má mentálnu úroveň na úrovni?
Mattelko, nikoho tu zrovna ty nekadruj! Jsem k tobe vrcholne slusnej. Ke skicam jsem se nijak dramaticky nevyjadroval. Navic tobe je do toho uplny..., vis co, ne? Kecy o urovni si, zrovna ty, odpust. A vubec nejlip udelas, kdyz si me nebudes brat do svy nevymachany detsky klavesnice.
Vidím, že tvoja slohova úroveň naozaj odpovedá nízkej mentalite.
Hele, vo co ti vlastne jde? Ze sis vybral zrovna ty, zrovna me. Chces me pozvat na rande? Zeptej se pani ucitelky ve skolce jak se to dela. Dobre ti radim, nevsimej si me.
Já spokojený jsem. Asi to bude tím, že chápu, co toto auto znamená, kam s ním Jaguar míří a proč vypadá tak odlišně než cokoliv jiného (kromě C-XF) 😉
Ale myslím, že to chápem (skoro) všichni. Jenže tady je problém nesourodosti. Už jen fakt, že byl prezentován s akcentem na sportovní stránku, ale současně se zadní světla snaží svým pojetím hrát na vznešenou strunu. To že to nemá tvary dosavadní XJ mi nevadí, už jsem s tím počítal. Předek je výbornej, ale jak píšu, je to nesourodý. Já doufám, že je to ten nutný mezistupeň a dalšÍ generace (vč. XF) budou daleko kompaktněji pojaté.
Věřím, že v reálu bude mnohem přirozenější. Linie střechy prakticky převzatá z XK je dokonalá a jiný zadek na to asi ani nemůže navázat. Kdyby pracovali s tím co je na C-XF, tak by to bylo mnohem robustnější. Jediný problém podle mě je, že na takový zadek nejsme vůbec (nejen od Jaguaru ale od kohokoliv) zvyklí. Ale v tom vidím plus
a jaké jiná světla bys tam dal?
No viz nahoře ten můj pokus. Hlavně vnitřní prvky bych směřoval dolů dovnitř, aby tím vznikl více agresivní dojem, který u předchozích modelů tak nějak přirozeně vyplynul jak z celkovýho tvaru, tak z uspořádání vnitřku světel. Ale je to složitý to jakkoliv udělat, ničemu se moc nepodobat a zároveň zachovat ty vnější tvary. S tím co jsem udělal taky nejsem úplně spokojenej, zejména proto, že ani uříznutí těch světel nahoře nepřináší kýženej efekt. A to jsem ještě zaoblil spodní hranu zadního skla.
A nepřidává spíš to protaže na dynamičnosti? Ta useklá verze je víc tak po americku usedlá jako třeba Hyundai XG...
malé autá-Mito
kompaktné SUV-X1
vyššia stredná trieda-XF
luxusná trieda-XJ
najprestížnejšia treida-BENTLEY
Bože, kedysi mali Angličania spolu s Talianmi najkrajšie autá. Dnes v najškaredších autách prevažujú. To je tragédia.
kompaktné SUV-X1
vyššia stredná trieda-XF
luxusná trieda-XJ
najprestížnejšia treida-BENTLEY
Bože, kedysi mali Angličania spolu s Talianmi najkrajšie autá. Dnes v najškaredších autách prevažujú. To je tragédia.
Hele XJ jsme naživo asi nikdo neviděl. Já stále věřím, že ten dojem bude hodně pozitivní, některý auta jsou prostě nefotogenický. XF rozhodně není škaredý. Bentley??? Vždyt se dělá už 20 let skoro stejný a CGT je pěkný. CFS je možná trochu nuda, no ale tragický není. MiTo je trochu víc karikaturní, než by muselo být, ale samo o sobě je velmi italský, právě i v tom přehánění. X1 jsem naživo neviděl ale, na fotkách vypadá dobře, jen bílá jí moc nesluší. Rozhodně vypadáa líp než X3.
XF-najkrajší zadok v dejinách motorizmu sa posledné desaťročia. Ale čo bok? Priemerný. Príliš veľa plochy. No a najprv som videl predok, keď išiel na ceste. Ako ho opísať? Tkaý, vystrašený Jaguar.
BENTLEY? Tak s týmto splašeným Mitovským predkom, no(inak sú všetky Bentley prekrásne, teda, okrem práve Arnage, strašne dlhé auto, viac než na fotkách, kde je pekné) [odkaz]
Mito? Nie nie nie. Já osobne milujem takéto svetlá:
[odkaz]
[odkaz]
Oválne, pred priehladným krytom, pričom prechádzajú do bokov ako aj do vnútra auta. Lenže Mito vyzerá, jak čínsky plagiát. Tie svetlá by chceli taktiež prechádzať ako bokov, tak dovnútra, myslím ku kapote, lenže namiesto toho sú skoro rovné. Akoby v Číne nevedeli urobiť dosť oválne sklo. A naviac, aj kovový lem okolo nich je Čínský. Akoby Číňania nevideli urobiť ten oblúk celkom oválny. Čo myslím?
[odkaz]
[odkaz]
Vidíš, nie je to celkom oblúk. A naviac, predok je dosť vypučený. Inak je Mito krásne auto. A ešte jedna vec. Na tejto skici za zdalo, že tie svetlá, a vôbec predok bude presne taký, ako na iných Alfách. To ma veľmi rozčuľuje.
A X1? Pozri sa na to auto. Jedna linka, druhá, tretia, neladí to. Auto vyzerá dosť rozbitým dojmom. Ale rozhodne vyzerá lepšie, než X3, to ano, to je najmenej podarené BMW od čias 3 z roku 1991.
BENTLEY? Tak s týmto splašeným Mitovským predkom, no(inak sú všetky Bentley prekrásne, teda, okrem práve Arnage, strašne dlhé auto, viac než na fotkách, kde je pekné) [odkaz]
Mito? Nie nie nie. Já osobne milujem takéto svetlá:
[odkaz]
[odkaz]
Oválne, pred priehladným krytom, pričom prechádzajú do bokov ako aj do vnútra auta. Lenže Mito vyzerá, jak čínsky plagiát. Tie svetlá by chceli taktiež prechádzať ako bokov, tak dovnútra, myslím ku kapote, lenže namiesto toho sú skoro rovné. Akoby v Číne nevedeli urobiť dosť oválne sklo. A naviac, aj kovový lem okolo nich je Čínský. Akoby Číňania nevideli urobiť ten oblúk celkom oválny. Čo myslím?
[odkaz]
[odkaz]
Vidíš, nie je to celkom oblúk. A naviac, predok je dosť vypučený. Inak je Mito krásne auto. A ešte jedna vec. Na tejto skici za zdalo, že tie svetlá, a vôbec predok bude presne taký, ako na iných Alfách. To ma veľmi rozčuľuje.
A X1? Pozri sa na to auto. Jedna linka, druhá, tretia, neladí to. Auto vyzerá dosť rozbitým dojmom. Ale rozhodne vyzerá lepšie, než X3, to ano, to je najmenej podarené BMW od čias 3 z roku 1991.
Hladké masivní boky jsou charakteristickým znakem většiny Jaguarů. Proč by zrovna teď měli přijít s bokem co má přes sebe tři ostré prolisy? To dělá Mercedes, má být podle tebe Jaguar stejný?
To designové pojetí boční plochy co kritizuješ na XF, najdeš na současné i minulé generaci XK, Mark 10, klasickém S-Typu, 1.-3. sérii XJ a v lehce umírněnější formě i na všech ostatních XJ
To designové pojetí boční plochy co kritizuješ na XF, najdeš na současné i minulé generaci XK, Mark 10, klasickém S-Typu, 1.-3. sérii XJ a v lehce umírněnější formě i na všech ostatních XJ
chalan chalan ;-\ videl si ty vobec niekedy XF nazivo ? Z tvojich slov to tak vobec nevyzera. 8-s 8-s
Osobně pociťuji zklamání... Jaguar XJ byl pro mne od začátku autem, které nelze přehlédnout. Dlouhá léta si držel svůj styl, který byl nezaměnitelný. S příchodem nového designového směru se očekávaly nějaké změny, jenže tohle je špatně. Tenhlé nový Jaguar XJ je krásná auto. Ovšem ten název k němu prostě nesedí. Měli tam zanechat alespoň ten prvek oddělených předních světlometů. Zadek působí antiaristokraticky až italsky. A největší vadu na kráse mu dělá to, že je až příliš podobný Jaguaru XF. Proto říkám, že tohle auto by se mělo jmenovat jinak a nekrást jméno automobilu, který se do historie zapsal úplně jinými přednostmi. Třeba Jaguar XE >😒]
A co takhle?[odkaz] 😄
smiřme se s tím, že s oním zadkem nic jiného neuděláš. Je třeba vyčkat na živé setkání 😉
Mňa ten zadok netrápi, myslím, že je maximálne vpohode, trošku kontroverzne pôsobí snád len začiernený C stĺpik, ale naživo to môže vyzerať inak. Fakt, odľahčil by som skôr predok, možno by pomohol menej masívny náazník.
Ty světla kontroverzní jsou hodně, ale zase na druhou stranu si myslim, že Jag má větší váhu na takový excesy, než třeba Lancie, i když má zatím "jen" našlápnuto nahoru.
Taky si myslím, že se to "odpustí" spíš Jaguáru než Lancii, ale tak hrozný jako u lancie ty světla nejsou, tvrdím já. Ale hrozně mě začíná iritovat ten černej sloupek, to je jak na venkovský tunning párty... 8-s
U Thesisu byl problém jen v tom, že nebyly zasklený červeně. S tím čirým překrytím ty světla moc °vyčnívala° na tmavých barvách.
Pořád je to takový "debílkovský", ale já sem německá konzerva :-! Taky mě vadí celkem ty turbíny na palubce. Nejlepší je stejně bawča i ze dřeva 😉
Tak mohl bych na to naroubovat světla z Passata, ale nebyla by ho škoda... >😒]
Namontuj na to světla z auta, na Passata se vys.r >😁 Bentley GT, nebo eskládu... nebo R-class ty budou cool >😁 >😁 Ba ne, dělám si legraci, ty jsou fakt nejlepší na světě 😉 1300 Kč >😁 :yes:
Co 1300Kč? Tobě občas nerozumím. 😄 😲
Stojí jedna zadní lampa... nojo, chyběl si 😉 Ale nic si z toho nedělej, stejně mi to nikdo nevěří >😁
Tomu se věřit nedá, leda že bys dal 1300 a ještě nabídl tělo... >😁
Tak pokud ti IQ dovolí zavolat do MB, tak to udělej, ne? Hovorný klidně uhradím >😁 :-!
No nevím, s mým tělem by mě možná poslali pro zadní lampu na Lancii... >😁
Proč, vypadáš jak makarón...? >😒]
186/79 - vyžle do meďoura se nehodící... 😉
Takže spíš špagetka..., takový původní italský týpek k Lancii... 😉
A co třeba Áčko od MB... >😒]
A co třeba Áčko od MB... >😒]
Na tyhle velký "klády" mám ještě dost času. >😁
Proč myslíš, že nemám výhrady k prostornosti trojky od vrtulek... 😉 :yes:
Proč myslíš, že nemám výhrady k prostornosti trojky od vrtulek... 😉 :yes:
Tam je problém hlavně s výškou a 186 není zrovna málo, mám jen
o 7cm víc..., myslím teď výšku... >😒]
o 7cm víc..., myslím teď výšku... >😒]
Tak 7 cm navíc není zrovna málo, to ti každá potvrdí... 😉
Ale já problém neměl,ta zatracená trojka mě fakt dostala.
Ale já problém neměl,ta zatracená trojka mě fakt dostala.
Není to "trochu" málo, tři roky...?! 😲 😉
Jak tě dostala, hlavně jízdou, nebo vším?
Jak tě dostala, hlavně jízdou, nebo vším?
To je na dlouho. Ale důležitej je i úhel nazírání. Představ si skromného chlapce, majitele Octavie 1 a posléze Meganu Kombi v naftě něco přes sto koní, jak se se směsicí respektu a nadšení posadí do trojky s naftovým biturbo šestiválcem a i když jeho výkon a schopnosti auta nevyzkouší ani zdaleka, už nikdy nezapomene. Takže hlavně je to o jízdě, já byl ale nadšenej i z toho všeho kolem. A to je ten úhel pohledu, pro někoho všední věc, pro mě svátek... 😄
To tě poznaj po telefónu? Co máš za operátora?
Na tom pravým světle vidím hezkou L-finessu >😁
Hlavně si ho kup, ať máme co vočumovat 😉 :yes:
Pracuje se na tom 😉 >😁
Radši mi pošli nějaký HR snímky. 😉
Ta "plazma" na místě zadního skla je už v základu...? 😲 >😒]
To je placenta v základu >😁
že radši nejdete chlastat >😒]
Však chlastáme, ne? >😁 >😁 wolffovici >😁
To auto je fialový hnus.
Jediné, čo ma na ňom zaujalo bolo audio Bowers&Wilkins a to je zúfalo málo na aristokrata jeho rangu.
Vždy som si Jaguar vážil a bola to jedna zo značiek môjho rebríčka Dream Cars.
Bohužiaľ, jednu značku škrtám.
A teraz ma zabite 8-s
Jediné, čo ma na ňom zaujalo bolo audio Bowers&Wilkins a to je zúfalo málo na aristokrata jeho rangu.
Vždy som si Jaguar vážil a bola to jedna zo značiek môjho rebríčka Dream Cars.
Bohužiaľ, jednu značku škrtám.
A teraz ma zabite 8-s
co ti na tom zebricku zustalo?
kategória most luxorious sa zúžila - RR, Bentley, Aston Martin
Superšporty a ostatné neuvádzam
Superšporty a ostatné neuvádzam
A snad i Bristol a C5... minulá, ne?
[odkaz]
x-type - to je nostalgická elegancia, stále má čo povedať aj keď je už dosť z obliga. A zo spomienok dnes žiadna automobilka žiť nedokáže. Ale inak zosobnená elegancia. :yes:
No, já bych spíš řekl, že poslední "anglickej" prů.ser.
Aspon ti zbyde vic mista na vitrince 😄 . Tyhle hlasky fakt nechapu...
Nechápeš, že sa niekomu nepáči nejaký model Jaguara ? 8-s
Predstav si, nájdu sa aj takí a som stopercentne presvedčený, že nie som sám 😉
Model XK sa mi páči.
Apropo - angličáky som nezbieral nikdy. Keď som bol malý
chalan, nemali rodičia peniaze. Teraz sú peniaze a nie je čas. A v mojom veku chodiť po kolenách po izbe a vrnkať ako ferrari by to bola tak trošku, ehm - domysli si >😒]
Predstav si, nájdu sa aj takí a som stopercentne presvedčený, že nie som sám 😉
Model XK sa mi páči.
Apropo - angličáky som nezbieral nikdy. Keď som bol malý
chalan, nemali rodičia peniaze. Teraz sú peniaze a nie je čas. A v mojom veku chodiť po kolenách po izbe a vrnkať ako ferrari by to bola tak trošku, ehm - domysli si >😒]
Interier je podla mna krasny mozno az na ten cierny plast vzadu, ale mozo az to auto uvidime nazivo tak sa aj tie male nedostatky stratia. Co ma vsak trapi trosku, to je ten interier, pride mi moc kolotocarsky aspon podla tych fotiek, dufam, ze to je iba tym osvetlenim. Pre pasazierov vzadu je to vsak moc vkusne prostredie na cestovanie... :-!
Myslím, že Jaguar získal novou dimenzi a nově nastokený kurz považuji za cestu správným směrem. Myslím, že Jaguar zvolil novou filozofii aniž by ztratil individualitu a nekonvenčnost... A to je to hlavní, co činí Jaguar Jaguarem... Jaguar je to sice jiný, ale rozhodně to není třeba šedá myš z Ingolstadtu nebo Wolfsburgu, které se štosují před každým Tescem... Jasně, že mnozí zde smutní nad opuštěnými barokními liniemi, ale takové Jaguary byly dneska neprodejné, tedy pokud nepočítám pár nadšenců z ostrovního králoství, ale ti by automobilku nespasili... Nové XJ je moc pěkný vůz a vůz za kterým se každý otočí - nekonvenční, originální, prostě jiný... A tak to má být!! :-! :-!
Důležité je, že Audiny nejsou šedé myši pro jejich zákazníky...
a to, že jich není zrovna málo, z jejich designu ještě "šedý" nedělá... a pokud půjde dál design Audi směrem ke konceptu "Sportback", nemám o něj nejmenší obavy (viz. reakce na něj /na Sportback/ např. tady na auto.cz)...
a to, že jich není zrovna málo, z jejich designu ještě "šedý" nedělá... a pokud půjde dál design Audi směrem ke konceptu "Sportback", nemám o něj nejmenší obavy (viz. reakce na něj /na Sportback/ např. tady na auto.cz)...
Interiér je na jednotku, hviezdičku ale nepridám, to by tam nesmelo byť to podivné chladné modré podsvietenie, ktoré mi k charakteru auta akosi nesedí. Aj prístroje s bielou alebo slonovinovou farbou podkladu by sa k charakteru auta podľa mňa hodili lepšie.
Hliník, horčí, kompozity - škoda, že nenapísali, v akom rozsahu sú tieto materiály použité. Hmotnosť na úrovni áut strednej triedy poteší. Inak tvary sú maximálne vyzreté, máločo sa im dá vytknúť, chcelo by to vidieť v reáli. Nádherný voz.
Proste JAGUAR. 😄
A ty říkáš že pomalu nemaj co do huby... pak je cosi prohnilé v tom státě AMT... :-! 8-s :no:
>😁 :yes:
Spraví firmu a Jagov tu bude viac jak škodoviek... >😁
Čože? Jaguar pôsobí ťažkým dojmom? Ty nepoznáš E-Type, ani XK 120, ani XKR keď píšeš takéto nezmysli.
Nevieš čítať, nedokážeš pochopiť text, reaguješ úplne z cesty. Radšej sa zdrž, bez podobných reakcií na môj príspevok sa vpohode zaobídem. :-!
507 ma nasral, chvíľu sa zdalo, že dokáže písať ako normálny človek a dá sa s ním komunikovať. Ale asi mu je príjemnejšie používať svoje staré primitívne spôsoby a nechce sa mu dospieť. Smola, ale komu niet rady, tomu niet pomoci. U mňa svoje šance prepálil. :-!
Ak je niekto blbý, môže mať nabiflených faktov koľko chce, aj tak zostane blbom.
Sú tu okrem fajn ľudí rôzni týpci, pokiaľ sa správajú ako ľudia, nemám s nimi problém. Ak si niekto bude o mňa otierať držku, jednoducho cez ňu dostane. 😉
P.S. Vieš že o svojej dospelosti niekedy pochybujem? Často sa správam detinsky. Ale snáď normálne detinsky a nie dementne, ako tu vidím... >😁
Skôr by si mal zapracovať na tom, aby si si pamätal základné pravidlá slušnosti.